TMB Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Dragen skrev (21 timer siden): Låner bil av bestemor, og bilen står da 12 mil unna hos henne. Bilen hennes tok kvelden iløpet av natta og trenger berging. Fikk sms om at de vil at jeg skal bruke munnbind når bergeren kommer. Alle bindene mine ligger i min bil, 12 mil unna. De får ta med til deg da, hvis de mener det er så viktig 😂 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Julemaset i alle retninger når for tiden irriterer meg veldig. Jeg vil ha stillhet. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Sviskepott skrev (4 timer siden): Julemaset i alle retninger når for tiden irriterer meg veldig. Jeg vil ha stillhet. Ja det er blitt helt tullete. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Ikke bare julemas, men ekstra stress med oppussingsmas også, særlig når man bor i forskjellige byer. Utforske og velge og bestille møbler av alle slag, bestemme farger og interiør. Aner ikke hvor mye har kjørt de siste 3-4 ukene og bompenger har blitt. Blir jammen dyr og mye tidsbruk med denne oppussingen. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Irriterer meg at så mange MÅ følge moten over alt og ikke våger å finne frem til egen smak og egen stil selv. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Sviskepott skrev (4 timer siden): Irriterer meg at så mange MÅ følge moten over alt og ikke våger å finne frem til egen smak og egen stil selv. Det blir sterkere av at det er interiørstiler som har ulike navn. Sitat Modern Interior Design Contemporary Interior Design Art Moderne Interior Design Mid-Century Interior Design Minimalist Interior Design Scandinavian Interior Design Shabby Chic Interior Design Style Eclectic Interior Design Industrial Interior Design Farmhouse Interior Design Da blir alle helt tussete, og sier "Oi, denne stilen heter shabby chic" og går amok med å male møbler og vegger hvite. Som sauer. Nå har alle jenter en tydelig midtskill, som sauer. Akkurat den er litt morsom, siden det ikke har vært moderne på 200 år. Midtskill ble regnet som håpløst gammeldags da jeg vokste opp. Nå har plutselig alle de unge det. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Hvor kommer julemaset fra? Hva blir dere mast på om? Jeg merker ingen forskjell, enda. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) On 12/4/2021 at 2:58 PM, GiaMahan said: Har det noe å si for deg hva andre gjør med kroppen sin? Jeg synes det er rart jeg må forklare det. Men Larzen gjorde det for meg. Det er totalt likegyldig for meg hva du gjør med kroppen din så lenge det ikke skaper et press på andre mennesker. Men jeg ser jo allerede at du kommenterer andres utseende basert på hva de har gjort og ikke gjort av inngrep. Det er slike holdninger jeg vil til livs. Urealistiske skjønnhetsidealer hvor kosmetiske inngrep må til for å bli godtatt og i ytterste konsekvens være valg nr 1 eller 2 til en jobbstilling er en sykdomsutvikling man ikke ønsker i et samfunn. Det bør være like likegyldig for deg hvordan andre utenforstående ser ut. Endret 7. desember 2021 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 https://www.nrk.no/vestland/retten-har-konkludert_-fossen-gard-ma-finne-seg-i-a-vere-turmal-1.15733870 Det er fritt fram å ta bilder av hyttene til folk å gjøre de til turmål. Håper noen lager bok med hyttene til politikere og dommere, så får de besøk på hyttene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 (endret) Skurupu skrev (6 timer siden): Hvor kommer julemaset fra? Hva blir dere mast på om? Jeg merker ingen forskjell, enda. I Thailand? Julemas er en state of mind. Blir ferdig med julegavene i november så stress-fri desember for meg. Endret 8. desember 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Kommentarfeltene på Resett.no er borte? Jeg trenger min daglige dose humor! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 All mat med julepynt/juletrykk på koster mere enn det uten. Etter jul får man det billigere. Jeg spiser en marsipanpølse hvert år. Den kjøper jeg når det er halv pris etter jul. Mulig jeg går over til marsipangris av ateistiske grunner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Skurupu skrev (21 minutter siden): Kommentarfeltene på Resett.no er borte? Atter et tap for ytringsfriheten. Hva slags tap det er - det er opp til en hver. Men grunnloven er klar. Jeg unner andre å ytre seg - om jeg får si min mening om samme tema på samme sted og tid. Islam.no fjernet 90% av innleggene på sine. Da hadde det vært bedre å ta det helt vekk. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Det er jo en evig debatt, med hvor langt ytringsfriheten rekker. I juridisk forstand er det ikke mer enn at du ikke kan straffes for det du sier, med visse unntak som f.eks. trusler. Den sier ikke at du skal kunne bruke enhver platform du vil til å si hva du vil, uten unntak. Jeg ser dog problemet med cancel culture spesielt, der en person pga sine kontroversielle meninger blir utestengt og flagget på tvers av flere platformer. Det at en avis stenger kommentarfelt på grunn av for mye berm er ikke et problem for ytringsfriheten. 2 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Skurupu skrev (49 minutter siden): Kommentarfeltene på Resett.no er borte? Jeg trenger min daglige dose humor! Måtte ta meg en tur dit bare for å se - kommentarfelt er der (disqus) 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg syns Resett er helt ok å ha, det er bra med noen som tør formidle sider ved sannheter andre ikke tør. Men at de blir strengere på kommentarer er også greit. Så lenge det går saklig for seg, og ikke overtrer klare regler, er det greit med alle slags meninger. Det er sånn det bør være også. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Alle spisestedene her jeg bor åpner kl. 14:00. Den som hadde åpnet tidligere hadde fått mange kunder... er jo ikke rart at Pizzabakeren gjør det bra her, da de er eneste spisested som er åpen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 5 hours ago, D0vendyret said: Måtte ta meg en tur dit bare for å se - kommentarfelt er der (disqus) Fremdeles borte hos meg. Bruker Disqus. Er jeg shadow banned? Jeg skriver jo nesten aldri noe der. Er det fordi jeg er en meningsmotstander? 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Disqus kan ta ett minutt å laste ned. Ta seg litt bedre tid på bånn av sida, eller oppdatere nettleser? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Theo343 skrev (17 timer siden): Jeg synes det er rart jeg må forklare det. Men Larzen gjorde det for meg. Det er totalt likegyldig for meg hva du gjør med kroppen din så lenge det ikke skaper et press på andre mennesker. Men jeg ser jo allerede at du kommenterer andres utseende basert på hva de har gjort og ikke gjort av inngrep. Det er slike holdninger jeg vil til livs. Urealistiske skjønnhetsidealer hvor kosmetiske inngrep må til for å bli godtatt og i ytterste konsekvens være valg nr 1 eller 2 til en jobbstilling er en sykdomsutvikling man ikke ønsker i et samfunn. Det bør være like likegyldig for deg hvordan andre utenforstående ser ut. Ja, for meg er det helt likegyldig hvordan andre ser ut, sier bare at jeg har litt mer forståelse for at andre velger å gjøre noe. men du bryr deg åpenbart om andres utseende, av en eller annen merkelig grunn, selv om det ikke har noe å si for din del. Vel, du blir visstnok krenket av hva andre gjør med sin kropp, og du ønsker å styre hva andre gjør med sin kropp. Jaja, du om det Og LOL. "Folk kan gjøre hva de vil så lenge det ikke skaper kroppspress" hahahaha. Okeeei. Harald Eia skrev en bra kronikk om denne tematikken her faktisk: https://www.nrk.no/ytring/harald-eia_-kroppspress_-jeg-klikker_-1.12675620 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå