Laffe Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 spetter skrev (5 timer siden): Eller hva med dem som misbruker blinklyset og blinker "helt feil". Dvs, blinker for sent, eller altfor for tidlig slik at tror bilen kjører annet sted Like ille dem også Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 23 hours ago, djgudleif said: Forby reklame i absolutt alle former. Globalt. Nei, nei - da fjerner en jo incentivene for å hugge ned regnskog og det kan til og med legge en demper på den viktige bruk-og-kast mentaliteten i samfunnet. Tenk hvor mange tusen tonn med papir som går med til å trykke opp reklamehefter for min og din og alle andres postkasse i løpet av året - du har da ikke tenkt å rokke ved denne viktige tradisjonen ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Bare å kansellere all aktivitet. Ute er alt hvitt, en eneste stor snøstorm. I flere dager har tak og trær blitt dekket av et tykt lag snø og nå virvles dette opp av til dels sterk vind. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Alt prater om å gjøre sjakk populært og tilgjengelig osv. Sist jeg sjekka var sjakk det mest populære spillet i verden som alle har i en skuff. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) At den ene kollegaen mamma til drar på jobb ETTER sønnens hennes har testet positivt for Corona!! Jeg har da for faen ikke sett mamma siden 2018...og mamma og jeg skal etter planen på hotellopphold man-ons og ha litt etterlengtet mamma og datter tid. Mamma er fullvaksinert og har foreløpig negative tester, men får jo ikke enda senket skuldrene helt før søndag, hvor hun skal teste seg på nytt, bare for å være sikker på om hun kan dra til Oslo. Jeg hadde gledet meg til dette, mamma hadde gledet seg til dette, og mamma ble kjempelei da hun fikk nyheten om at en kollega av henne testet positivt. Reise og hotell er jo bestilt allerede. Kryss fingrene for oss, jeg vil veldig gjerne se mamma nå 😢 Endret 2. desember 2021 av GiaMahan 5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) 3 hours ago, djgudleif said: Alt prater om å gjøre sjakk populært og tilgjengelig osv. Sist jeg sjekka var sjakk det mest populære spillet i verden som alle har i en skuff. Da må de i så fall legge til random genererte egenskaper og statuspoeng på bønder og offiserer slik at det ikke blir remis hver gang. Det er begrenset hvor spennende det kan bli når det er over 90% sjanse for remis. Hadde folk orket å se fotballkamper hvis 19 av 20 kamper endte 0-0? Endret 2. desember 2021 av BadCat Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 7 hours ago, BadCat said: Bare å kansellere all aktivitet. Ute er alt hvitt, en eneste stor snøstorm. I flere dager har tak og trær blitt dekket av et tykt lag snø og nå virvles dette opp av til dels sterk vind. Betyr bare at sommeren er på hell Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 1 hour ago, BadCat said: Da må de i så fall legge til random genererte egenskaper og statuspoeng på bønder og offiserer slik at det ikke blir remis hver gang. Det er begrenset hvor spennende det kan bli når det er over 90% sjanse for remis. Hadde folk orket å se fotballkamper hvis 19 av 20 kamper endte 0-0? Synes personlig sjakk er mer spennende når det er så sykt jevnt at hvert trekk blir nervepirrende Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Blir det remis nå, blir det remis nå, blir det remis nå, blir det remis nå? Slik er det for hvert trekk Jeg endrer leveringsdag for en forsendelse og frakselskapet prøver likevel å levere. Det er ikke noe som funker som det skal for tiden. Det minste man burde forvente er at folk kan jobben sin og at systemene virker. Datoer og klokkeslett betyr ikke noe mer, alt er tilfeldig. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Sett i lys av denne tråden: Etter mange år i trafikken har jeg fått mye tid til å studere denne rasen kjent som fotgjengere. Disse som ofte har et særdeles vimsete bevegelsesmønster, en atferd oftest observert nær fotgjengerfelt. Om man kunne ha dubbet en stemme til disse vimsete individene, ville det trolig forløpt noe sånn som "skal over veien skal ikke over veien skal over veien skal ikke over veien" slik de står å vimser, peiver med armene, snur seg rundt og gestikulerer mens de har enellerannen intens samtale med naboen mens de møtes ved skiltet for fotgjengerovergang. En annen observerbar adferd er at enkelte fotgjengere har lagt seg for vane at når de kommer til et fotgjengerfelt (skal svinge 90 grader for å gå over veien) så tar de en god, stor sving - svingen går så gradvis at - hvis man nærmest ikke ni-stirrer, så kan det hende at de klare å "lure" sjåføren (fordi man som oftest er mer oppmerksom på plutselige bevegelser eller retningsforandringer i sidesynet) til å bråbremse. Dette er så vanlig at en nesten skulle tro at fotgjengerne hadde studert koreografi med fordypning i å lure/villede bilister. 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Det er for mange som har som vane å ta en sving motsatt retning før de skal over veien, istedenfor å snu seg retning overgang med en gang. Istedenfor L så blir det en C. For en bilist så vil jo dette se ut som de ikke skal over veien. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Spam via SMS.. Får det nå veldig ofte og er veldig irriterende.. Blokkerer og sletter så fort jeg ser det. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 En Coop butikk jeg handler på fjernet de lette små handlekurvene og byttet de ut med disse klumpete ubrukelige trallene. Enda verre er disse "singelkurvene" selv om det er samme fasongen som de fjernet tidligere. Jeg vil da ikke gå rundt og annonsere at jeg ser etter drømmedama på Coop klokka 21.00 på kvelden. 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 _Vegard skrev (6 timer siden): En Coop butikk jeg handler på fjernet de lette små handlekurvene og byttet de ut med disse klumpete ubrukelige trallene. Enda verre er disse "singelkurvene" selv om det er samme fasongen som de fjernet tidligere. Jeg vil da ikke gå rundt og annonsere at jeg ser etter drømmedama på Coop klokka 21.00 på kvelden. Som en over snittet høy person hater jeg de tralle-kurvene. De er for klumpete til å bære fornuftig, men håndtaket er for kort til at de kan brukes trillende, da bare sparker jeg til de hele tiden og går lettere krokbøyd Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 koots skrev (1 time siden): Som en over snittet høy person hater jeg de tralle-kurvene. De er for klumpete til å bære fornuftig, men håndtaket er for kort til at de kan brukes trillende, da bare sparker jeg til de hele tiden og går lettere krokbøyd Takke meg til de gamle små bærekurvene, ja! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 10 hours ago, _Vegard said: En Coop butikk jeg handler på fjernet de lette små handlekurvene og byttet de ut med disse klumpete ubrukelige trallene. Enda verre er disse "singelkurvene" selv om det er samme fasongen som de fjernet tidligere. Jeg vil da ikke gå rundt og annonsere at jeg ser etter drømmedama på Coop klokka 21.00 på kvelden. Bruker alltid singelkurv. Er ikke singel Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 geir__hk skrev (14 timer siden): Sett i lys av denne tråden: Etter mange år i trafikken har jeg fått mye tid til å studere denne rasen kjent som fotgjengere. Disse som ofte har et særdeles vimsete bevegelsesmønster, en atferd oftest observert nær fotgjengerfelt. Om man kunne ha dubbet en stemme til disse vimsete individene, ville det trolig forløpt noe sånn som "skal over veien skal ikke over veien skal over veien skal ikke over veien" slik de står å vimser, peiver med armene, snur seg rundt og gestikulerer mens de har enellerannen intens samtale med naboen mens de møtes ved skiltet for fotgjengerovergang. En annen observerbar adferd er at enkelte fotgjengere har lagt seg for vane at når de kommer til et fotgjengerfelt (skal svinge 90 grader for å gå over veien) så tar de en god, stor sving - svingen går så gradvis at - hvis man nærmest ikke ni-stirrer, så kan det hende at de klare å "lure" sjåføren (fordi man som oftest er mer oppmerksom på plutselige bevegelser eller retningsforandringer i sidesynet) til å bråbremse. Dette er så vanlig at en nesten skulle tro at fotgjengerne hadde studert koreografi med fordypning i å lure/villede bilister. Ikke lest hele tråden, men kjente jeg ble litt frustrert på TS sin vegne. Fotgjengere er en uforsiktigbar rase, så at man er føre var, spesielt når det er blending og vinterføre, høres jo ut for meg som fornuftig. Jada, for forsiktig kjøring kan jo i noen tilfeller føre til fare i trafikken men ikke her vil jeg tro. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Det er ikke noen sletteknapp på kommentarer på dette forumet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Når en søker opp filmer og serier, så er det ikke noen lett måte å finne ut hvor man kan se serien/filmen på en lovlig måte. Men det er lett å finne de på torrent-sider. Skal de bli kvitt piratene, så må de gjøre det lett å se de på lovlig tjenester. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 https://www.playpilot.com/no/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå