Budeia Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Dubious skrev (4 timer siden): Heldigvis bor jeg så langt unna at de heller drar til Sverige for å handle enn hit Nå får de vel ikke slippe inn i Sverige, så ikke umulig at de kommer til et sted nær deg... Ergerlig med nordmenn i utlandet som synes at folk i Norge er komiske. Får nesten lyst til å kutte forbindelsen deres til dette norske forumet. Men må prøve å beherske meg litt, kan ikke gå over i full utskjelling. Ellers blir det min egen forbindelse til dette forumet som blir kuttet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Budeia skrev (24 minutter siden): Nå får de vel ikke slippe inn i Sverige, så ikke umulig at de kommer til et sted nær deg... De diskuterer om at de en gang i framtiden vil stenge De er minst like dumme som Norske politikere Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Tante døde i går. På bursdagen min. Folk dør alltid på bursdagen min. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Dragen skrev (2 minutter siden): Tante døde i går. På bursdagen min. Folk dør alltid på bursdagen min. Kondolerer. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) Dubious skrev (4 timer siden): De diskuterer om at de en gang i framtiden vil stenge Stenger natt til mandag Irriterende feil: [vg] – Jeg skjønner at det er gøy å drifte og mange bør bli bedre kjent med hvordan bilen reagerer på vinterføre, men å miste veigrepet på offentlig vei er et brudd på trafikkreglene, sier Marianne Mittet Solbraa i Trygg Trafikk. Hun understreker at man til enhver tid skal ha kontroll over kjøretøyet man kjører og at en som sladder ikke har det. Endret 24. januar 2021 av D0vendyret Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 At gamle Rv 25 mellom Løten og Elverum skal stenges i fem måneder for å bytte ut ei lita bru over en bekk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Dragen skrev (3 timer siden): Tante døde i går. På bursdagen min. Folk dør alltid på bursdagen min. Kondolerer. Og trist når sånt skjer på en bursdag eller høytidsdag og kanskje ødelegger den dagen for mange år fremover. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Tjenester som Foodora og Wolt er så jævla ustabilt. Det som er tilgjengelig på menyen en dag er ikke det neste måned osv. Hater når ting forandrer seg, kan ikke verden bare være 100% forutsigbar? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Én ny smittet i trondheim i går. Nå skal de sikkert lette på tiltakene som faen og slippe inn masse folk fra Oslo. Flott. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Trakk ei tann i dag, så i dag blir det bare mat jeg ikke trenger å tygge Startet med en boks is, og nå skal jeg lage meg grøt.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg har trukket flere tenner (visdomstenner, idioti, og medisineffekt) og har ikke hatt noe problemer med å spise vanlig mat. Alt fra brødskiver til kjøttmiddag. Skyll godt med vann etterpå. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Dragen skrev (58 minutter siden): Jeg har trukket flere tenner (visdomstenner, idioti, og medisineffekt) og har ikke hatt noe problemer med å spise vanlig mat. Alt fra brødskiver til kjøttmiddag. Skyll godt med vann etterpå. Har jeg også, men har alltid tatt det med ro det først døgnet og aldri hatt noen problemer med den måten Tok 1 Ibux idet bedøvelsen fra legen gikk ut, og siden har jeg ikke tatt flere Smerter i munnen gjør meg ikke noe, men hodepine er grusomt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Feiere som skal hit støtt og stadig. De sier hver gang at der er ingenting, likevel må komme og sjekke pånytt og nytt. Nå må jeg ut i kulda og gjøre klar for dem i morra tidlig, kunne de ikke finne bedre tidspunkt enn midt på tjukke vinteren? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 17 minutes ago, Delvis said: Feiere som skal hit støtt og stadig. De sier hver gang at der er ingenting, likevel må komme og sjekke pånytt og nytt. Nå må jeg ut i kulda og gjøre klar for dem i morra tidlig, kunne de ikke finne bedre tidspunkt enn midt på tjukke vinteren? Hm - her har det vært feier én gang de siste 5-7 årene etter hva jeg kan erindre. Hva er det for et slags sted "alle" feierne tilsynelatende valfarter til? 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) 19 minutes ago, Delvis said: Feiere som skal hit støtt og stadig. De sier hver gang at der er ingenting, likevel må komme og sjekke pånytt og nytt. Nå må jeg ut i kulda og gjøre klar for dem i morra tidlig, kunne de ikke finne bedre tidspunkt enn midt på tjukke vinteren? Hm - her har det vært feier én gang de siste 5-7 årene etter hva jeg kan erindre. Hva er det for et slags sted "alle" feierne tilsynelatende valfarter til? Endret 26. januar 2021 av geir__hk copypaste feil.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Bergen. Hadde besøk nesten hvert år. Men oftest sjekket de felles pipe i leilighetsgården via feieluke i fellesareal. Var innom for å se på ildstedet mitt to ganger på de syv årene jeg bodde i leilighet med vedovn. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Smittetallene har gått ned i området så da tenker folk så klart at det er greit å holde under 1 meter avstand og la være å bruke maske. Kan garantere dere at det blir ny smitterunde igjen nå som hyttefolkene skal tømme det lokale vinmonopolet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Varen er på lager, du kan hente den om 7 dager... Da er den IKKE på lager i butikken din fjott. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 geir__hk skrev (1 time siden): Hva er det for et slags sted "alle" feierne tilsynelatende valfarter til? Kanskje de ser rett inn i en interessant leilighet fra taket hans? Leiligheten til frøken Norge eller noe 😊 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2021/01/27/Eiere-av-svenske-hytter-saksøker-staten-for-å-slippe-karantene-23390887.ece Er så flaut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå