Tåkefyrste Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 25 minutes ago, TMB said: Hvorfor har rusmisbrukere mer behov for å bære med seg kniv enn deg og meg? Det er ikke rusmisbrukere som har med seg kniv overalt. En viss annen gruppe mennesker derimot. Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 TMB skrev (31 minutter siden): Hvorfor har rusmisbrukere mer behov for å bære med seg kniv enn deg og meg? En del rusmisbrukere betaler for dopet med å gjøre tjenester for kriminelle. Det gjør de utsatt for andre kriminelle. En del er også utsatt for svært grov utnyttelse og bærer på en kniv til selvforsvar, også i slike tilfeller. Samtidig så kan de være langt mer paranoide som følge av bivirkninger av rus. Da har jeg nenvt noen muligheter. 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 (endret) Jeg er fanget i algoritmene til Spotify. Alle funksjonene for å oppdage ny musikk har blitt mer eller mindre helt like, og anbefaler meg de samme greiene om og om igjen. I kveld gjorde jeg et forsøk med å legge til 20 låter fra flere ulike sjangre (metal, elektronika, 80 talls popmusikk, progrock ... god blanding!) i en spilleliste og så bruke funksjonen "playlist radio" for å kanskje finne noe nytt. ... funka ikke. Det virker som Spotify har låst seg til at jeg liker en 50-60 artister, og det kommer ikke på tale å anbefale noe som helst utenfor det. Og som om ikke det er nok, så er det de samme låtene som blir anbefalt også. Et album jeg til stadighet har sett i "anbefalt for deg" karusellen, jeg har hørt på åpningslåta noen ganger men det er ikke helt min greie. Jeg tror ikke jeg har hørt hele albumet. Åpningslåta fra det albumet kom selvfølgelig på radioen. Kunne de ikke i det minste ha gitt meg låt nr 7 eller noe sånt? Lurer på om jeg må slette kontoen og starte på nytt. Det her funker ikke lenger. Endret 20. september 2021 av :utakt 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Jeg søker på "911" og får opp nesten bare resultat med "9/11" Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Aimo Park Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 (endret) https://www.midtnorskdebatt.no/meninger/ordetfritt/2021/09/20/Kortinnlegg-NRK-Stjernekamp-og-rasisme-24605070.ece Utrolig støgt skrevet. Endret 21. september 2021 av djgudleif Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 At folk synes det er sjokkerende at saksbehandlere på NAV blir angrepet. Sånn som angrepet forrige uke. Det er ikke sjokkerende overhodet med tanke på hva som faktisk gjør at det skjer. Det som er sjokkerende er at det ikke skjer oftere. 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Stadig flere tomme butikkhyller. Nødvendige varer må hamstres for år av gangen for de kommer ikke inn igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 BadCat skrev (59 minutter siden): Stadig flere tomme butikkhyller. Nødvendige varer må hamstres for år av gangen for de kommer ikke inn igjen. Hvilke varer? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Utenlandske ungdommer som viser fingeren til alle, tar ringepiggen på de fleste der jeg bor som er relativt gamle.. Roper "morrapuler" til hele nabolaget før de løper av sted for n'te gang mens naboen installerer 4K kamera.. Interresant. Kom forbi der jeg bor, viste også meg fingeren men hunden min bjeffet og da hørte jeg de rope "mashalla" og "fuck" før de bare løp.. Hunden min er bak et lite gjerde, bra han sa fra ihvertfall. De her har skriket så å si de siste dagene og igår så så jeg akkurat samme gruppa bare med barn rundt seg som skrek allah og allah akbhar noe greier på fotball banen vår der de filmet inn en tiktok så det ut som.. Ikke det rareste jeg har hørt i det siste fra denne gruppa men forstår folk er lei når de banker på dører som om de vil trenge seg inn og så spurter de vekk mens de roper utenlandske banneord.. Veldig spesielt. 5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 46 minutes ago, Dubious said: Hvilke varer? Alt fra plastartikler til energidrikk. Propanol var lenge utsolgt men det har tatt seg opp igjen. Hansker har tatt seg opp men ikke revers før prisen var femdoblet. Nå er den litt over doblet. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Jakker med glidelås designet for og spise seg inn i tøyet under jakken så den blir umulig og åpne.. Faen ta. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Slack som klikker og logger meg ut Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 At jeg ikke syns jeg har tid til å sove, fordi det er så mye annet som interesser mer. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Når jeg plutselig våkner lys våken ved fem-tiden om morningen. Men da er det selvfølgelig alt for tidlig til å stå opp. Så jeg slumrer litt til, og ender med å sovne igjen. Deretter våkner jeg igjen når alarmen på vekkerklokken begynner å bråke. Men da er jeg plutselig blitt stup trøtt... 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 WeirdFace skrev (1 minutt siden): Når jeg plutselig våkner lys våken ved fem-tiden om morningen. Men da er det selvfølgelig alt for tidlig til å stå opp. Så jeg slumrer litt til, og ender med å sovne igjen. Deretter våkner jeg igjen når alarmen på vekkerklokken begynner å bråke. Men da er jeg plutselig blitt stup trøtt... Skjedde med meg i dag det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) Jeg bruker å se på kommentarfelt-krigere sin profil på facebook. Alle er likedan. Bortskjemte A4-familie fittekjerringer eller livets harde skole-menn Endret 23. september 2021 av djgudleif Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Folk som heller vil sitte i flere timer, og klage over at ting ikke blir gjort. I steden for å bruke kanskje tretti minutter på å faktisk gjøre en arbeidsoppgave selv... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 WeirdFace skrev (5 timer siden): Folk som heller vil sitte i flere timer, og klage over at ting ikke blir gjort. I steden for å bruke kanskje tretti minutter på å faktisk gjøre en arbeidsoppgave selv... Jeg klager selv at ting ikke blir gjort. Men er egentlig min oppgave, da jeg bor aleine.. Har bare meg selv å skylde på der... Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Ok, hvem er det som har stukket av med sprittusjen igjen? Enkelte ting har en tendens til å forsvinne. Det bare R sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå