The Doctor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvorfor i alle dager tar noen med seg datamaskin på hytta. Er ikke litt av greia med hytte å slippe face, diskusjon.no, tv og alt annet i en helg? Klarer ikke folk å la vær å bruke noe elektrisk i en jævla helg. jeez. Lol. Jeg tar aldri med meg PC på hytten. På hytten sitter jeg utenfor på altanen og spiller gitar eller inne og ser TV og koser meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har highspeed internett på hytta. Kan jobbe litt også, så det passer godt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 På hytta har jeg kano, fiskestenger, fjelltopper, bading, skogsturer, veteranmopeder osv. Men det er alltid greit å ha 40 TV-kanaler og internett. Gleder meg til 4G kommer. Foreløpig er internett uegnet til annet enn forumsurfing. Har ikke Edge engang. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Og ja, riflen min er der ute. Har ikke brukt den siden min far var her sist. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) DE SOM LØPER RUNDT MED EN JÆVLA MAGNUM* PÅ TEAM SNIPERS I HALO REACH!!!!1 FAENSKUKHUER! Endret 28. januar 2011 av Zoro Sama 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Og ja, riflen min er der ute. Har ikke brukt den siden min far var her sist. Haha, det hørtes veldig feil ut. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Haha, når du nevner det, så ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Ser ikke helt hvordan det argumentet er relevant. Jeg er en aktiv gamer og jeg har kjæreste. Gamerkjæreste? Endret 28. januar 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ser ikke helt hvordan det argumentet er relevant. Jeg er en aktiv gamer og jeg har kjæreste. Gamerkjæreste? Ikke jeg ihvertfall, er nok bare jeg som gamer. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 At litt alkohol gjør meg i godt humør, mens for mye gjør at jeg bare blir sur, grinete og deppa. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvor forbanna vanskelig er det å legge seg i høyre felt på motorveien når det ikke er en bil å se? Man skal ikke måtte tenne fjernlysa for at du skal våkne og flytte deg til helvette bort fra krigsvogna mi. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 DE SOM LØPER RUNDT MED EN JÆVLA MAGNUM* PÅ TEAM SNIPERS I HALO REACH!!!!1 FAENSKUKHUER! Tror du glemte å skru av caps lock. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 DE SOM LØPER RUNDT MED EN JÆVLA MAGNUM* PÅ TEAM SNIPERS I HALO REACH!!!!1 FAENSKUKHUER! Tror du glemte å skru av caps lock. Jeg holdt inne shift, den høyre shift -tasten for å være presis. 4 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Venstre shift-tast er best!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Venstre shift-tast er best!!!!!!!!!!!!! Sant^ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 BGG R OGS F DA!!!!! begge er også tøft da Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 dt r s klt å drpp vklr. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 At litt alkohol gjør meg i godt humør, mens for mye gjør at jeg bare blir sur, grinete og deppa. Jeg hater folk som ødelegger en fest ved at de blir sure, deppa, sippete og pripne når de har drukket. Fy faen så irriterende. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg hater folk som ødelegger en fest ved at de blir sure, deppa, sippete og pripne når de har drukket. Fy faen så irriterende. Vel, greia mi er vel mer det at.. jeg er sur og grinete utelukkende fordi andre folk måtte fucke til med å stå midt ute i gården her å pisse, skrike og spille litt for høyt, når vi egentlig bare skulle ha en chillekveld. Lite kult med potensielle klager fra naboene etter knapt to måneder i ny leilighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå