Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Reklame på tv`n er noe som irriterer meg littegranne hver eneste dag hele året. Det er absolutt INGENTING som er av interesse, det er inn den ene øra og ut den andre. Satt og så på en film i går kveld på smart tv`n så kom akkurat den samme Gina Tricot reklamen liksom 5 ganger etter hverandre med kanskje 10 minutters mellomrom (UGH) Nå for tiden så zapper jeg over til en annen kanal i ca. 10 minutter når reklamen kommer og switcher så tilbake for å plukke opp igjen tråden når reklamen er over. Må det virkelig være slik i 2021? Ble litt sjokkert da jeg her om dagen satt og så på en film på en dansk kanal fordi det rett og slett aldri kom noe reklame.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Baardsen skrev (4 timer siden):

Nå for tiden så zapper jeg over til en annen kanal i ca. 10 minutter når reklamen kommer og switcher så tilbake for å plukke opp igjen tråden når reklamen er over. Må det virkelig være slik i 2021? Ble litt sjokkert da jeg her om dagen satt og så på en film på en dansk kanal fordi det rett og slett aldri kom noe reklame.  

Gjorde dette selv, ser egentlig ikke tv lenger fordi det irriterte meg grønn med stadig reklame

Bruker netflix/viaplay/andre reklamefri tjenester

Lenke til kommentar

På tide å ta vekk alle helligdager. Burde heller være lovfestet tilsvarende ekstra ferieuker som man kan benytte slik man vil på vinter og høst-halvåret. Helga burde fortsatt være to fridager(eller helst en til...) men ikke rød dag.

Effekten? Bedriftene kan sørge for økt kontinuerlig drift (med unntak av sommerferien) da ikke alle har fri samtidig.
Det blir mer personlig frihet til å bruke de ekstra fridagene på andre tider enn påske, pinse og jul.
Det blir lettere for studenter å legge arbeidstida si på søndager hvis ting holder åpent og det blir mer som en ekstra lørdag.

Alle tjener på dette. Få bort det religiøse tullet, de som vil kan søke fri da.

Lenke til kommentar
Sewero skrev (11 timer siden):

Står dette i bibelen?

De tre kjønn "han, hun, det" er grammatiske, der ting og dyr omtales som det eller den. Derfor vil transkjønnede heller omtales som f.eks. "hen". Men hvis de virkelig mener at mennesket er et pattedyr, skulle det ikke vært noe problem å omtales som "den". Mange kjæledyreiere vil dessuten omtale kjæledyret sitt som "han" eller "hun", da de mener at kjæledyret omtrent er ungen deres. 

Lenke til kommentar

Kvinner som klager på representasjon av kjønnet demmes i arbeidslivet. Jeg skal ta dere seriøst når dere klager like mye for de tunge, farlige jobbene som får verden til å gå rundt. Der det er nesten utelukkende bare menn som jobber. Før den tid kan dere holde kjeft.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Nstin skrev (14 minutter siden):

Kvinner som klager på representasjon av kjønnet demmes i arbeidslivet. Jeg skal ta dere seriøst når dere klager like mye for de tunge, farlige jobbene som får verden til å gå rundt. Der det er nesten utelukkende bare menn som jobber. Før den tid kan dere holde kjeft.

Hjemme fra fylla? 😄😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Dan-Levi skrev (Akkurat nå):

Bare ser du lirer av deg på 3 forskjellige tråder midt på natta. Trodde du kanskje var på en snurr 😄 Forøvrig morsom lesning.

Hva er morsomt med at kvinner bare ønsker godene og ingen av ulempene? Det er patetisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
_Vegard skrev (7 timer siden):

Nettverkskabel ja, det hadde blitt helt borte fra hodet...

Går bare fra ruter -> splitter -> pc. Testa alt før kabeltrekkinga og det fungerte, regner med at det er brudd et sted.

Der har vi kanskje synderen?

Eller er den en svitsj du mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...