E.C. Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg må beklage og oppklare litt: jeg mente ikke nødvendigvis deg, men mer generelt (selv om jeg siterte deg). Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 folk som bare "jatter med" hver eneste gang noen sprer baksnakking og løgn angående noen andre. selv om folk VET veldig godt at kommentarer er reinspikka løgn, så sier dem aldri i mot dersom noen lyver... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 NAF hadde nylig en undersøkelse på dette. https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/menn-har-storre-tro-pa-egne-sjafor-evner-enn-kvinner?publisherId=2126680&releaseId=17902486 Kun 2% av kvinner, og 1% av menn, mener de selv er en under gjennomsnittlig sjåfør. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Kunne like gjerne kalt artikkelen "folk er elendige på å bedømme egen kompetanse sammenlignet med gjennomsnittet uavhengig av kjønn". Men menn har vel kanskje en tendens til å være mer selvsikre på overflaten/utad i det minste enn det kvinner pleier. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Så mange elendige sjåfører som det er der ute, så har de kanskje rett? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Mtp hvor få som dør/skader seg er nok nivået helt greit. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 At man må skru på undertekster for hver eneste episode som spilles av hos Disney+. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Pliktdelsarv - greit når barna er små, men idiotisk at myndighetene(lovene) bestemmer over en persons verdier slik. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Er det karantene på pakker fra USA? Forrige pakke lå i Oslo i omtrent 3 uker før den ble sendt videre Pakken jeg venter på nå kom til Oslo 7. mars Pakker fra Kina/Ebay kommer fram mye fortere Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Websider som har en chat som popper opp, helst med lyd, er grenseløst irriterende. At power.no nå har begynt med samme faenskapet vitner på en totalt mangel på forståelse på hva folk ønsker når de surfer på sidene deres. Heldigvis var det bare å filtrere ut den med adblock, men faen altså. 4 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Kansellerte bestilling hos Komplett, det kan ta opp til 14 virkedager før jeg får tilbake pengene... Hater at firma kan bare reservere beløp instantly fra min konto, men så fort jeg skal ha de tilbake tar det evigheter. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 GiaMahan skrev (11 timer siden): Snø. NO SYT DÆM IGJEN SØRINGAN, HER I NORD.... 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Folk som går manngard på turstier - og som nekter å flytte på seg når en person går i mot. Av og til bare stanser jeg demonstrativt når de kommer i mot - fordi jeg nekter å vike for noen som er idiot nok til å plassere seg midt i turstien, med akkurat nok avstand mellom seg at det er ugunstig å bryte gjennom manngarden. Joggere som legger seg helt på vannkantsiden er verst. De kræsjer gjerne rett på deg om du ikke flytter på deg. For nåde deg om de får 2 sekunder ekstra på rundetiden sin. Jævla idioter. Jeg savner Japan. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Kris85 skrev (5 timer siden): Folk som går manngard på turstier - og som nekter å flytte på seg når en person går i mot. Av og til bare stanser jeg demonstrativt når de kommer i mot - fordi jeg nekter å vike for noen som er idiot nok til å plassere seg midt i turstien, med akkurat nok avstand mellom seg at det er ugunstig å bryte gjennom manngarden. Joggere som legger seg helt på vannkantsiden er verst. De kræsjer gjerne rett på deg om du ikke flytter på deg. For nåde deg om de får 2 sekunder ekstra på rundetiden sin. Jævla idioter. Jeg savner Japan. Haha, jeg sier: "okey, nå må du flytte på deg/flytt deg" og/eller gjør tegn med hånden mot slike som tar mye plass i sti eller andre steder 🙈 Noen ganger kræsjer jeg i folk med vilje om de breier seg ut for mye, snur meg etter vi har passert, og blikker de etter at jeg har kræsjet dem. De menneskene jeg derimot møter på min vei flytter seg, ikke breier seg unødvendig ut og tar hensyn, de gjør det samme med (og selvsagt som dårlige til beins osv). Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Kjøleskap skrev (5 timer siden): NO SYT DÆM IGJEN SØRINGAN, HER I NORD.... Eeek! Snø i caffe latten! Tror jeg må få au pairen til å måke litt her! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 20 hours ago, GiaMahan said: Snø. A-thef***-men! Hva pokker var det yr.no drev med, som meldte 20 mm snø, altså 2 cm..??? Nesten 25 ganger så mye deiset ned i hodene på oss i løpet av dagen. Skjerpings!! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Ser ut til at det var snakk om 20 cm, faktisk opp mot 50 cm. Hva det faktisk ble er jeg usikker på. Men begynte å regne utover dagen og ble skikkelig sorpe-føre, og det er ganske det verste med snø - når det går over til sørpe og klonkis. For man blir våt eller skadet Da jeg tok celleprøven i februar hadde jeg klart å tryne noen voldsomt på klonkisen og skadet venstre bein et par dager før, så da ligger jeg jo der da, med beina i benstøttene og fastlegen bare: oi, hvordan har du fått til dette? Da hadde hematomet på beina blitt gule, men jeg hadde fortsatt en svær Donald kul under kneet slik at det så ut som at jeg hadde et ekstra kne 🙈 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 20mm nedbør = 20 cm snø 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå