Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du klar over hvor mye båndbredde som brukes under Youtube? Vi snakker om flere TERABYTE i sekundet! Google går i minus fordi du skal få de jævla kattefilmene dine!

 

 

Til folk som klager over at flyet er forsinket, eller at man sitter i trafikkork! Man beveger seg over umåtelig store avstander, og her tåler du ikke et par sekund! Hold kjeft og smil!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Er du klar over hvor mye båndbredde som brukes under Youtube? Vi snakker om flere TERABYTE i sekundet! Google går i minus fordi du skal få de jævla kattefilmene dine!

 

 

Til folk som klager over at flyet er forsinket, eller at man sitter i trafikkork! Man beveger seg over umåtelig store avstander, og her tåler du ikke et par sekund! Hold kjeft og smil!

qaptain-qwerty.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg hater folk som på død og liv skal drasse med seg fillebikkja si inn på trikk og buss. Når dette skjer, pleier jeg å fake en allergisk reaksjon slik at vedkommende skal få skyldfølelse eller flytte seg.

 

Det funker relativt ofte.

 

Faen ta dere, jævla hundeeiere som drar med dere den mannevonde kjøteren deres inn på offentlig kommunikasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hater folk som på død og liv skal drasse med seg fillebikkja si inn på trikk og buss. Når dette skjer, pleier jeg å fake en allergisk reaksjon

 

 

 

Hva gjør du? Et godt tips det, faktisk. Jeg er veldig enig.. Hvordan kan jeg fake en reell allergi?

 

Man googler!

 

http://www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=hunderallergi+symptomer#hl=no&sa=X&ei=8_pCTY2XMpDtObn-nLQB&ved=0CCwQBSgA&q=hundeallergi+symptomer&spell=1&fp=ffa16244f8431042

Lenke til kommentar

Folk som snakker om penger, lønn og formue. Ikke fordi man har noen jantelov her, men fordi man skal vise respekt ovenfor andre.

 

Jeg unner dem for all del pengene, man har jo tjent dem opp ærlig og redelig. Men om man vifter dem oppi trynet til alle, så får man dems liv til å virkes dårligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater folk som på død og liv skal drasse med seg fillebikkja si inn på trikk og buss. Når dette skjer, pleier jeg å fake en allergisk reaksjon

 

 

 

Hva gjør du? Et godt tips det, faktisk. Jeg er veldig enig.. Hvordan kan jeg fake en reell allergi?

 

Begynner å nyse ukontrollert i ansiktet til hunde-eieren. (Her hjelper det om du f.eks har litt sterkt krydder i lommen du kan lukte på for å fremkalle nys). I tillegg kan du harke lenge og jævlig, som om det skulle klø i halsen.

 

Det hjelper å se på de med et oppgitt og trist blikk også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...