Skogslik Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kanoen er borte vekk. Bare åren som ligger igjen nede ved vannet. Faen, da blir dte vell og gå rundt hele vannet og lete. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Forresten, jeg har ikke bare lagt minnepenna på et "lurt" sted, jeg har lagt penalet også på et "lurt" sted Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Forresten, jeg har ikke bare lagt minnepenna på et "lurt" sted, jeg har lagt penalet også på et "lurt" sted MOAR MOCKERY IZT NEEDID. Folk som legger ting på "lure" steder og klager etterpå irriterer. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 irriterer meg at jeg har blitt oppringt tre ganger i skoletiden av numre som ikke telefonkatalogen.no har hørt om Romeo og Juliet filmen fra 1996 irriterer meg og! 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) I slutten av "Oh Comely" med Neutral Milk Hotel er det en lyd i bakgrunnen som høres akkurat ut som meldingslyden min, så jeg sjekker alltid telefonen når den kommer på. Endret 15. oktober 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 irriterer meg at jeg har blitt oppringt tre ganger i skoletiden av numre som ikke telefonkatalogen.no har hørt om Kan det være mobilsalg / markedsundersøkelser? prøv å søke i www.telefonterror.no... Irriterer med mobilsalg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Irriterer at jeg ofte dobbeltposter............. Endret 15. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hva er greia med dette Lady-Gaga-i-Oslo hysteriet? At seriøse aviser som VG og Dagbladet går amok er jo bare helt patetisk. Jeg innså plutselig hvor feil første del av forrige setning var. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 DEN er jeg enig i. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Brenn ett vondt og langt liv i helvete, jævla diskusjonserver. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!!! AAAAARGGGHHHH!!! GAAAHHH! Soon i will shut down Diskusjon.no. Mark my words! Endret 15. oktober 2010 av diskutant 2 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 irriterer meg at jeg har blitt oppringt tre ganger i skoletiden av numre som ikke telefonkatalogen.no har hørt om Kan det være mobilsalg / markedsundersøkelser? prøv å søke i www.telefonterror.no... Irriterer med mobilsalg. har sjekka telefonterror.no fikk ikke noe... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 irriterer meg at jeg har blitt oppringt tre ganger i skoletiden av numre som ikke telefonkatalogen.no har hørt om Kan det være mobilsalg / markedsundersøkelser? prøv å søke i www.telefonterror.no... Irriterer med mobilsalg. har sjekka telefonterror.no fikk ikke noe... Da får du ringe tilbake og lære han en "lekse" HAAAAHAHA! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 må endre brukernavn snart, folk driver hele tiden å lager dumme ordspill med det, irriterer grenseløst. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Brukernavnet ditt irriterer! No offence, men det irriterer Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Første gang jeg har handla norsk ostepop på en stund (i forhold til svensk) og den smaker ærlig talt plast. Er nesten ikke fnugg av ostesmak jo. For noe dritt. Æsj, rett og slett. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Brukernavnet ditt irriterer! No offence, men det irriterer Vurderer å bytte til lemoncake... hva syntes du, siden du ikke liker mitt nåværende? irriterer at filmen jeg ser på har kinesisk eller noe undertekst Endret 15. oktober 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg liker det ikke, hva med noe mer personlig? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Får tenke litt på det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå