Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Er det en ting jeg hater, så er det veggiser som skal lære meg hvordan jeg skal spise og ikke spise.

 

Hvordan spise?

 

1. Finn fram ønsket mat

2. Vurder om du skal spise med fingrene eller bestikk (bestikk annbefales til bløte/grisete ting, hender kan brukes til tørre ting)

3. Før mat opp til munnen

4. Tygg maten til ønsket konsistens

5. Svelg

 

Voila!

 

Nei, jeg foretrekker å ligge på sofaen å få intravenøst. Slipper å reise meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De aller fleste vet at avoldsmenneskene får disse kommentarene hele tiden, men det er ikke nødvendig å rage sånn uansett. Blir jo utrolig mye mer moro å si det når man vet at reaksjonen er en liten grinebiter

Det handler rett og slett om respekt. Hvis du vet en person er avholds av uansett årsak, er det idiotisk å gå å presse på alkohol. Du går vel ikke rundt og presser på sigaretter på ikke-røykere eller snus på ikke-snusere vel? Det blir bare for dumt.

 

Det er den infoen jeg har fått, ok.

Har TV-en din noe av de koblingene her?

tv-connections.jpg

 

Om ja, så betyr det at du kan koble PC-en din til TV-en.

Lenke til kommentar

Jasså, så du godtar at mac-brukere er inkompetente? Genialt.

 

Jeg sier ikke at vi ikke er kompetente, tro meg, jeg var hardcore Windows fan-boy før jeg byttet til Mac, men på Mac fungerer alt slik man ønsker. Alt er enkelt å forstå, alt er enkelt å gjøre.

 

Så derfor mener jeg at vi Macbrukere ikke trenger den "superduperavanserte mega-panser" kompetansen om hvorfor det ikke kommer lyd fra HDMI-kabelen eller hvorfor programmer til stadighet kræsjer eller er ustabile (for å ta noen eksempler).

Lenke til kommentar
Haha...Mac-brukere trenger ikke kompetanse fordi det rett og slett fungerer :)

Jeg har en del elever med mac her som gladelig sier seg uenig i det utsagnet.

 

Flere elever på hele skolen har problemer med at etter du har hatt mac'en i ventemodus kommer det opp en beskjed hvor du står at du må starte den på nytt.

 

Men har langt mindre problemer med denne enn blikkboksen av en Toshiba som vi hadde i fjor. :thumbup:

Lenke til kommentar
Haha...Mac-brukere trenger ikke kompetanse fordi det rett og slett fungerer :)

Jeg har en del elever med mac her som gladelig sier seg uenig i det utsagnet.

 

Flere elever på hele skolen har problemer med at etter du har hatt mac'en i ventemodus kommer det opp en beskjed hvor du står at du må starte den på nytt.

 

Men har langt mindre problemer med denne enn blikkboksen av en Toshiba som vi hadde i fjor. :thumbup:

 

Vel, sånn går det når man kjøper inn i stort antall og en par PC-geeker på skolen liksom skal sette opp delt nettverk osv til alle sammen. Jo flere kokker jo mer søl sier nå bare jeg, mulig Mac'en failer der, men da har jeg FAEN meg en beskjed til deg også!

 

På skolen jeg går på får vi BLUESCREEN dersom laderen detter ut mens PC'en er på! HVA FAEN ER DET FOR NOE?

 

Og til Snittleif: Ja? Hva sier de da? Jeg har også en del venner som sier at PC'er er trege, ustabile og atpåtill upålitelige!

Lenke til kommentar

Og til Snittleif: Ja? Hva sier de da? Jeg har også en del venner som sier at PC'er er trege, ustabile og atpåtill upålitelige!

Vel, relatert til det jeg skreiv i forhold til hva du skreiv, så vil det si seg selv, men de er vel alle enige om det ikke "rett og slett fungerer". I alle fall ikke med mindre de kommer og besøker meg med jevne mellomrom.

 

Ja, Pc'er kan godt være trege, ustabile og upålitelige, men det skyldes som oftes PEBKAC. Det blir litt som å sette en 3-hjulssykkel og en romstasjon opp mot hverandre. Du har mye mindre muligheter til å gjøre ting på 3-hjulssykkelen og det fører gjerne til mindre PEBKAC, men det betyr absolutt ikke at den er bedre enn en romstasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...