Delvis Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) At folk ikke har mer vett enn å gå på usikker is. Hører om flere som går igjennom, og en er Kurt Oddekalv som omkom. Endret 11. januar 2021 av Delvis Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Delvis skrev (1 time siden): At folk ikke har mer vett enn å gå på usikker is. Hører om flere som går igjennom, og en er Kurt Oddekalv som omkom. Bestiller fra Kolonial foreløpelig jeg, pga all isen (og korona). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Glemte klesvasken før i dag. Fant ut nå at den ikke har sentrifugert. Må vente på at den gjør seg ferdig, klokka er 04:30. FML. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Still no ps5. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Fem timer og trettifem minutter med dagslys, det er ikke nok. 😡 @Danielzu Du går ikke glipp av stort. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Bare å kjøpe seg mer lys så kan man ha lys hele døgnet og ta vitamin D piller Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Utsatte og kjøpe nye vinterdekk denne sesongen, regnet med at det ikke kom noe vinter her uansett. Men joda, nå ble det full vinter... 😛 Jaja, for holde meg hjemme, mest ''koronavennlig også'' Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Er dekkene gamle og/eller utslitt? Kommer snø hvert år, men jeg har heldigvis ikke behov for å kjøre, så neste skift vurderer jeg å ha på helårs, hele året Får se hvordan det blir med covid og om det blir noe hyttetur Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Så i en artikkel at man kan få viruset igjen så tidlig som 3 måneder etter vaksinen er tatt. Jaja, bra vi ikke har store planer for 2021 her i hus. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) Dubious skrev (33 minutter siden): Er dekkene gamle og/eller utslitt? Kommer snø hvert år, men jeg har heldigvis ikke behov for å kjøre, så neste skift vurderer jeg å ha på helårs, hele året Får se hvordan det blir med covid og om det blir noe hyttetur Er helårsdekk, slitt og ikke så mye mønster. Funker fint på bare og tørre veier, men nå er det snø 😛 Har fine sommerdekk som skal på så fort det blir vår. Er jo sjeldent snø her i mer en 1-2 dager men nå skulle det vist bli fimbulvinter. Endret 12. januar 2021 av Skogslik Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 BadCat skrev (1 time siden): Hytteforbud 2021? Tviler på at det blir mer hytteforbud, men jeg gidder ikke dra på hytta alene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Dubious skrev (1 time siden): Tviler på at det blir mer hytteforbud, men jeg gidder ikke dra på hytta alene Jeg kan bli med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 20 hours ago, Pliscin said: Så i en artikkel at man kan få viruset igjen så tidlig som 3 måneder etter vaksinen er tatt. Jaja, bra vi ikke har store planer for 2021 her i hus. Helt vanlig for veldig mange vaksiner. Man må ha flere doser, over måneder eller år, før man til slutt er immun. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 GERD Common signs and symptoms of GERD include: A burning sensation in your chest (heartburn), usually after eating, which might be worse at night Chest pain Difficulty swallowing Sensation of a lump in your throat Har alle disse, men heldigvis ikke alltid samtidig, og den nederste oftere enn de andre, som også er grunnen til at jeg skrev dette.. Løsningen på alle er å drikke noe, men det er ofte kortvarig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Sinnsykt dårlig måking i Bergen. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Bestilte ny nintendo 64-kontroll på ebay. Sto at kontrollen var i GOD stand. Da jeg fikk den hadde joysticken nesten løsnet helt. Har bestilt ny joystick så er ikke noe problem å fikse den, men fortsatt irriterende. Begynner å lure på om de positive anmeldelsene er fake, da denne brukeren for det meste kun hadde positive anmeldelser. Jeg orker ikke å styre med å sende den i retur osv. Lenke til kommentar
Urealistisk Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Folk som overtar hele rommet når de dukker opp. Det er grusomt. Men det er tabu å ikke bli glad for å se dem. Folk som råder til det motsatte av det du gjør. Da jeg nektet medisin rådet folk meg til å starte med antidepressiva og slik. Mens når jeg gjorde det så «dette er vanedannende!! Slutt før du blir narkoman!!» Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Urealistisk skrev (4 minutter siden): Folk som overtar hele rommet når de dukker opp. Det er grusomt. Men det er tabu å ikke bli glad for å se dem. Folk som råder til det motsatte av det du gjør. Da jeg nektet medisin rådet folk meg til å starte med antidepressiva og slik. Mens når jeg gjorde det så «dette er vanedannende!! Slutt før du blir narkoman!!» Som oftest er det lurt å høre på lege/psykiater etc. Selv om jeg er prinsipielt mer fan av en holistisk tilnærming til ens helse, og mener at å kverke symptomer en etter en ikke alltid løser problemet. Spesielt med tanke på at det ofte er bakomliggende årsaker til problemene, og som ikke nødvendigvis avgrenser seg til noen fagområder. Ditt første problem er enkelt å løse. Folk er folk, og du kan ikke forandre noens personlighet. Enten omgir du deg med personer som du liker, eller så gjør du ikke (i dobbelt forstand). Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Bruker å se på farmen, og farmen kjendis. Veldig kjekt å se folk prøve å leve under spartanske og kummelige kår i en periode. Men én ting irriterer meg, hvorfor er det ikke slik at den som vinner tvekampen blir storbonde? Da har man liksom fortjent sin rett, og blir immun for neste uke. Ellers kan man i prinsippet måtte ut i kamp hver eneste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå