w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Tredje forkjølelse på to måneder. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Når man har vært fattig så lenge at man ikke lenger drømmer om å vinne førstepremiepotten i VikingLotto, men heller nok til å kunne dekke kredittkortet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Kan du ikke ta grep for å bli rik? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Sitat Vi har jo vikarsykepleiere fra byrå, så vi er sjelden alene sånn sett. Men de koster mye, tre ganger så mye som en sykepleier i fast stilling. Så vi har råd til å gi sykepleiere 100% lønnsøkning. Og om det er så mange vikarer, hvorfor har de ikke fått fast stilling? Tjener de mer som vikarer? Sitat Gulv skal moppes, klær skal vaskes, skap skal ryddes, brødskiver smøres. Det skal pyntes til høytid og fest – også på sykehjem. Dette gjøres ofte av sykepleiere... En jobb som kan utføres av ufaglærte, kanskje tilogmed uføretrygdede. Endret 24. november 2021 av Dubious 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Man skal ikke sette tilfeldige til å smøre ei perfekt smurt skive. Ikke at jeg tror at sykepleiere er egnet. Endret 24. november 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 VM i Qatar må boikottes. Skandale etter skandale. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 BadCat skrev (3 timer siden): Man skal ikke sette tilfeldige til å smøre ei perfekt smurt skive. Ikke at jeg tror at sykepleiere er egnet. Skolebarn kan smøre skiver. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Etter din standard kanskje. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 BadCat skrev (1 minutt siden): Etter din standard kanskje. Blir mer enn bra nok for de fleste. Bare lære de å vaske hendene før de lager skiven.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Sitat Flammer på Byneset - brannvesenet har en forklaring Betalingsmur, så då må vi ringe 110, så får vi vite hvorfor det brenner. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Drap og pressekonferanser begynner å bli dagligdags. Kan ikke folk sove om natten i stedet for å slå hverandre ihjel? Endret 24. november 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 "Begynner å bli dagligdags"? Pressekonferanser kanskje, men ikke drap i seg selv. Norge er på topp 10 i lavest anntal drap, justert for innbyggertall. Nummer 5 blandt alle verdens land. Anntal drap har gått sakte nedover i mange tiår. Kilder: https://worldpopulationreview.com/country-rankings/murder-rate-by-country https://www.ssb.no/a/publikasjoner/pdf/sa94/del-ii-2.pdf https://www.politiet.no/globalassets/04-aktuelt-tall-og-fakta/drap/drapsoversikt-2020-.pdf 1 1 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Føler jeg har blitt dolket i ryggen av en venn, og det var jeg som selv kontaktet personen uten å forstå at det var denne personen som skulle være med å ødelegge alt for meg 💔💔 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Det var før. Drap er på vei oppover. Hardere tider og mer misunnelse. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) BadCat skrev (8 minutter siden): Det var før. Drap er på vei oppover. Hardere tider og mer misunnelse. .... Endret 24. november 2021 av Mechablast 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Jeg går på supern og vil ha 4 frosne oppskjærte brød i pose som jeg vet de har i frysern. Men så får jeg slengt til meg at det er umulig å finne dem fordi det er så mye varer der. Som erfaren butikkmann vet jeg at det er tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Julestjernen dør etter kort tid - fordi den f.... planten trenger fuktig luft. Hvordan f... skal den få det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Sitatretten har sin lovbakgrunn i allmennhetens behov og hensynet til en fri samfunnsdebatt, og sitatretten er ansett som en selvstendig og helt selvfølgelig rettighet. I likhet med de øvrige «lånereglene» i åndsverkloven er sitatretten basert på like selvstendig grunnlag som opphavsmannens rettigheter. Dette innebærer at man (her moderatorer) ved fortolkningen av § 22 må stille seg nøytral i interessekonflikten mellom opphavsmannen og den siterende part. Derfor er det veldig irriterende at innlegg som det er lagt mye arbeid i blir slettet uten at noen får vite at det skjer og ingen får mulighet til å forsvare/forklare seg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Dart skrev (31 minutter siden): Julestjernen dør etter kort tid - fordi den f.... planten trenger fuktig luft. Hvordan f... skal den få det? Har stående en fra i fjor, overvanning er nok den vanligste årsaken til at de takker for seg vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 ^fmj skrev (26 minutter siden): Har stående en fra i fjor, overvanning er nok den vanligste årsaken til at de takker for seg vil jeg tro. https://viivilla.no/interior/slik-holder-du-julestjerna-fin/ Men jeg klarer ikke få dem til å overleve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå