m20k Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 At alle teleselskaper reklamer for at de har "Norges mest fornøyde kunder". 3 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 (endret) Tåkefyrste skrev (På 16.4.2021 den 20.56): Dette Spesielt på nettsider der man har annonser så store at de dekker hele bildet på telefonen. Da må man jobbe for å prøve å finne en liten flekk som ikke er annonse slik at man kommer seg videre. @SirOwen™ Kan blokkere reklame, irriterer meg også med reklame overalt, men er enkelt å gjøre noe med det😉 Bruker firefox og ublock origin Endret 18. april 2021 av Mechablast 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Jaggu fint man har Mudin stående. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Lo i ladeporten på mobilen Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 5 hours ago, Mechablast said: @SirOwen™ Kan blokkere reklame, irriterer meg også med reklame overalt, men er enkelt å gjøre noe med det😉 Bruker firefox og ublock origin Joda, bruker adblock på Safari, men på enkelte nettsider er det annonser mellom avsnittene som ikke blir blokkert Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Nettsteder som krever registrering for hver minste filleting. Har du kjøpt en vare hos oss og ønsker å ha bruksanvisningen? Vi må ha din e-post, personnummer, skostørrelse, telefon, adresse, et sikkert passord som skal verifiseres via e-post og så må du svare på en survey som tar kun 5 min før du kan laste ned PDF-en på 2MB. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 SirOwen™ skrev (9 timer siden): Joda, bruker adblock på Safari, men på enkelte nettsider er det annonser mellom avsnittene som ikke blir blokkert Pi-hole Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 The super league. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Å havne i kø på vinmonopolets sider fordi det tilfeldigvis er 'spesiallansering' akkurat i det man skal inn og sjekke om ens lokale pol har Oban 14 på lager. Det må da være mulig å skille ut de som er interessert i denne spesiallanseringen fra de som bare skal inn på et 'normalt besøk' og ikke sette alle i kø? 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Video-driver-mangelen. Ikke får jeg kjøpt PS5, og ikke får jeg kjøpt ny receiver. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Irriterer meg over den ubrukelige kundeservicen på platekompaniet🤬, får opp feilmelding når jeg prøver å oppdatere profilen, virker som de ikke har peiling på problemet siden de kommer med et ubrukelig svar😡 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Må ta injeksjonspenn hver andre uke, den blir bare vondere og vondere å ta... Selv om det er akkurat samme typen hver gang har det gått fra å ikke kjenne noe ved injeksonspunktet til å bite meg selv i leppa så jeg ikke river den ut før den er ferdig. Heller det enn å bruke 4 timer for intravenøs på sjukehuset da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Fikk samme sperre selv. Klarer rett og slett ikke sette pennen lenger. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Mechablast skrev (På 18.4.2021 den 15.49): @SirOwen™ Kan blokkere reklame, irriterer meg også med reklame overalt, men er enkelt å gjøre noe med det😉 Bruker firefox og ublock origin Bruker firefox og ublock origin.. Men nå har yotuube lært seg å få til reklame igjen.. Samme problem med twitch via firefox på mobil.. Selv om 2 mnd siden funket ALT uten reklame med SAMME browseren 🙃 Irriterende. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Damer som gråter over ingenting. Kanskje noe av det mest irriterende som finnes. Rett etter barn som gråter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Taperbevegelsen med tre bokstaver som starter på B. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Dragen skrev (14 timer siden): Fikk samme sperre selv. Klarer rett og slett ikke sette pennen lenger. Kom du deg rundt sperra eller måtte du bytte til noe annet? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 3 hours ago, djgudleif said: Taperbevegelsen med tre bokstaver som starter på B. Tenker vi på samme terrororganisasjon? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 NAVer skrev (11 minutter siden): Kom du deg rundt sperra eller måtte du bytte til noe annet? Medisinen funka ikke uansett, så gikk tilbake til tabletter. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Noen penner finnes i sprøyteform, men det er vel ikke så mye deiligere å sette en sprøyte selv når man først sliter med penn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå