Gavekort Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Støtter PEBKAC. Kan man ikke behandle makt, så skal man ikke få makt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Toveiskjørte gater hvor det er parkert biler i begge kjøreretninger som igjen fører til at gaten har blitt så vidt (kun personbiler kommer seg forbi en og en av gangen) enveiskjørt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Folk som har skikkelig dårlig ånde og som prater rett opp i ansiktet ditt. Skulle ønske det fantes en høflig og vennlig måte å fortelle dem på. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Folk som har skikkelig dårlig ånde og som prater rett opp i ansiktet ditt. Skulle ønske det fantes en høflig og vennlig måte å fortelle dem på. Hvorfor skal du på død og liv være høflig og vennlig? Bare si det som det er. "Du har dårlig ånde, kan du trekke deg unna fjeset mitt, er du snill?" 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, du har rett. Kolleger, venner eller eventuelle kunder, klarer de ikke å ta seg en tyggis eller pastill, så fortjener de å få det slengt på seg. En annen ting jeg må skjerpe meg med: slutte å være så forbanna snill og grei mot folk. "Nice guys never last long". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En annen ting jeg må skjerpe meg med: slutte å være så forbanna snill og grei mot folk. "Nice guys never last long". Problem jeg også sliter med. Hater det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Bille111 irriterer meg nå. Bare spammen ut filmen sin for å få flere hits. Edit: Innlegget hans er fjernet nå. Endret 3. februar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Østkantavisa som kommer enten du vil eller ikke Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Samle opp en masse aviser, lag en menneskestor dukke av de og når noen kommer for å levere enda en avis henger du den fra en lyktestolpe og brenner den. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Folk som skriver "hvet" istedenfor "vet". Eks: Jeg hvet ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Aldri sett at noen som har skrevet ordet ''hvet'' på den måten. Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Helt sikkert nevnt tidligere i tråden, men det kan helt sikkert nevnes en gang til. Jeg blir så irritert hver gang ordet "hvordan" blir brukt feil av dagens ungdom. "Hvordan buss tar du for å komme til Tiller?" "Hvordan klasse går du i?" osv. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Her i nord er det korrekt å si det muntlig, siden vi bare har ét ord for både "Hvilken" og "Hvordan". Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) GRUSOMT irriterende når folk overdriver med smileyer. Altså, har ikke noe imot en smiley her og der, men er det virkelig nødvendig å bruke en eller flere smileyer i hver jævla setning? Gah. Edit: Så er det mildt irriterende at jeg har veldig mange flere innlegg i denne tråden enn i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad". Endret 3. februar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Forferdelig irriterende med folk som prater høyt på bussen. Spesielt når det ikke er prating, men så og si brøling. Forferdelig irriterende. :nei2: Har også for mye søppel liggende rundt omkring og. Du la opp til det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Høylydte folk. Ja, vi har en i klassen. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det har vi alle, Vertical^.. Samme med oppmerksomhetssyke jævler som ikke bryr seg om hvem de vitser om eller tråkker på, bare de får oppmerksomhet og blir ledd av/med. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Fosterbilder på Facebook Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Irriterer at denne tråden er så lang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå