Pentumsmart Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 ARGH, FITTE MEDAL OF HONOR ONLINE ER DET MULIG????+ DÅRLIGSTE JEG HAR SPILT I MITT LIV, AAAAAAAAAAH BUGS GLITCH RANDOM FUCKED UP SHIT Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) EDIT: jeg sa nei til jobb av prinsipper. Hihi HAHAHAHA! Å fyttikatta! Nei, men serr: -Hvorfor skal jeg avstraffes med en ekstra kjedelig dag fordi jeg ikke vil jobbe for veldedighet? Det er ingen som skyter deg med hagle om du ikke gir til bøssebærerne som kommer på døra? Det blir det samme for ingen skal kunne påtvinge meg å slite og jobbe for å tjene noen få kroner jeg umiddelbart på gi til barn i Brazil. Så i min mening skal jeg kun ha en vanlig skoledag med vanlige fag eller fri. Endret 24. oktober 2010 av Hestekølle Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Enig med deg der, Hestkølle. Det blir merkelig å pålegge noen å utføre frivillig arbeid. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Pålegge noen frivilig arbeid... Det er jo ikke akkurat frivilig det da, Kaarerekanraadi. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) EDIT: jeg sa nei til jobb av prinsipper. [Failtrain] Hihi Hvorfor er dette fail liksom? Det er vel heller du som failer ved å være hjernevasket. Helvetes drittsekk-tiggere som henger opp en satans lapp på postkassa mi. Fuckers. Endret 24. oktober 2010 av WarpX 1 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er enig med hestekølle, men med et par kommentarer. Hvilket prinsipp er det du står på? Det er klart det finnes bedre veldedige formål som kan donneres til, om optimaliseringen av veldedigheten er et problem for din vilje til å delta bør du stille til komitè for neste års aksjon og prøve å forandre det, til f.eks. vaksiner eller arbeid mot malaria (som gir mange fler liv reddet pr kost). Vurderte du å "arbeide hjemme" og la foreldrene dine donnere penger? Eller å ta det fra egen lomme for å få en fridag? Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) At det norske helsevesenet tror de kan alt. Denne gangen gjelder det igjen ME-pasientene, denne gangen at de aldri burde gi blod, men i Norge så kan dem, mens de(norge) samtidlig prøver å få ME til å være i "hodet". Endret 24. oktober 2010 av 3Maldini Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Etter 10 dager med høstferie, natta før første skoledag etter ferie har jeg sovet i litt over 1 time og er lys våken. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg er enig med hestekølle, men med et par kommentarer. Hvilket prinsipp er det du står på? Det er klart det finnes bedre veldedige formål som kan donneres til, om optimaliseringen av veldedigheten er et problem for din vilje til å delta bør du stille til komitè for neste års aksjon og prøve å forandre det, til f.eks. vaksiner eller arbeid mot malaria (som gir mange fler liv reddet pr kost). Vurderte du å "arbeide hjemme" og la foreldrene dine donnere penger? Eller å ta det fra egen lomme for å få en fridag? Ja av dine punkter og at jeg velger selv om jeg vil gi og hva jeg vil gi til veldedighet. Tenkte på å jobbe hjemme, men vi måtte tjene minimum 300 kr og det er litt dyrt for en fridag :/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 om optimaliseringen av veldedigheten er et problem for din vilje til å delta bør du stille til komitè for neste års aksjon og prøve å forandre det Og etter det kan du ta deg en tur gjennom det magiske kongeriket på den flyvende enhjørningen din som kommer reisende over regnbuen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Å skru opp hyller. Så latterlig at man skal plages sånn! skruene spretter ut, hylla faller ned å river med seg høytalerene. Skrumaskin er ikke praktisk i det hele tatt, med mindre man allerede har hull til skruene så man bare kan skru. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Å skru opp hyller. Så latterlig at man skal plages sånn! skruene spretter ut, hylla faller ned å river med seg høytalerene. Skrumaskin er ikke praktisk i det hele tatt, med mindre man allerede har hull til skruene så man bare kan skru. Kvinnfolk altså.. *humre godt* 7 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Å skru opp hyller. Så latterlig at man skal plages sånn! skruene spretter ut, hylla faller ned å river med seg høytalerene. Skrumaskin er ikke praktisk i det hele tatt, med mindre man allerede har hull til skruene så man bare kan skru. Hah, husker på TG jeg. Det var slitsomt, det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sitter i timen og karen ved siden av meg kødder med en annen. Han sier at han skal stikke to penner i han. Da sier jeg: "det blir noen måneder i buret for det." "Been there, done that." svarer han. Og jeg momentant: "Seriøst, har du..." Så blir det stille. AWKWARD moment. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Å skru opp hyller. Så latterlig at man skal plages sånn! skruene spretter ut, hylla faller ned å river med seg høytalerene. Skrumaskin er ikke praktisk i det hele tatt, med mindre man allerede har hull til skruene så man bare kan skru. Joda, det går uten problemer bare man får en god start på skruen. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Phrases-ting som denne. Åpenbart noen drittunger i 11-årsalderen som har laget denne og med tydelig lese -og skrivevansker. Er det mulig? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Phrases-ting som denne. Åpenbart noen drittunger i 11-årsalderen som har laget denne og med tydelig lese -og skrivevansker. Er det mulig? Enig. Irriterer med folk under 13 som har facebook. De ødelegger samfunnet. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det verste er at den skrivefeilen der ikke er garanti for at han/hun er under 13. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ble nektet i og kjøpe ett par 18 årsaldersgrense spill idag, i butikken jeg har kjøpt minst 15 spill med 18 års aldersgrense iløpet av de siste to årene. Hva i helvette skal jeg gjøre de 20 minuttene jeg må vente på bussen som går hjem etter jeg har tatt bussen fra skola til sentrum om jeg ikke kan se hvafornoe brukt x360 spill/dvd de har inne?? Hvorfor ville han absolutt ikke selge spillene til meg?, jeg mener, det er jo ikke så viktig at jeg hadde fått fadern til og bli med meg dit, eller så viktig att jeg gidder spørre noen om og kjøpe for meg. Rett og slett bare en veldig unødvendig ting og gjøre, spessielt med tanke på at jeg faktisks blir 18 om 20 dager. Dessuten er dette en liten kjip spillbutikk som jeg ikke kommer til og ha noe interesse av og gå inn i om 21 dager når jeg ikke må vente på bussen der. Har en liten hypotese om at dette er noe menn med dårlig hårvekst i slutten av tyveårene som atpåtill jobber i spillbutikker må gjøre for og føle seg over andre folk? Til sist, bare en ting kan gjøre at jeg setter foten min inn dit igjen og det er ett bra tilbud på en gt5+ps3 slim pakke når den tid kommer. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kjempeteit at de nektet deg i og kjøpe spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå