Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E.C. skrev (11 timer siden):

Åpner en nettside på mobilen. Reklame popper opp nede, chat-hode med "How can I help you?" i midten, prøve å scrolle ned og da kommer det jammen reklame oppe i tillegg. Over 60% av skjermen er nå reklame som man ikke får klikket vekk. Nesten ikke mulig å scrolle en gang fordi alt du kommer borti er reklame. Når jeg klikker "tilbake" får jeg pop-up med "Wait, before you go!" 

De som lager sånne sider bare sørger for at ingen gidder å besøke de to ganger, uansett hvor bra innholdet skulle være.

Reklame, spesielt på den måten du beskriver, er noe DRIIIIIT.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Sexylubb1 skrev (3 minutter siden):

Skjer hver eneste dag her. Fotoboks i oppoverbakke, så "alle" sakker ned på vei mot bakken. Gøy når man kjører lastebil og gjerne vil ha mest mulig fart inn i bakken. 

Ingen fotobokser på dette strekket, så jeg er oppe i 87 i 80 sonen på bunnen av bakken og er nede i 60 før jeg når toppen, med lastebil

Lenke til kommentar

Facebook/Messenger er blitt desperate. 

Hadde en måned uten SoMe i oktober, det var digg! Er tilbake nå, men i mindre grad enn før, og det virker som at Facebook straffer meg for mitt fravær. Jeg får de rareste venneforslagene, de rareste notifications og det er rett og slett bare et jækla mas. 

Meldinger i Messenger får også varsler to ganger, selv om jeg har slått det av. 

Føkk Facebook. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...