Dragen Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Ikke bare smaker produktene til O. Mathisen AS skyllemiddel, nå sprer de farlig konspirasjonsteorier. Forbanna amøber. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Journalist spør person om grunn til noe. "Hvorfor gjorde de det?" "Jeg synes ..." Bitch, de spurte ikke etter din mening. Svar på spørsmålet, eller si ingen kommentar. Hvis de ville ha din mening, så ville de spurt etter den. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Nettbutikker eller andre organisasjoner som bare har en profil på Facebook (eller andre sosiale medier som f.eks. Instagram) men som tydeligvis ikke gidder å opprette deres egne nettsider. Dermed blir det jo fullstendig umulig å kontakte dem, eller be om hjelp. Er jo ikke alle som har noen profil på akkurat den sosiale media som nettbutikken bruker. 4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Norske sportsjournalister som spør utøvere fra andre land om hva de synes om "sett inn navn på norsk idrettsutøver" Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Folk som ikke unner andre det de ønsker at de selv hadde. 2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Folk som klager på andre når dem selv klager. Hva med å bare holde munn og tenke før msm åpner kjeften sin? "Jeg hater syklister/bilister Ok? Hvorfor i helvete sykler/eier du syklel/bil da? Snakk om å være amøbe Endret 19. mars 2021 av Laffe Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 At Bik Bok ikke er en bokbutikk. Det blir for dumt. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 Nyseanfall når man står og pisser. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 (endret) 3 hours ago, Kjøleskap said: At Bik Bok ikke er en bokbutikk. Det blir for dumt. bik = tispe bok=villig Usikker på om det var det de tenkte på da navnet oppstod. Quote Keen or willing. "Do you want to go to the movies?" "Ja, I'm bok." adjective. A bik is someone who is a bitch. Endret 20. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Zork Skrevet 20. mars 2021 Del Skrevet 20. mars 2021 36 minutes ago, Skogslik said: Nyseanfall når man står og pisser. Bare en av mange gode grunner til at man bør sitte. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 https://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2021/03/20/Koronasmittede-har-tatt-fly-og-tog-til-Trondheim-23687145.ece Kan ikke oslo bare holde seg i Oslo. Skjønner at det er en stygg by, men ta en for laget da vell. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Istedet for å stenge butikker og utesteder så skulle de ha stoppet fly, tog, og lengre bussreiser Det har vært bevist lenge at smitten ikke spres i butikker eller utesteder, men alle andre plasser, som er åpen, og via folk som reiser. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 (endret) Bare å forby reiser over 5 mil for folk som ikke frakter varer eller skal til behandling eller undersøkelse på sykehus og klinikk. Tre månedslønner i bot for unødvendige reiser over 5 mil. Noe som irriterer meg er at det er vintervær på våren. Det må være den globale oppvarmingen siden det er 10 grader kaldere enn det burde. Endret 21. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Ting som irriterer meg grenseløst MDG og miljøfanatikere! 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 At noen som blir blinde, ikke får medisinen som vil fiks øynene 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 At banktransaksjoner ikke går i helgene. Er man virkelig i 2021 nødt til å ha folk fysisk på jobb for at en automatisk transaksjon skal gå gjennom? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Tåkefyrste skrev (30 minutter siden): At banktransaksjoner ikke går i helgene. Er man virkelig i 2021 nødt til å ha folk fysisk på jobb for at en automatisk transaksjon skal gå gjennom? Er nok for sikkerheten I tilfelle noe går galt så kan du ringe banken Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Folk som bruker snøfreser når underlaget er grus Hører steinene flyr veggimellom, heldigvis bor jeg et stykke unna, og bilen er på andre siden av huset. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) Hver gang jeg handler: Butikkperson: Pose? Meg: Nei takk. Butikkperson: Er du medlem? Meg: Nei. Butikkperson: Har du lyst å bli? Meg: NEEEEI Butikkperson: Kvittering? Meg: Nei takk Fire ganger "nei" bare for å få betalt. Et par ganger har jeg sagt: "Jeg er ikke medlem og har ikke lyst å bli". Men da blir vedkommende bare satt opp og oppfatter meg som frekk. Jeg som bare vil spare to nei. ^^ Jævla kundeklubbfaenskap. Endret 22. mars 2021 av Kris85 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Slapp av og bit det i deg eller si din ærlige mening. De gjør uansett bare jobben sin. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå