KKake Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 En ny fyr på jobben slettet Novellbrukeren min ved ett feilgrep:) så nå har jeg ikke tilgang til noe av det jeg skal gjøre:)))))) Når du skriver:))))) så ser du ut som en 50åring på Facern. xD x) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Bruker ofte : ))) jeg. Den er søt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) En ny fyr på jobben slettet Novellbrukeren min ved ett feilgrep:) så nå har jeg ikke tilgang til noe av det jeg skal gjøre:)))))) Når du skriver:))))) så ser du ut som en 50åring på Facern. Når du skriver : )))) ser det ut som du har mange dobbelthaker HEAHHAEHE XDD LOLOL ROFL HAHAH HIHI. Endret 1. februar 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Lol:P ))))))))))))))) : )))))))))))))) michelinmannen ))))))))))))))) Har fått det som en stygg uvane å skrive ))))))) bruker det som et punktum i ironiske sammenhenger:)))) Endret 1. februar 2011 av Kjartan E!de Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Awwwww, all this joy:) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 En ny fyr på jobben slettet Novellbrukeren min ved ett feilgrep:) så nå har jeg ikke tilgang til noe av det jeg skal gjøre:)))))) Når du skriver:))))) så ser du ut som en 50åring på Facern. Når du skriver Facern ser du ut som en 50åring som prøver alt han makter på å være kul og hip. 1 Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 En ny fyr på jobben slettet Novellbrukeren min ved ett feilgrep:) så nå har jeg ikke tilgang til noe av det jeg skal gjøre:)))))) Når du skriver:))))) så ser du ut som en 50åring på Facern. Når du skriver Facern ser du ut som en 50åring som prøver alt han makter på å være kul og hip. Facern er et begrep jeg får sammentrekkniger av å høre/lese. Foretrekker Facebook, siden det ikke høres så fjortiss/sosseord ut:) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg ER kul og hip, lar ikke alderen stoppe meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg ER kul og hip, lar ikke alderen stoppe meg. Hvilken alder? Du er for ung til å komme med slike kommentarer. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Når man skal bøye seg og har et belte med en kald beltespenn. Man vet det kalde metallet vil berøre huden din men bøyer deg likevel. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Når man skal bøye seg og har et belte med en kald beltespenn. Man vet det kalde metallet vil berøre huden din men bøyer deg likevel. Belte er for teitinger, segging er for de hippe og groovye. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Mentalt er jeg 80. Jeg vil tro jeg er rundt 65 mentalt sett. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 En ny fyr på jobben slettet Novellbrukeren min ved ett feilgrep:) så nå har jeg ikke tilgang til noe av det jeg skal gjøre:)))))) Når du skriver:))))) så ser du ut som en 50åring på Facern. Når du skriver : )))) ser det ut som du har mange dobbelthaker HEAHHAEHE XDD LOLOL ROFL HAHAH HIHI. ;pPPpPpPPpppPP Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Facern er et begrep jeg får sammentrekkniger av å høre/lese. Foretrekker Facebook, siden det ikke høres så fjortiss/sosseord ut:) Helt enig Ser folk skriver om alder her. Derfor må jeg være on-topic og si følgende; Mentalt sett er jeg alt fra 12 til 24, og det er jeg fornøyd med Generelt kroppslig sett er jeg 24 Ryggen min er 60. DET irriterer. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Når en ikke ser at tiden det tar å klage på noe, er mer verdifull enn resultatet av klagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå