Phethario Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Dere alle irriterer meg, føkkings NPC'er ALL OF YOU! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Folk som ikke blinker. Da kan jeg ikke noe annet enn å kjøre rett opp på dem eller forbikjøre de og deretter stoppe opp for å se om de kjører på meg. Folk som ikke blinker har jrg null sympati for om dem kræsjer i meg. Javel, så skaper jeg kanskje en ulykke.. hva så? Burde kanskje ha tenkt på å begynne å bruke blinklys Endret 12. mars 2021 av Laffe Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 1 hour ago, RRhoads said: 20mm nedbør = 20 cm snø Du har helt rett, og det får stå som et bevis på at det er lenge siden jeg gikk på skolen. Koblet ikke den "huskeregelen". De bommet uansett med ca 100 % Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 2 hours ago, GiaMahan said: Var det ikke 20 cm da? Jo, fikk det med meg nå, ref mitt svar til RRhoads. Her ble resultatet uansett minst 40 cm Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 SirOwen™ skrev (53 minutter siden): Jo, fikk det med meg nå, ref mitt svar til RRhoads. Her ble resultatet uansett minst 40 cm Haha, den regnefeilen overså jeg faktisk. Er så fort gjort. Skrev en nattevakt at vi hadde gitt en pasient 100 mg oxynorm, jeg mente naturligvis 10 mg, kollegaen min som sto bak meg flirte godt. Fikk rettet opp i det før jeg lagret journalnotatet. Her ble det 22 cm. Håper det regner masse en natt nå, stakkars blomstene mine nå på terrassen som er neddynket i snø 😛 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1423 Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Støv og lodotter osv! Kan bruke deler av dagen eller ei helg på å tørke støv og vaske soverom, stue osv. og først oppdage et par dager senere at det er støvete (igjen). Like how?! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Ting som irriterer så grenseløst.... Impulskontrollen min.... Faen! (Kjøpt meg nytt leketøy igjen 🤦♂️) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) At jeg får reklame om strømpebukser. Kan ikke si at jeg er spesielt interessert med mindre det følger med en kvinne å ha de på. Endret 13. mars 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Folk som tror at smultringer og doughnuts er det samme. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Jeg kjøpte en bok til 112 kroner for å slippe å betale 49 kroner i frakt.. (Platekompaniet) Nå har jeg ihvertfall noe å lese i påsken. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Covid er ferdig men tiltakene fortsetter... 1 Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Støtter irritasjonen over egoistiske nordmenn som ikke bruker blinklys. Det handler enkelt og greit om mangel av respekt for andre mennesker, og en egoisme de fleste ikke en gang er klar over at de har. Mange skylder enkelt og greit på at de glemmer det, som om det frigjør dem fra alt ansvar. Det handler om å flikke en j*vla spak ved å flytte en finger noen cm. Jeg vet ikke hva som er verst av mangel på bruk av blinklys eller de som kjører under fartsgrensen. En av forskjellene er ihvertfall at kjøring under fartsgrensen i noen tilfeller kan forsvares. Det kan ikke det å ikke bruke blinklys. Lenge leve egoismen 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Jeg har terpa sånn på blinklys at det hender jeg slår det på vanlige svinger som er 90 grader, kun fordi det sitter automatisk i fingra. Skjønner heller ikke hvordan, av alle ting, blinklys er så vanskelig. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Dubious skrev (På 14.3.2021 den 16.35): Jeg kjøpte en bok til 112 kroner for å slippe å betale 49 kroner i frakt.. (Platekompaniet) Nå har jeg ihvertfall noe å lese i påsken. Denne skjønte jeg ikke. Du irriterer deg over at du helt frivillig kjøpte en bok? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Kjøleskap skrev (14 minutter siden): Denne skjønte jeg ikke. Du irriterer deg over at du helt frivillig kjøpte en bok? Jeg kjøpte en bok for å ikke betale frakt Platekompaniet har gratis frakt på hele ordren om du kjøper en bok Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 At min A3 e-tron (plug in hybrid) ikke kan bruke kupevarmer hvis det er lite bensin, selv om varmeren bruker elektrisitet fra batteriet. Må være en snodig softwarefunksjon som henger igjen fra vanlig A3 der jeg tipper kupevarmer går på bensin/diesel. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 SirOwen™ skrev (På 3.3.2021 den 0.04): Eneste løsningen er å spise enda sterkere mat. Vise hvem som er sjefen, so to speak. Prøvde dette, har ikke sovet ordentlig de 2 siste ukene. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 7 minutes ago, MultiGamerClub said: Prøvde dette, har ikke sovet ordentlig de 2 siste ukene. Da må du spise enda sterkere mat. Og slik går no dagan. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 De har bommet med navnet "Helthjem" Får nå flere pakker med Helthjem m/Hent i Butikk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 9 hours ago, djgudleif said: Covid er ferdig men tiltakene fortsetter... Folk som later som pandemien ikke over oss, og som derfor bidrar til mer smitte og elendighet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå