djgudleif Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Å gå inn i en butikk uten at det er noen folk i kø, finne det jeg vil ha, gå til kassa så er det sju stykker i køa. Hvorfor? Hver jævla gang? Synes alle kunne slutta å plaga meg så jævlig. For en syk sammensvergelse Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Å vaske seg ut av leilighet er alltid irriterende og slitsomt. Vanligvis har jeg kun hatt kun et soverom å vaske ut, men som nå, hele leiligheten siden jeg er den siste igjen her. Så utrolig lei av å vaske nå, og masse som gjenstår før jeg flytter i morgen 😩 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Programmer som forklarer samme ting flere ganger. Det gjøres kun for folk som setter på TVen rett inni en direktesending, eller som hopper over episoder i f.eks spørreprogram. Vis respekt for folk som har fulgt med hele veien, drit loddrett i de som ikke har fått meg seg alt. fyfaen Lenke til kommentar
Ola Drunk Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Black week - pepringen er plagsom. Det var ikke over enda. Nettet er jo åpent fortsatt. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 GiaMahan skrev (6 timer siden): Å vaske seg ut av leilighet er alltid irriterende og slitsomt. Vanligvis har jeg kun hatt kun et soverom å vaske ut, men som nå, hele leiligheten siden jeg er den siste igjen her. Så utrolig lei av å vaske nå, og masse som gjenstår før jeg flytter i morgen 😩 Ta rom for rom, begynn innerst og vask deg mot inngangpartiet. Støvsug først, dra over oveflater med en klut, og avslutt med å vaske gulv. Kan greie seg med moppvask om det ikke er veldig mye inngrodd møkk. Er ikke så stress egentlig. Sett på litt musikk, jobb systematisk, så går det raskere enn du tror. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Folk som ble hysteriske over prisøkning på elektrisk kraft i midtnorge. Det snudde raskt og justerte seg til laveste på veldig lenge, nemlig under 5 øre per kilowattime inkludert påslag. Endret 27. november 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Frakt til Norge, fra UK, 200 Euro Frakt til Sverige, fra UK, 65 Euro. Selv når de ikke er med i EU så er frakten til Norge mye dyrere. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 BadCat skrev (7 timer siden): Folk som ble hysteriske over prisøkning på elektrisk kraft i midtnorge. Det snudde raskt og justerte seg til laveste på veldig lenge, nemlig under 5 øre per kilowattime inkludert påslag. Aner ikke hvor du har dette fra, men det stemmer ikke med det jeg finner Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Pliscin skrev (9 timer siden): Ta rom for rom, begynn innerst og vask deg mot inngangpartiet. Støvsug først, dra over oveflater med en klut, og avslutt med å vaske gulv. Kan greie seg med moppvask om det ikke er veldig mye inngrodd møkk. Er ikke så stress egentlig. Sett på litt musikk, jobb systematisk, så går det raskere enn du tror. Hehe, begynner å bli rutinert jeg på utvask. Men er nok mer stress å vaske ned en hel leilighet enn bare ett rom og så tar jeg heller ikke så lett på utvasken. Brukt flere uker på å vaske ned og vasket hele dagen i går 😅skrubba ned hele leiligheten nå..sliten..blir litt vasking idag også før nøkkelavleveringen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Dagens fokus på psykisk helse gjør folk uføre og setter merkelapper på lidelsene. Jeg har slitet med arbeid og ikke hatt tid til å tenke på traumer i oppveksten. Arbeid gjør deg fri? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) ALLE har "feisbukk", og ALLE har "tiktok"? Langtifra. Etter noen håndsopprekninger på møter viser det seg at bare halvparten bruker FB (blir stadig færre) og nesten ingen hadde de andre "må ha". Ellers var det: unga brukte FB før.... vet ikke hva de bruker nå.... sosiale medier? Ja jeg leser VG.... Sosiale vafforno? ---------------------------------------------- NRK: Har du sett videoer for unge om psykisk manipulering av venner og uvenner - på TikTok? Andel som svarer: Ja, det kommer ofte opp i feeden min 👍5% Nei, jeg har aldri sett det før⛔17% Har ikke TikTok 🤔72% Det har dukket opp noen få ganger, men jeg blar videre😎5% 12481 stemmer totalt. Hvis bare halvparten eller færre har FB, da går halvparten eller flere glipp av info som oppgis å ligge på FB. Jeg hadde en konto på FB i tre uker. Da slettet jeg den. Har ikke bruk for sånt i det hele tatt. Konseptet er en stor stakk av bortkastet tid. En sa til meg: Har/bruker du ikke FB, da har du noe å skjule !! Ja - men graden av andres nysgjerrighet skal ikke bestemme hvor mye av mitt privatliv jeg skal utlevere. Endret 28. november 2021 av Slettet+6132 lagt til siste avsnitt Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 BadCat skrev (14 timer siden): Folk som ble hysteriske over prisøkning på elektrisk kraft i midtnorge. Det snudde raskt og justerte seg til laveste på veldig lenge, nemlig under 5 øre per kilowattime inkludert påslag. https://www.mn24.no/nyheter/i/lVraK7/ny-stroemprisrekord-i-midt-norge-soendag-trolig-enda-mer-til-uka Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Fremdeles 4,99 øre her. Det betyr at elektrisiteten er gratis og at man kun betaler påslaget på 4,99 øre. Det kan godt hende at andre betaler 2,8 kroner, men for meg er det i alle fall gratis før avgifter. Jeg går uansett i pluss helt til det blir 15 kr per kWh inkludert avgifter og nettleie. Endret 28. november 2021 av BadCat Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 URL i apper åpner en browser i kontekst av appen med ny sesjon. Når alt i hele verden snart er bak en jævla paywall eller føderert pålogging, evt tofaktor sier det seg selv at dette er utrolig idiotisk. Må logge inn over fuckings aaaaalt og det er et mareritt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Den lokale avisa skal ta livet av den årlige grisen så leserne kan få tippe på vekta og eventuelt spise seg fet. La grisen leve, spis ei gulerot. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 (endret) 23 hours ago, D0vendyret said: https://www.mn24.no/nyheter/i/lVraK7/ny-stroemprisrekord-i-midt-norge-soendag-trolig-enda-mer-til-uka Nå har elprisen gått opp her også, men det ble tre dager med gratis el først. Endret 29. november 2021 av BadCat Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Typisk NRK. Se NRK.no, sier de, så står det ikke noe som helst der. I så fall har de gjemt det godt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 (endret) Må betale mer skatt. Er lutfattig fra før. Sosial regjering ja mhm Endret 29. november 2021 av djgudleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 BadCat skrev (6 timer siden): Nå har elprisen gått opp her også, men det ble tre dager med gratis el først. Jeg leste gratis ØL 🍻 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Det får jeg også. Har kompiser som brygger. Pleier å få øl til jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå