Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Hadde gledet meg til en ny episode av the mentalist som går hver onsdag halv 10, når det skal begynne sier dem at de ikke har fått tak i ny episode enda, så derfor ble det desverre reprise i stedet ! wtf dritt, eneste serien jeg gleder meg til hver uke. typisk.

Lenke til kommentar

Hadde gledet meg til en ny episode av the mentalist som går hver onsdag halv 10, når det skal begynne sier dem at de ikke har fått tak i ny episode enda, så derfor ble det desverre reprise i stedet ! wtf dritt, eneste serien jeg gleder meg til hver uke. typisk.

Bare last ned ulovlig, er ikke no vits i å gjøre ting lovlig annet enn musikk her i landet.

Lenke til kommentar

Hadde gledet meg til en ny episode av the mentalist som går hver onsdag halv 10, når det skal begynne sier dem at de ikke har fått tak i ny episode enda, så derfor ble det desverre reprise i stedet ! wtf dritt, eneste serien jeg gleder meg til hver uke. typisk.

Bare last ned ulovlig, er ikke no vits i å gjøre ting lovlig annet enn musikk her i landet.

Jeg forstod sånn ca første halvdel av den setningen der.

 

"er ikke no vits i å gjøre ting lovlig annet enn musikk her i landet" Wot?

Lenke til kommentar

Når avholds-mennesker forteller meg at de har det kjempemoro uten å drikke alkohol på byen og jeg sier "Da vil du hvertfall ha gøy når du drikker" og de blir sure og bitre.

Fordi avholdsmennesker er dritt lei folk som hele tiden skal prakke på dem alkohol. "jammen alt blir så mye bedre" "jammen dette smaker så godt" "jammen" meg i rompa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når avholds-mennesker forteller meg at de har det kjempemoro uten å drikke alkohol på byen og jeg sier "Da vil du hvertfall ha gøy når du drikker" og de blir sure og bitre.

Fordi avholdsmennesker er dritt lei folk som hele tiden skal prakke på dem alkohol. "jammen alt blir så mye bedre" "jammen dette smaker så godt" "jammen" meg i rompa.

 

Det er faktisk sant. Irriterer meg over disse: "Ja, men kan ha det gøy uten alkohol også". Faen! Det blir jo mye mer gøy og sosialt med alkohol! :D

Lenke til kommentar

e: @ Slimda

 

Jøss, funker utrolig bra over nett også.

 

De aller fleste vet at avoldsmenneskene får disse kommentarene hele tiden, men det er ikke nødvendig å rage sånn uansett. Blir jo utrolig mye mer moro å si det når man vet at reaksjonen er en liten grinebiter

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Når avholds-mennesker forteller meg at de har det kjempemoro uten å drikke alkohol på byen og jeg sier "Da vil du hvertfall ha gøy når du drikker" og de blir sure og bitre.

 

Er det rart når du maser som en jævla fireåring over hvor forbanna kult det er å drepe seg selv med giftstoffer?

 

Faen, så irriterende innlegg. Lær deg hvordan verden fungerer for helvete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fordi avholdsmennesker er dritt lei folk som hele tiden skal prakke på dem alkohol. "jammen alt blir så mye bedre" "jammen dette smaker så godt" "jammen" meg i rompa.

 

Sounds like sombody could need a drink.

 

 

:tease:

 

Lenke til kommentar

Når avholds-mennesker forteller meg at de har det kjempemoro uten å drikke alkohol på byen og jeg sier "Da vil du hvertfall ha gøy når du drikker" og de blir sure og bitre.

 

Er det rart når du maser som en jævla fireåring over hvor forbanna kult det er å drepe seg selv med giftstoffer?

 

Faen, så irriterende innlegg. Lær deg hvordan verden fungerer for helvete.

Hahahaha.

 

Forøvrig med deg, Pokey.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det en ting jeg hater, så er det veggiser som skal lære meg hvordan jeg skal spise og ikke spise.

 

Hvordan spise?

 

1. Finn fram ønsket mat

2. Vurder om du skal spise med fingrene eller bestikk (bestikk annbefales til bløte/grisete ting, hender kan brukes til tørre ting)

3. Før mat opp til munnen

4. Tygg maten til ønsket konsistens

5. Svelg

 

Voila!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...