Budeia Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Dubious skrev (1 time siden): Må være lov å skremme ungene når de oppfører seg som pøbler. Har de siste åra lurt på om jeg skulle lage noe så skremmende at de løper hvinende vekk (skumle ting som faller ned, med skummel latter). Men det blir mye å arrangere for bare en halv kveld. Virker også som noen foreldre følger med på barna på avstand, så da blir det nok overhøvling fra dem om barna blir skremt. I verste fall, kan politiet få beskjed om at barna har blitt truet med ekte pistol, selv om det bare var en lekepistol. Et godt alternativ er også å ta seg en tur ut, mens det hele pågår. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Budeia skrev (6 timer siden): I verste fall, kan politiet få beskjed om at barna har blitt truet med ekte pistol, selv om det bare var en lekepistol. Derfor du skal bruke en pistol som ser ekte ut, så politiet ikke kan ta deg for noe. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Fikk ikke besøk av et eneste barn i blokka vår. Når jeg tenker meg om har vi vel egentlig aldri hatt besøk av barn som går halloween på mange år, enda lyset står på. Men flaks de ikke kom i år, for jeg hadde ikke godteri å gi bort. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 https://www.nrk.no/klima/xl/norske-co_-utslipp_-slik-gar-norge-fra-a-vaere-miniputt-til-gigant-pa-klimastatistikken-1.15600846 Slike statistikker. Skal utslippene være "rettferdig", så må utslippene for produskjon i andre land være med i statistikken. F.eks Apple lager sine mobiler utenfor USA, men utslippene skal være i USA. Samme med alle andre land/firmaer som produserer produktene i andre land. Plutselig så har Kina mye lavere utslipp. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Dubious skrev (1 minutt siden): F.eks Apple lager sine mobiler utenfor USA, men utslippene skal være i USA. Burde ikke landet som tar imot/selger f.eks mobilen få tallene for utslipp? Er jo ikke riktig at USA skal få statistikken for mobiler som verken produseres , selges eller brukes i landet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 aklla skrev (35 minutter siden): Burde ikke landet som tar imot/selger f.eks mobilen få tallene for utslipp? Er jo ikke riktig at USA skal få statistikken for mobiler som verken produseres , selges eller brukes i landet. Da skal ikke vi ha utslippene for oljen vi eksporterer. Vi selger råolje, det er de andre landene som produserer, selger og bruker oljen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Folk som prater til meg når jeg har på headset... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Sitat Sammen med lånet hun tok opp for å kjøpe fastlegehjemmelen utgjør det 94 000 kroner i måneden. https://www.nrk.no/innlandet/fastlege-i-elverum-orket-ikke-mer-men-ingen-vil-ha-stillingshjemmelen-hennes-1.15704855 Er jo ikke rart at vi mangler fastleger når de må betale for å jobbe. Hele ordningen er høl i huet. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg blir daglig mer pissed over hvor RÆVA serie squid game egentlig var Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Meatless monday… Med vegetarpølse. Why the fuck? Seriøst. Det smaker høgg. Lag heller noe med faktisk smak av planter Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 1 hour ago, djgudleif said: Jeg blir daglig mer pissed over hvor RÆVA serie squid game egentlig var Blir du tvunget til å se? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) 2 hours ago, BadCat said: Blir du tvunget til å se? Det er ikke sånn. Det er det at jeg ble snytt og lurt. Det var så mye hype og greier, og serien inviterte på noe fantastisk. Ettersom episodene gikk så begynte det å bli svakt. Den leverte ikke det den lovet. I ettertid innså jeg at alt var kun hype over Sør-Koreanske ting og absolutt ingenting av originalitet eller kvalitet var til stede. Hele serien er en gimmick og jeg fatter ikke at den blir snakket om så mye Endret 1. november 2021 av djgudleif Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Det sier vel bare at du er mottakelig. Working as intended. Klimamas irriterer. Utslippene skal opp, ferdig snakka. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Den triste økningen av klikkagn på nettaviser. Ser stadig overskrifter tatt ut av kontekst eller uten dekning i artikkelen. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 3 hours ago, BadCat said: Det sier vel bare at du er mottakelig. Working as intended. Feil. Jeg ser tvers gjennom makkverket. Andre folk likte det. Jeg er per definisjon uimottakelig. Jeg liker bare filmer fra brødrene Lumiere Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Dragen skrev (23 timer siden): Var på Burger King og der løp det rundt et tjuetalls drittunger og hosta opp organer så testiklene hang ut kjeften deres. Vi har nettopp vært gjennom et to år langt smittevernshelvete. Har ikke retardsa lært? Burger king og mcdonalds ser ut til og være jungelen der ungdommer oppfører seg om om de er ute på byen fulle og barn for lov til og synge så høyt at det er rett før de blir kastet ut sammen med maten demmes.. Syke tilstander på fast food steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg hørte noen i går si at jeg skal spare strøm for å verne klimaet. Det et jeg er skjære tøv. 90% av strømmen i Norge er miljøvennlig vannkraft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 I dag oppdaget jeg at mitt speller nye Huawei nettbrett er bannlyst av Googles alle systemer og USA. Dermed har kineserne satt i gang et spetakkel av et eget system som jeg ikke er vant til, og krever penger både her og både der. I morgen går det brettet tilbake der det kom fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 djgudleif skrev (10 timer siden): Folk som prater til meg når jeg har på headset... Eller du går glipp av det meste av sosial kontakt. Har du prøvd å sjekke med det på? Eller tror du noen gidder å sjekke deg om du har det på? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Dart skrev (4 minutter siden): Jeg hørte noen i går si at jeg skal spare strøm for å verne klimaet. Om du sparer, kan vi andre sitte her med litt bedre samvittighet. Om Squid game, - har ikke sett hverken Squid game eller Money Heist, får ikke sett alt. Har likevel sett noen danske krimserier som The Team og Hvide Sande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå