Gavekort Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er nok mer en misforståelse som går her ja! For jeg er virkelig ikke en så stor drittsekk at jeg må klage på et forum over hvor dumme vennene mine er. La oss si det slik da: Jeg fortalte en vitenskaplig pun som var perfekt timet, og alt ble ødelagt fordi velkomne ikke forstod hva jeg mente. Sannsynligvis ikke fordi han var en idiot, men fordi jeg ikke forklarte det godt nok eller at han ikke forstod hva jeg mente. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 At musa avbryter signalet til høyre museknapp når jeg holder den inne. Nesten umulig å bruke gestures når musa plutselig bestemmer seg for at den skal sende nytt signal. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 La oss si det slik da: Jeg fortalte en vitenskaplig pun som var perfekt timet, og alt ble ødelagt fordi velkomne ikke forstod hva jeg mente. Sannsynligvis ikke fordi han var en idiot, men fordi jeg ikke forklarte det godt nok eller at han ikke forstod hva jeg mente. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Føltes litt slik. Her ligger alt til rette og jeg forventer mye, så er alt jeg får et spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Reklamen for en bank der en vanskelig kunde torturerer en bankansatt og krever gebyrfrie banktjenester. -Kan du love dette? Nei! Det kan jeg garantere! Jeg ønsker bare at de vanskelige kundene hadde rukket å drepe bankfyren før han rakk å garantere det. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 At jeg kjøpte et spill som er mer eller mindre uspillbart. Faen ta deg, Dead Space. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor er spillet uspillbart? For skummelt? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 At venneforespørsler på facebook blir godkjent, men det står enda "Venneforespørsel er sendt" selv om jeg får oppdateringer etc fra disse... jævla irriterende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor er spillet uspillbart? For skummelt? Det og , men er idiotiske kontroller som er hovedproblemet. Føles veldig uresponsivt, og den registrerer ikke musebevegelser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er sant. Jeg spilte åpningssekvensen i Dead Space før jeg ga opp. Ikke fordi det føltes rart ut, men fordi jeg absolutt ikke takler skumle spill. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg satt og spilte Dead Space på lørdag. Litt fyllesyk etter fredagens eskapader, da plutselig noen river som besatt i håndtaket på døra (som vender ut mot en særs trafikkert gate). Skvatt jeg som satan? Ja. Vet jeg hvem det var? Ja, tilfeldigvis var det en av mine bedre kompiser som tilfeldigvis gikk forbi akkurat da på vei til kafe, så jeg spilte et skummelt spill, og skulle kødde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg mangler fem studiepoeng på å få bachelorgraden min. Jeg har vært i kontakt med studieveileder siden i fjor for å få en løsning på det. Jeg trodde jeg hadde en, men jeg hadde ikke forkunnskapene for å ta det faget jeg ville, så da måtte jeg se meg om etter en ny løsning. I dag tok studieveilederen kontakt med meg og sa at min eneste løsning er å ta opp et ekstra halvår. Jeg har allerede tatt opp et ekstra år, jeg får ikke støtte fra Lånekassen for et ekstra halvår. Å bo hjemme og pendle til skolen, vil ta meg 4 timer hver vei. Det går ikke, og jeg har i og for seg ikke råd til det heller. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, alt virker så jævlig håpløst og frustrerende! >< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ta opp kveldsjobb for å finansiere studiene? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Og jobb dobbelskifter i sommerferien. Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Når snø på parkeringsplasser gjør at oppmerkinga ikke lenger synes, og folk parkerer som om de var apekatter på tur! Hvordan er det mulig for en med fungerende hjerne å parkere noen inne? Hva faen tenker du på da?? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 At venneforespørsler på facebook blir godkjent, men det står enda "Venneforespørsel er sendt" selv om jeg får oppdateringer etc fra disse... jævla irriterende. Når du sender venneforespørsler får du newsfeed fra dem, selvom de ikke har godtatt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Religionstråder og debatter. Man blir aldri enige. Man kommer aldri frem til en felles beslutning. Det er ingen vits i å prøve på rasjonelle debatter med religiøse. Til og med at jeg tar opp dette temaet irriterer meg ytterligere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 inb4 førti stykker som er enige med deg og synes religiøse er teite. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 JEG ER ENIG MED MR GRAVES RELIGION ER KJEMPETEIT xD No, but seriously, I think religion is fucked up. For real. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Religiøse er de smarteste, for de har virkelig innsett sannheten. Dere ateister skal brenne til evig tid. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå