Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilt noe div varer fra nettbutikk. Mandag sjekker jeg ordren, og "Hey, avsendt! Med sporingsnummer og greier? Fett! Har det sikkert på torsdag"

 

Onsdag kveld står det FORTSATT "Ingen forsendelse mottatt enda, kun detaljer om sending". Litt senere på kvelden, mail fra nettbutikken: "Nå har vi sendt pakken din"

 

Seriøst, skrev de ut en pakkelapp for å få sporingsnummer på MANDAG og gadd ikke legge driten i posten før ONSDAG?

 

(luksusproblem)

 

Dette kommer da i tillegg til den andre ordren jeg la inn på en annen nettbutikk (lønning ftw) forrige uke, hvor jeg fikk beskjed sent fredag at "sårribårri, tomme på lager, håper å få inn ila neste uke".

 

EEEEEEFFFFFFFFFF.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Hver jævla gang noen i religions-delen av forumet kommer med 'evolusjon er jo bare en teori'. Blir målløs hver gang. 'Bare en teori', så derfor stiller den likt med demoner og skumle små jenter :roll: . Dø.

 

Religion generelt irriterer meg grenseløst! Finnes ikke noe mer meningsløst enn å tilbe en jævla mytoligisk figur som kanskje har eksistert for 2000 år siden. (tenker ikke bare på kristendommen, nei).

Lenke til kommentar

Hver jævla gang noen i religions-delen av forumet kommer med 'evolusjon er jo bare en teori'. Blir målløs hver gang. 'Bare en teori', så derfor stiller den likt med demoner og skumle små jenter :roll: . Dø.

 

Religion generelt irriterer meg grenseløst! Finnes ikke noe mer meningsløst enn å tilbe en jævla mytoligisk figur som kanskje har eksistert for 2000 år siden. (tenker ikke bare på kristendommen, nei).

Når du spesifikt sier 2000år, så tenker du på kristendommen jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kom på noe jeg irriterer meg over når jeg gikk litt off topic over her.

 

Jeg irriterer meg over at jeg ikke greier å konsentrere meg for shit. Ble henvist til "spesialist" av legen for jeg mistenker det er ADD.

Jeg skulle så gjerne ønske at jeg har det, for da kan jeg forhåpentligvis få gjort noe med det, slik at jeg kommer meg igjennom resten av skolen.

 

Hvis jeg får svar om at jeg ikke har ADD så tror jeg det klikker for meg. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hver jævla gang noen i religions-delen av forumet kommer med 'evolusjon er jo bare en teori'. Blir målløs hver gang. 'Bare en teori', så derfor stiller den likt med demoner og skumle små jenter :roll: . Dø.

 

Religion generelt irriterer meg grenseløst! Finnes ikke noe mer meningsløst enn å tilbe en jævla mytoligisk figur som kanskje har eksistert for 2000 år siden. (tenker ikke bare på kristendommen, nei).

Når du spesifikt sier 2000år, så tenker du på kristendommen jo.

 

Jeg statuerte et eksempel som siktet seg til kristendommen, men all religion irriterer meg.

 

Kverrulanter irriterer for øvrig! ^

Lenke til kommentar

Diagnoser irriterer meg. Svært mange diagnoser er feildiagnostisert, i mangel på et bedre svar, eller inkompetente leger.

 

Dessuten har diagnoser den effekten at den plasserer folk i bås. Det gir folk en unnskyldning til å ikke gidde, eller en unnskyldning for å stigmatisere.

 

La oss ta dysleksi som et eksempel. Svært mange dysletikere gidder ikke prøve å forbedre skrivespråket sitt. De skylder på at de har dysleksi, og at det ikke er noe de kan for å forbedre skriveegenskapene sine. Det er bare tullball. Jeg vet om fler dysletikere som skriver svært godt norsk. Det at de har problemer med å skille "d" fra "b", og har problemer med å lese ord som "foreldrefiendtliggjøringssyndrom", skjønner jeg helt. Det at man ikke har stor bokstav etter punktum, ingen avsnitt osv. er bare latskap - og det vet de.

 

Vi kan jo også ta ADHD som et eksempel. At et barn er urolig og har problemer betyr langt i fra at vedkommende faktisk har diagnosen ADHD. Det er som regel andre ting som ligger bak. Oppvekst blant annet. Mange barn, gjerne invandrerbarn som har sett mye rart, blir diagnostiert med ADHD, fordi de ikke klarer å konsentrere seg. Det de trenger er ingen diagnose, ei heller Ritalin. De trenger noe å forholde seg til. Faste rammer, og folk de kan stole på. Da skal du se at de blir roligere med en gang. En diagnose som forteller de at de ikke kan konsentrere seg, hjelper iallefall ikke.

 

Jeg hater diagnoser. Har ingen diagnoser selv, så det er ingen bakomliggende årsak. Jeg bare synes det er helt forkastlig å se på at folk blir kategorisert, og behandlet deretter. Det er rett og slett trist.

Endret av Ajaco
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alle "synske" er jo bare troll som tjener grovt.

 

Jepp, men hun har en irriterende ustråling i tillegg.

Noen (få) av de på f.eks Åndenes Makt er hvertfall mer mystiske og kule.

 

Selv om de hoaxer som faen er ikke alle like irriterende hvertfall.

De leser jo faktisk mennesker for å komme fram til det de gjør.

Det er jo en kul skill.

 

Men Lisa bruker menneskers bortgang for å gjøre det hun gjør, det er tragisk og disrespektfullt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...