TMB Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 1. Installer Pi-hole på hjemmenettverket 2. Koble til en VPN-tunnel hjem og surf på 4g via hjemmenettverket med Pi-hole 3. Profit Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 *Lager triste lyder fra 6Mbit ADSL på hjemmenettverket* Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 E.C. skrev (11 timer siden): Åpner en nettside på mobilen. Reklame popper opp nede, chat-hode med "How can I help you?" i midten, prøve å scrolle ned og da kommer det jammen reklame oppe i tillegg. Over 60% av skjermen er nå reklame som man ikke får klikket vekk. Nesten ikke mulig å scrolle en gang fordi alt du kommer borti er reklame. Når jeg klikker "tilbake" får jeg pop-up med "Wait, before you go!" De som lager sånne sider bare sørger for at ingen gidder å besøke de to ganger, uansett hvor bra innholdet skulle være. Reklame, spesielt på den måten du beskriver, er noe DRIIIIIT. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 TMB skrev (12 timer siden): 1. Installer Pi-hole på hjemmenettverket 2. Koble til en VPN-tunnel hjem og surf på 4g via hjemmenettverket med Pi-hole 3. Profit Funker særdeles dårlig hvis du har CGN. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Hvorfor har du det, er mitt første spørsmål? 😛 Irriterer meg at man kan ende opp med det i Norge Endret 9. november 2020 av TMB Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Når det kommer til reklame så er engelske nettaviser i en klasse for seg. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Eller reklamevideoer som starter med default lyd på (selv om lydikonet sier noe annet)... Og i tillegg er det flere av disse på samme side, slik at det er vanskelig å skjønne hvilken det er som gauler ut.... Lenke til kommentar
m20k Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 1Dr.E skrev (14 timer siden): Når det kommer til reklame så er engelske nettaviser i en klasse for seg. Ikke glem at du kan legge til LFC Echo på hjemmeskjermen din for å få raskere tilgang. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Når man ikke kan ringe direkte til en butikk, men må ringe et hoved nummer for og så prøve og bli satt over til butikken man vill snakke med. (Vinmonopolet) Evig kø, og blir bare lagt på etter lenge.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/GaadwQ/kilometerlange-minkmassegraver-i-danmark-folk-er-rystet Quote Nedgravingen skjer tett på et lokalt badevann og søndag demonstrerte omkring 200 mennesker og holdt ett minutt stillhet for badevannet. Mennesker er så dumme. Det drepes millioner av dyr, men 1 minutts stillhet for badevannet er hva de klarer å lire av seg. 3 1 Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 SirOwen skrev (På 8.9.2020 den 21.08): For meg er det ufattelig at folk fortsatt røyker. Er de rett og slett stokk dumme? Ja. 2 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Folk som bremser i en nedoverbakke når det snart er en oppoverbakke, bare for at de ligger litt over Samme personen bremset i oppoverbakken... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Skjer hver eneste dag her. Fotoboks i oppoverbakke, så "alle" sakker ned på vei mot bakken. Gøy når man kjører lastebil og gjerne vil ha mest mulig fart inn i bakken. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Sexylubb1 skrev (3 minutter siden): Skjer hver eneste dag her. Fotoboks i oppoverbakke, så "alle" sakker ned på vei mot bakken. Gøy når man kjører lastebil og gjerne vil ha mest mulig fart inn i bakken. Ingen fotobokser på dette strekket, så jeg er oppe i 87 i 80 sonen på bunnen av bakken og er nede i 60 før jeg når toppen, med lastebil Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Uforutsigbarheten ved utmattelse og kronisk sykdom. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 @DKC Da er vi to.😑 Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Facebook/Messenger er blitt desperate. Hadde en måned uten SoMe i oktober, det var digg! Er tilbake nå, men i mindre grad enn før, og det virker som at Facebook straffer meg for mitt fravær. Jeg får de rareste venneforslagene, de rareste notifications og det er rett og slett bare et jækla mas. Meldinger i Messenger får også varsler to ganger, selv om jeg har slått det av. Føkk Facebook. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Gamle spill med kompatibilitetsproblemer på moderne PC-er. 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 At alt noen ganger må være så utrolig positivt (og de som krever det kan ofte være de mest negative folkene selv), som faktisk ganske ofte kan være negativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå