Dubious Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Må vel til lege for å få noe andre sovepiller, for disse har mistet effekt. De virkert ikke som de skulle fiorrige gang, og det virker ikke som at de virker denne gang heller. 1 pille 30 min før sengetid, nå har jeg tatt 2 piller. De virker på en måte, jeg blir klønete og får dårligere syn, mer ann vanlig. Skal på jobb om 6 timer 1 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Skurupu skrev (På 26.6.2021 den 20.21): Eller hytte på fjellet. Jeg har aldri skjønt hva folk tiltrekkes av med det. Det er ingenting bra i fjellet. Hytte ved sjøen er det som gjelder. Like så greit å få seg hytte på fjellet om en allerede bor ved sjøen 😛 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Tåkefyrste skrev (7 timer siden): At det er absolutt null takhøyde for å i det hele tatt våge å være kritisk til noe som har med pride å gjøre. Selv på dette forumet blir man sensurert og truet med utestengelse for "avsporing" bare fordi man stiller seg negativ til en artikkel om menn som velger å gå i kjoler i et teknisk tidsskrift. Mens andre artikler er det fritt frem å kritisere. Skammelig. Lesestoff til godhetstyrannene: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dlovOw/pride-kritiserer-samfunnet-men-ingen-faar-kritisere-pride Pride er ikke pride lenger. Det har blitt et kommersielt og overseksualisert sirkus som ikke fremmer noe annet enn irritasjon. Blant de skeive jeg kjenner, er det kun en som synes pride er bra. Og det er fordi han har basert hele sin personlighet på 90- og 00tallets stereotypiske fremstilling av homofile menn i popmedia. Det han vil ha, er paraden hvor han kan late som om han er på bar i en Police Academy-film. Alle andre sier de vil slippe alt maset pride har blitt. De vil bare leve livene sine sånn som "normale folk". De har gått fra å være normaliserte til å være en irritasjon i samfunnet. Det har rett og slett blitt for mye. Mange mener også at en hel måned med pride er altfor mye, det holder med en helg eller en uke. Skeive flest bryr seg ikke om du har en annen mening om pride. Det er SJWere som er fiendtlige. Det er SJWere som er problemet. Det er SJWere vi må bli kvitt. X19x11 skrev (3 timer siden): To ting som har irritert meg i det siste er, for det første, folk som er bedrevitere om kronisk sykdom selv om du har hatt det lenger. Jeg har hatt diabetes type 1 i 31 år å kjenner ei som fikk type 1 for snart to år siden å hun vet nå bedre enn alle, hun vet alt om det å alt jeg sier er feil tydeligvis. For det andre, jeg selger litt saker og ting på Finn.no for tiden, hvorfor kjenner noen en trang til absolutt å fortelle meg hvor mye billigere de kan få det på Ebay? Har ei venninne som har begynt å slanke seg. Hun har blitt ekspert på kalorislanking, men tror at karbohydrater og kcal er det samme. Så hun er både på keto og holder seg under 750 kcal/døgn. Hun har så og si ingen inntak av energi. Dette har gjort at kroppen har gått fullstendig inn i nødbluss. Alt inntak blir lagret og det lille hun har av muskler blir spist opp. Hun tar daglige toppturer, og blir helt slått ut resten av dagen. Legen hennes har prøvd å fortelle henne at hun må velge, keto eller lavkalori. Ikke begge deler. Men i følge henne tar legen hennes feil. Vi venter bare på at hun skal bli lagt inn med organsvikt. 2 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) Jeg har falt helt ut av algoritmen. Ingen vekst på 3 dager. Endret 29. juni 2021 av BadCat Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Folk som drikker en god del sukker-fri brus, og så skryter de uhemmet av seg selv over hvor forbanna "flink" og "kjernesunne" de viss nok er. Men brus er brus. Sånn uten sukker er vel ikke SÅ ufattelig mye "sunnere" enn annen drikke... 1 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Er vell slik at sukkerfri bruk er mer usunn enn vanlig brus. Sukker erstatninga er ikke akkurat sunn, og den lurer kroppen i tillegg 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Er vel ingen som påstår at sukkerfri brus er sunt, men om valget står mellom å drikke sukkerbrus eller sukkerfri så vil nok de aller fleste leger og ernæringseksperter anbefale sukkerfri. Om man først skal ha en uvane mener jeg. Det beste er såklart å drikke vann, men hjelpe meg så kjedelig livet hadde vært om man bare drakk vann. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Kunstige søtningsstoffer smaker stygt. Skal man drikke kunstig søtet drikke eller alkoholfri øl bør man avstå for alternativene smaker verken autentisk eller godt. Det har ingen hensikt. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Vanesak. Jeg synes sukkerfri brus smaker fantastisk godt og mye bedre enn sukkerbrus Men til å begynne med smakte det vondt. Jeg synes kaffe smaker vondt, fordi jeg har drukket 2-3 kopper i hele mitt liv. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) Jeg synes sukkerfritt smaker bedre enn med sukker. Og alkoholfritt øl har gjort enorme fremskritt i det siste. Spesielt mørkt øl, som er min favoritt. Drikker det om jeg skal kjøre bil, og synes det er kjempegodt. Endret 29. juni 2021 av Skurupu Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 WeirdFace skrev (2 timer siden): Sånn uten sukker er vel ikke SÅ ufattelig mye "sunnere" enn annen drikke. Har snakket med noen leger om dette. Fordi jeg har pøst på tonnevis med pepsi max de senere åra. Det var noe man helst burde holde seg unna, ja det var leger som sa det ja. Vanlig cola er visstnok bedre for kroppen, og kaffe er visst noe av det sunneste man kan drikke i følge nyere forskning. Men sukker skal man helst ikke ha så mye av, med mindre man driver en del aktivitet. For da vil sukker omdanne seg til fett i blodårene, og du kan få blodpropp. Det sa en lege ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Sluttet med brus tidlig 20-årene. Vann er faktisk best Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) 1 hour ago, Skurupu said: Jeg synes sukkerfritt smaker bedre enn med sukker. Og alkoholfritt øl har gjort enorme fremskritt i det siste. Spesielt mørkt øl, som er min favoritt. Drikker det om jeg skal kjøre bil, og synes det er kjempegodt. Både falsk øl og brus smaker av noe som ikke skal være der og overdøver det som er godt. Det blir samme prinsippet som at man drikker 9 dl vann blandet med 1 dl urin Urinen skal ikke være der og da avstår man. Dette er godt kjent. Ikke noe du kan snakke deg bort fra. Quote Without any yeast left to convert sugars into alcohol and CO2, it's flat and must be carbonated. Carbonic acid from carbonation, which is left all the more exposed and noticeable due to the lack of hop notes, can give a sour and/or metallic taste. Denne smaker for eksempel som at det er tilsatt en miks mellom eddik, urin og såpevann. Fydda! https://ringnes.no/media/34997/no_1664-blanc-alcohol_free.png Endret 29. juni 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Smaker bedre med alkohol. Men mange av de uten er veldig nærme. Har ingenting imot å drikke det. Ringnes/Kronenbourg/og andre typer lyse alkoholfri øl har jeg aldri smakt, så der kan jeg ikke uttale meg. Synes ikke pilsner er noe særlig godt i utgangspunktet. Nøgne Ø har en god en, Melkestout. Smakte også en fra Brooklyn Brewery på en bar en gang som var god. Trur det var Special Effects Hoppy Amber. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Den siste der har de hos enkelte Coop. Det smaker omtrent som om man har i jernfilspon. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) *skulle qouten han som mente hytte på fjellet bare var tull* 😛 Skiløyper og skibakker om vinteren, flotte flytstier og sykkelmuligheter om sommeren. Endret 29. juni 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) 2 hours ago, Skurupu said: Jeg synes sukkerfritt smaker bedre enn med sukker. Og alkoholfritt øl har gjort enorme fremskritt i det siste. Spesielt mørkt øl, som er min favoritt. Drikker det om jeg skal kjøre bil, og synes det er kjempegodt. Noen anbefalinger? Gjerne også basert på bygg fremfor hvete? Endret 29. juni 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) 3 hours ago, Tåkefyrste said: Det beste er såklart å drikke vann, men hjelpe meg så kjedelig livet hadde vært om man bare drakk vann. Sodastream, Lime/sitron og isbiter gjør vann så ekstremt mye mer tiltalende. Ingen kunstige tilsetninger annet enn boblene. Endret 29. juni 2021 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Maks 10% i finnerlønn.. De fant 2 millioner i skogen, og leverte de til politiet, og nå får de kanskje 200k... Finner man ikke eier så burde man få alt. Jeg kommer ikke til å levere slikt til politiet. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Dubious skrev (12 minutter siden): Maks 10% i finnerlønn.. De fant 2 millioner i skogen, og leverte de til politiet, og nå får de kanskje 200k... Finner man ikke eier så burde man få alt. Jeg kommer ikke til å levere slikt til politiet. Spørsmålet da, er hva man skulle gjort med de pengene. 2 millioner. De har jo sin opprinnelse fra et eller annet, så det ville ikke jeg tatt sjansen på. Og dessuten så tror jeg ærlighet svarer seg. Det er best å gi beskjed og la det gå sin gang. Man har nok mest igjen for det, og så får man sove bedre om natten. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå