Kjøleskap Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Folk som allerede syter om at 2021 er et fælt år. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Så fordi det ikke har skjedd noe med deg, så har det ikke skjedd noe med andre? Jeg vil nok tro at det er noen hundre folk i Gjerdrum som vil si at 2021 er det verste året i deres liv så langt. Så langt i år for meg: Senebetennelse i høyre skulder fra mandag. Tre toerfeil på EU-kontroll i går. Motorvarsel med feilkode P1346 i dag. Det er bare første uka av året. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Mengden plast 3 røreboller fra Modern House var pakket inn i... Endret 8. januar 2021 av NAVer 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 https://www.nrk.no/innlandet/hogde-skog-i-_hyttefelt_-i-etnedal-i-innlandet-som-enna-ikke-er-vedtatt-1.15312237 Det er lov å bruke maskiner som lager 1 meter dype spor, men det er ikke lov å bruke snøskuter som kun lager spor i snøen 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 https://www.nrk.no/innlandet/kravet-om-helseattest-for-eldre-bilforere-blir-trolig-borte-1.15317268 Sitat Disse testene viser ikke kjøreegenskapene. Du kan jo selv prøve å ta den lille gangetabellen baklengs. Jeg tror det ville ramme mange yngre sjåfører også, sier Nævra. Hva f* har gangetabellen med kjøring å gjøre? Skal man ha helseattest så må det være rettet mot noe som en faktisk bruker når man kjører 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Dragen skrev (4 timer siden): Så fordi det ikke har skjedd noe med deg, så har det ikke skjedd noe med andre? Jeg vil nok tro at det er noen hundre folk i Gjerdrum som vil si at 2021 er det verste året i deres liv så langt. Så langt i år for meg: Senebetennelse i høyre skulder fra mandag. Tre toerfeil på EU-kontroll i går. Motorvarsel med feilkode P1346 i dag. Det er bare første uka av året. De aller fleste i Norge har det ikke skjedd noe fælt med i 2021, men bruker hendelser på andre siden av jordkloden som argument for at året er forferdelig. Gjerdrum er naturligvis et unntak, men du ser ikke noen av dem klage i sosiale medier. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) At ikke hele verden er Soviet irriterer. (Ikke alltid hør på Skogsliket) 😛 Endret 8. januar 2021 av Skogslik Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 EA-kontoen er linket til gammel PSN-konto så får ikke logget inn på FIFA online. Etter litt søking ser at mange, mange har slitt med liknende problemer og strevet masse med å få det fikset. Eneste løsning er å få hjelp fra kundeservice til EA. Jippi, dette blir moro... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Dubious skrev (20 timer siden): https://www.nrk.no/innlandet/kravet-om-helseattest-for-eldre-bilforere-blir-trolig-borte-1.15317268 Hva f* har gangetabellen med kjøring å gjøre? Skal man ha helseattest så må det være rettet mot noe som en faktisk bruker når man kjører Det er for å teste etter tegn på demens, men jeg er enig i at gangetabellen baklengst er en usaklig krevende oppgave for mange som ikke har den puggingen på plass. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Har lyst til å vinne i Lotto, men vet at sjansen er så liten at jeg ikke gidder å spille. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Sjansene er enda mindre hvis du ikke spiller. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Dette snegleforumet Er serverne plassert i Kina? Nettsider i USA laster raskere Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Dubious skrev (8 minutter siden): Dette snegleforumet Er serverne plassert i Kina? Nettsider i USA laster raskere Frivillig å være her. Har man problemer med forumet kan man lufte ut i denne tråden. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Nettels skrev (1 time siden): Frivillig å være her La nå trådens tema få være uten forsøk på smarte kommentarer fra deg 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 On 1/9/2021 at 3:35 PM, Myst said: Eneste løsning er å få hjelp fra kundeservice til EA. Jippi, dette blir moro... Sendte de en e-post i 2005, venter fortsatt på svar. 3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Bestilte noe fra en nettbutikk fordi det stod bekrefted lagervare fra dato 08.01... Nå er den flytta med til 24... Var jo den eneste grunnen til at jeg bestilte fra de, fortest inne på lager men neida. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Kjøleskap skrev (På 8.1.2021 den 12.49): Folk som allerede syter om at 2021 er et fælt år. Altinn har fått en ordning der de tildeler dokumenter ulik grad av viktighet, og de som regnes som viktige må åpnes med Bank-Id. Ser ut til å bli en stadig mer plagsom trend, at ting må åpnes med Bank-Id. 2021 er et fælt år. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 NAVer skrev (På 8.1.2021 den 16.20): Mengden plast 3 røreboller fra Modern House var pakket inn i... Fikk en pakke i forrige uke med metervis av slik plast med med store luftlommer i, slik at det var helt stappet i frakt-esken. Det eneste i selve pakken var en madrass på 40x84 cm... Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Mottok et nytt skrivebord for en liten stund siden. Selvsagt er ene hjørnet på bordplata skadet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Farevarsel: Det kommer til å snø i hele dag!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå