Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F--en ta influensaen som går nå!!! :grumpy: :grumpy: Uten tvil den mest fysisk smertefulle influensaen jeg har hatt. Og er for trøtt til å være våken, men får ikke sove. Og er helt alene og orker ikke å lage verken suppe eller te. Og kjeder meg noe grenseløst. Og har ingen (tilstedeværende mennesker) å sutre og klage til. :( :( :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Du får ikke nytte for det vet du?"

 

Hater sånne helvetes wannabe-FrPere som ordlegger seg som noen forbanna idioter. "<tullete argument>, VET DU?!?!?!". For helvete da, hvis det var en tellende faktor ville man selvfølgelig enten visst det og ignorert det, eller ikke visst det. Det er faen ikke nødvendig å spørre.

 

"DU VET DET ER EN ENKLERE VEI DIT?"

 

"SÅ KLART GJØR JEG DET JEG BARE GÅR DEN VANSKELIGE FORDI DET ER KJEMPEGØY SLIK AT DU KAN STILLE FORBANNA IDIOTISKE SPØRSMÅL."

Lenke til kommentar

Folk uten ambisjoner! Vær så snill å ikke flame meg for dette innlegget, for jeg mener på ingen måte å rakke ned på folk.

 

Jeg synes det at folk ikke har ambisjoner irriterer meg! For man lever kun en gang, og likevel bruker man opp livet sitt til å ende opp som en søppeltømmer, eller anleggsarbeider.

Hvorfor vil noen spa jord og gjørme eller tømme søppel resten av livet sitt? Komme hjem fysisk sliten og få dårligere betalt enn om man brukte kanskje 3 eller 5 år til på skolen?

 

Er det bare jeg som ikke synes at 300.000kr i året er nok? Er det bare jeg som ser på en god jobb som en nødvendighet til et godt liv?

 

Få dere ambisjoner og bli noe større!

Lenke til kommentar

Jeg har helt rett som vanlig. Se for deg at du slår opp et telt på en skikkelig teit måte fordi du ikke har vært på tur siden du var åtte år, og så kommer en fyr forbi og bare "Du vet det er en mye lettere måte å slå opp teltet på?"

 

Hvis du visste det ville du jo ikke slått det opp som en retard! Hersketeknikker. Hersketeknikker everywhere.

Lenke til kommentar

"Du får ikke nytte for det vet du?"

 

Hater sånne helvetes wannabe-FrPere som ordlegger seg som noen forbanna idioter. "<tullete argument>, VET DU?!?!?!". For helvete da, hvis det var en tellende faktor ville man selvfølgelig enten visst det og ignorert det, eller ikke visst det. Det er faen ikke nødvendig å spørre.

 

"DU VET DET ER EN ENKLERE VEI DIT?"

 

"SÅ KLART GJØR JEG DET JEG BARE GÅR DEN VANSKELIGE FORDI DET ER KJEMPEGØY SLIK AT DU KAN STILLE FORBANNA IDIOTISKE SPØRSMÅL."

 

 

Pokey slår til igjen.

Akkuratt denne gangen var det ike noe galt med det da..

 

 

Jeg har helt rett som vanlig. Se for deg at du slår opp et telt på en skikkelig teit måte fordi du ikke har vært på tur siden du var åtte år, og så kommer en fyr forbi og bare "Du vet det er en mye lettere måte å slå opp teltet på?"

 

Hvis du visste det ville du jo ikke slått det opp som en retard! Hersketeknikker. Hersketeknikker everywhere.

Indeed.

Lenke til kommentar

Jævli irriterende når jeg kommer til tråden for å skrive om noe jeg nettop irriterte meg så sykt over. Leser én annen post, og glemmer hele greia. FAEN.

 

Edit: HUSKA DET! Fuck yes.

 

Iallefall.... på film. Hvorfor i helvete skal alle være så jævla interaktive? Alltid når folk sjekker mailen på film, eller tar bilder, er det med en fuckings kameratelefon, eller en smarttelefon. De har alltid internettilgang (med mindre det er en dårlig crim hvor de er jammed av FBI eller noe tull) og poster på twitter eller lignende. Greit nok med snikreklame. Men irriterende snikreklame?

 

Hvorfor skal de alltid være så SYKT high-tech og flashe utstyret sitt som om det er en scifi film fra 50tallet? Helvete heller.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...