Bordplate Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 "Hvordan film var det?" "JO DEN VAR VELDIG BRA TAKK". Til og med det blir gramatisk feil. Det er HVILKEN for faen. Jeg tror Pokey gjorde det bevisst 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, er enig. Det ordtaket er irriterendet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 "Hvordan film var det?" "JO DEN VAR VELDIG BRA TAKK". Til og med det blir gramatisk feil. Det er HVILKEN for faen. Løk. Han gjorde det med vilje. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 ........ Jeg er ikke en idiot, SELVFØLGELIG GJORDE HAN DET MED VILJE. Jeg understreket bare enda mer hvor utrolig teit det er å bruke "Hvordan" istedenfor "Hvilken". Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Arggggggggggggggg! Gymgrossisten! 5 dager siden jeg bestilte og status er fortsatt ''Vi har motatt din ordre'' Rask frakt my deep and hairy anus! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 ........ Jeg er ikke en idiot, SELVFØLGELIG GJORDE HAN DET MED VILJE. Jeg understreket bare enda mer hvor utrolig teit det er å bruke "Hvordan" istedenfor "Hvilken". Ro ro ro din båt..... Denne irriterer meg: 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Denne irriterer meg: Jeg vil bli med på det der, just for fun. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg liker ikke at de muslimene som reklamerer for det ikke kan norsk. Bortsett fra det er det en helt OK kampanje, men seriøst, lær dere å snakke først. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tea Time er et godt tilbud for slike som tror at alle muslimer går rundt med russiske våpen og skriker الله أكب Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Poenget ligger i norske muslimer. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Poenget ligger i norske muslimer. Og hva er galt med det? Religionsfrihet i Norge, veit du Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 å sløse bort dagen irriterer Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det gjør jeg hver dag, irriterer ikke meg. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 At jeg hadde kalkulatoren innstilt på radianer når jeg gjorde fysikk Skjønte ikke det for en ganske god stund etterpå: sjekket oppgaven flere ganger, men fikk likevel feil svar, helt til jeg skjønte hva som var galt Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 At jeg hadde kalkulatoren innstilt på radianer når jeg gjorde fysikk Skjønte ikke det for en ganske god stund etterpå: sjekket oppgaven flere ganger, men fikk likevel feil svar, helt til jeg skjønte hva som var galt Moorn! På en lørdagskveld? Flere helger har jeg bare sullet bort for meg selv, ikke fått vært noe sosial i det hele tatt! Men NESTE HELG!, da blir det fest og da skal jeg feste så hardt atte fytte faaaaen! http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00847/Tommy_P_847558q.jpg Lenke til kommentar
Thursday's Child Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det irriterer meg at jeg har lurka forumet i årevis uten å tørre å poste en eneste post. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det irriterer meg at jeg har lurka forumet i årevis uten å tørre å poste en eneste post. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Årevis? Siden mai i fjor. Er ikke et år en gang det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå