Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

https://www.midtnorskdebatt.no/meninger/2021/02/12/Vi-trenger-et-skarpere-oppgjør-med-terroren-på-Utøya-23479030.ece

Quote

Da må det politiske Norge ta et skarpt oppgjør med høyreekstremismen som førte til tragedien.

Quote

Høyreekstremismen er et angrep på verdier så å si hele Norge står sammen om. Likevel snakker vi ikke nok om trusselen den representerer.

Hører om det hver eneste dag...

Endret av djgudleif
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dragen skrev (5 timer siden):

Så fordi hun er statsminister så skal hun ikke få lov til å ha et liv? Kun sitte på et kontor, avskjermet fra alt og alle?

Må man kjenne til Will Ferrell for å ha et liv? Alle Hollywoodskuespillere for å ha et liv i Norge? "Land of the Lost" er hysterisk da. Men vil ikke si at de som ikke kjenner til den sliter alvorlig. 

https://www.youtube.com/watch?v=LuQ6qCNwWY8

 

Lenke til kommentar
23 hours ago, Budeia said:

Som en seriøs statsminister burde ikke Erna engang visst hvem Ferrell var. 

Jeg er skeptisk på folk som ikke har allmennkunnskap, og kultur er en kategori det også. Sånne folk plukker ikke opp navn eller detaljer på ting som skjer i verden. Så det er bra at Erna vet hvem kjente folk er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har bestilt fiber for over 3 uker siden.
Ringte de på onsdag og de sa da at de ventet på at fiberen skulle blåses inn, men de var innom her og så på sentralen noen dager etter at jeg bestilte..
Fiber ER blåst inn og sentral montert da det allerede er ett firma som er koblet på

Når firma bestilte så fikk de høre at fiber var blåst inn, når den ikke var det.
Når jeg bestiller så får jeg høre at fiber ikke er blåst inn, når den er det.

Bare tull i systemet til Telenor 

Lenke til kommentar

Småord kan komme fra dialekter. I trøndersk har en sagt "Han hete førr Adrian" (Han kalles for Adrian), og "for" virker der som et unødvendig ord. 

Før var det enda verre, da mange sa "herande og derande" i stedet for "her og der".  (I Stavangerkretser. "Dette herande huset". "Den derande bilen")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...