Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At dette innlegget kun har 8 plusser, mens bilder i RPP har over 20 plusser.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267766&view=findpost&p=16826463

 

En enkel forklaring er vel at bildene i RPP med mange plusser som oftest er de menneskene som har utviklet store bryster og er veldig feminine, når det skal sies har jeg ikke gitt ett eneste pluss til bildene i RPP men Cypheron har fått for det innlegget for lengst.

Lenke til kommentar

folk som ikke bruker blinklys i rundkjøringer, spesielt når det er rushtrafikk og den eneste lille luka du fikk på 5 minutter ble ødelagt av at en idiot ikke blinka... arg!

Når det er rushtrafikk er det vell forsåvidt bare å pushe på vell? Jeg kjører en gammel bil jeg er lite redd for, og jeg har en tendens til å være ganske innpåsliten dersom det er mye trafikk i en rundkjøring. Opplever at folk vanligvis er snille nok til å la deg gå igjennom.

Lenke til kommentar

folk som ikke bruker blinklys i rundkjøringer, spesielt når det er rushtrafikk og den eneste lille luka du fikk på 5 minutter ble ødelagt av at en idiot ikke blinka... arg!

Når det er rushtrafikk er det vell forsåvidt bare å pushe på vell? Jeg kjører en gammel bil jeg er lite redd for, og jeg har en tendens til å være ganske innpåsliten dersom det er mye trafikk i en rundkjøring. Opplever at folk vanligvis er snille nok til å la deg gå igjennom.

 

Så heldig du er da :p

Problemet er at i rundkjøringene her jeg bor er det ofte mye trafikk fra èn retning (ikke den retningen jeg kommer fra) så tar ofte litt tid.

jeg kan jo legge til at rushtrafikk generelt er ganske irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...