Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, føkk livet ditt. Å ha en fredagsfølelse på en torsdag må være verdens verste ting. Sultne barn i Afrika har ingenting på fredagsfølelsen på en torsdag. :tease:

Jeg hater når folk sier det der. Barna i afrika vet ikke hvordan det er å ha fredagsfølelse, de vet ikke hvordan det er å være mett. Hvorfor skal vi bruke det som en sammenligning for vår egen frustrasjon og ulykke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater når folk sier det der. Barna i afrika vet ikke hvordan det er å ha fredagsfølelse, de vet ikke hvordan det er å være mett. Hvorfor skal vi bruke det som en sammenligning for vår egen frustrasjon og ulykke?

For alt i alt, er det komisk at folk utbryter at det er det verste de noen gang har opplevd, at de føler at torsdagen er en fredag.

Lenke til kommentar

For alt i alt, er det komisk at folk utbryter at det er det verste de noen gang har opplevd, at de føler at torsdagen er en fredag.

Fy faen, er det mulig. Det var en "figure of speech". Slutt å overanalyser alt.

 

After all, vi bor i Norge og har det forbanna fint med livene våres, derfor kan jeg synes at det er kjipt med torsdagsfølelsen på fredag. EOD.

Lenke til kommentar

For alt i alt, er det komisk at folk utbryter at det er det verste de noen gang har opplevd, at de føler at torsdagen er en fredag.

Min ulykke er relativ. Kanskje har jeg det materealistisk bedre enn et barn i Afrika, men det betyr ikke at jeg har det "bra". Sist jeg sjekket, så det ut til at vi i vesten, sliter med mye mer depresjoner enn de i fattigere land. :)

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket, så det ut til at vi i vesten, sliter med mye mer depresjoner enn de i fattigere land. :)

Jepp, det gjør vi. Vi har også veldig høye selvmordsstatestikker i forhold til andre land. Derfor burde man heller fokusere på positive ting og ikke gå rundt å klage på alt mulig. :p

Lenke til kommentar

Jepp, det gjør vi. Vi har også veldig høye selvmordsstatestikker i forhold til andre land. Derfor burde man heller fokusere på positive ting og ikke gå rundt å klage på alt mulig. :p

Jeg har større tro på at det materalistiske samfunnet vi lever i påvirker oss i litt feil retning til tider. :p Men for all del, fokuser på det positive. Selv velger jeg heller å være konstruktiv, ta tak i det som plager meg, og sette pris på det som er bra. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

1. Jeg har ikke skriver

2. Jeg spurte etter husleiekontrakt på mandag, har enda ikke fått den

3. Skulle få ny kodebrikke i løpet av 3-4 dager, nå er 4 dagen gått og har enda ikke fått den

4. Jeg begynner å bli syk

5. Seriøst, hvor skal man dra for å skrive ut ting når man ikke har skriver og ikke går på skole.

6. Jeg har ikke råd til å kjøpe skriver selv.

Lenke til kommentar

+1 for store røde bokstaver.

 

Superhyperkristen jente i klassen i en naturfagstime er ikke gøy.

 

Si dette til henne, helt ordrett.

 

"Hold kjeft, du tar feil din jævla hore. Hvis du ikke slutter med den jævla dritten din kommer jeg til å slå deg så hardt at du ikke klarer å snakke igjen".

 

Etter det kan du ta opp en kniv etc. for å få det til å virke mer ekte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...