Gunfreak Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Jeg sitter på en liten formue av miniatyrer jeg vil selge(ca. 9000kr) Men ingen i Norge driver med dette, og frakta til utlandet er så dyr at jeg må selge de i store samlinger, og da snakker vi 4000 for en og 5000 for en annen. Og er ikke lett å finne folk med slike penger å slenge rundt seg. Så sliter med å selge. Skal også selge antikke revolvern min, jeg håper å få 15-20k for den. Men akurrat nå husker jeg ikke hvor jeg har gjemt den. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Røykvarslere som nesten uten unntak velger midt på natta som tidspunkt til å si fra at batteriet må byttes.. Først må man finne ut hvilken jævel som piper annethvert minutt. Deretter må man finne en vaklevoren stol, for man gidder ikke å rote frem gardintrappa som står innerst i boden. Deretter må man røske ut batteriet uten å dette ned fra stolen. Til slutt må man forfatte og fremføre en bønn til Ildguden om at det ikke må begynne å brenne akkurat den natta. For man har jo ikke de forbaskede 9V batteriene liggende i skuffen, til gjengjeld har man 600 av AA eller AAA batterier man aldri bruker 4 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Røykvarslere som er seriekoblet og røykvarslere som ikke er det irriterer meg. Seriekobling er fornuftig for tidlig varsling, samtidig som det jo også betyr at brannalarmen kan ringe i tide og utide, som regel av falske alarmer Bodde også et sted hvor det var helt sykt sløve folk som ikke gadd å møte ved branntavla når brannalarmen peip for å fortelle at "woops, det er hos oss, men vi har kontroll, bare å avstille" 2 Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 geir__hk skrev (19 timer siden): Fin ordning for de som går/sykler til jobb da Sykle hjem fra jobb i dagslys >>>> sykle til jobb i dagslys. Midtvinters får man kun en ting, og jeg personlig foretrekker å føle at det er noe dag igjen når jeg har fritid. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 At det selges kun en variant/farge av telefon når er flere tilgjengelig fra produsent. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-ser-hun-ikke-ut-lenger/73584920 "Slik ser kjendisen ikke ut lengre". Tatt bort panneluggen og viser panna. Hvorfor bruker jeg fremdeles Dagbladet no? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-ser-hun-ikke-ut-lenger/73584920 "Slik ser kjendisen ikke ut lengre". Tatt bort panneluggen og viser panna. Hvorfor bruker jeg fremdeles Dagbladet no? Stopp pressen! Gjør hun ikke? 🤯 /s Endret 29. mars 2021 av CaZpeR Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 timer siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-ser-hun-ikke-ut-lenger/73584920 "Slik ser kjendisen ikke ut lengre". Tatt bort panneluggen og viser panna. Hvorfor bruker jeg fremdeles Dagbladet no? Jeg så litt på en Corona nyhet Dagbladet, fra Chrome nyheter, en dame i tollen... Jurist, deretter startet et sladrestudio med et fjollete par som faktisk måtte melde at noen på paradice beacht faktisk hadde hatt trekant.... Dag og Hør kunne de kanskje byttet navn til Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 1 minute ago, Gouldfan said: deretter startet et sladrestudio Er det de som brøler "WOOP WOOP HEY" og nesten sprenger ørene på deg når de starter en video? Faen så irriterende de er. Går det ikke an å rapportere ting på en vanlig måte, tabloidsladder eller ei. Skulle hatt juling. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 (endret) Tåkefyrste skrev (27 minutter siden): Er det de som brøler "WOOP WOOP HEY" og nesten sprenger ørene på deg når de starter en video? Faen så irriterende de er. Går det ikke an å rapportere ting på en vanlig måte, tabloidsladder eller ei. Skulle hatt juling. Jeg klarte heldigvis å rømme fra videoen før de switchet til det viktige nyhetsinnslaget sikkert iført ulltøy, Botox, Doping og silikon lepper i fri bruk. Hurra for desperate kjendiser.... Og IDIOTISKE NYHETER. Endret 29. mars 2021 av Gouldfan Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 SJW på tumblr ble til "wokeness" på twitter. hater den gjengen med passion. Nei vettu. På tide å ta en pause fra internett as 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Kommuner som utsetter vaksineringsprogrammet sitt fordi noen innbyggere vil heller på hytta enn å vaksineres. Disse kommunene burde fratas dosene sine, og settes bakerst i køen. 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Dragen skrev (6 timer siden): Kommuner som utsetter vaksineringsprogrammet sitt fordi noen innbyggere vil heller på hytta enn å vaksineres. Disse kommunene burde fratas dosene sine, og settes bakerst i køen. Hvis du sikter til Bærum, var årsaken til utsettelsen at de ansatte ønsket fri, ikke de som skulle vaksineres. Det som irriterer meg er at folk kaster seg på slike ting uten at man har sjekket litt hva som ligger bak. Slutt å ukritisk del ting som er tatt ut av sin sammenheng eller med vilje misforstått i verste mening!! (Det var kun 25 av 1075 som på 4 ukers varsel ønsket å utsette vaksineringen til etter påske: https://www.aftenposten.no/norge/i/jB2rrA/sterke-reaksjoner-paa-baerums-paaskepause-i-vaksineringen-vaksinekoordin ) 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Aner ikke hva "Schibsted" er og hvorfor den brukes til å logge på alle slags nettsider, men det irriterer vettet av meg. Omtrent alle plussartikler i landet som krever betaling skjer via schibsted. Alle kommentarfelt skal bli med fullt navn pga schibsted. På nye steder må jeg logge inn med schibsted plutselig. Og finn.no? For et rart fenomen. Det er som "logg inn med google" bare at ingen vet hva det er. Tar de seg virkelig betalt for en enkel føderert pålogging? 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Det er et mediekonsern som eier blant annet avisene VG, Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, samt Finn.no 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 8 hours ago, djgudleif said: Aner ikke hva "Schibsted" er og hvorfor den brukes til å logge på alle slags nettsider, men det irriterer vettet av meg. Omtrent alle plussartikler i landet som krever betaling skjer via schibsted. Alle kommentarfelt skal bli med fullt navn pga schibsted. På nye steder må jeg logge inn med schibsted plutselig. Og finn.no? For et rart fenomen. Det er som "logg inn med google" bare at ingen vet hva det er. Tar de seg virkelig betalt for en enkel føderert pålogging? Trur nok de aller fleste vet hva Schibsted er. Et av de mest kjente firmaene i Norge, vil jeg påstå. 6 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Klokken er over 7 på kvelden og det er fremdeles lyst som faen ute. Godt det går mot høst... Endret 31. mars 2021 av Skogslik 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Folk som skal være så spesielle og gi ungene sine så stygge navn at de kommer til å bli mobbeoffer hele oppveksten. Skjerp dere. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Tåkefyrste skrev (10 minutter siden): Folk som skal være så spesielle og gi ungene sine så stygge navn at de kommer til å bli mobbeoffer hele oppveksten. Skjerp dere. 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Spot on 😂 Det er greit med nytenkning så ikke alle nyfødte heter 5 forskjellige ting, men det får da være måte på. Her er flere: Endret 31. mars 2021 av Tåkefyrste 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå