Dubious Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Biler med feiljusterte og/eller for mye lys, som regel kjøre- og grøftelys, som utgjør minst 50% av bilene på veien Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Nå skal de innføre forbud mot alkoholservering etter midnatt igjen De lærer aldri De neste ukene kommer vi til å høre om mange private fester og mye smitte, akkurat som vi gjorde sist gang de hadde forbud 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Sko og såler som stopper på 46 eller 47.. (Trenger 48) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Jeg også, 48. Alt er utsolgt i Norge. Må bestille fra Tyskland. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Prøv 46 bred. Det finnes kun i sko til flere tusen i Norge. Alltid like morsomt å måtte bruke halve månedsinntekta på et par sko som ser ut som noe bestemødre går med. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Finner som regel sko i Norge, men nesten aldri på salg. Fant faktisk Ecco finsko på salg, sko som jeg bruker noen ganger i året Hverdagsskoene kostet 1400 kroner Har hatt Ecco i noen år nå, men mønstret under skoen er snart slitt bort Nå er jeg derimot ute etter såler og så og si alle stopper på 47 på nettsidene Selv om fimaet skal betale, så synes jeg 450 + moms er svindyrt (de jeg har funnet i størrelse 48) Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 At folk ikke klarer å forstå at festing og sammenkomster ikke er nødvendig, særlig når vi fortsatt er oppi en pandemi. Jeg forstår at mange er glad i fest og selskap, men det må da være mulig å klare å avstå fra det når det potensielt kan stå om liv eller død. Man kan bli smittet av Covid, man kan tilogmed dø. Å avstå fra festing og selskap tar ikke livet av noen. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Med lengre åpningstider så vil det være færre folk samtidig på pubene Bare tull at de skal stenge når regjeringen bestemmer at de skal stenge Samme gjelder forøvig alle andre butikker Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Leste nettopp gjennom mange av kommentarene på en reddit-tråd om en akvedukt for større skipstrafikk. Jeg skjønner plutselig (enda bedre) hvorfor nåtidens populistiske politikere får så stor oppslutning. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Etter et raskt søk ser jeg butikken https://www.storesko.no/ I gamle dager gikk man med grove ullsokker, og tresko. Heimelaga aaalt... Regelen om at pubgjester må holde seg på den samme puben etter 22.00, gjelder vel fortsatt. Og med skjenkestopp 24.00 mener pubeierne at Høie likeså godt kunne ha stengt dem ned. For da kunne de søkt om erstatning etter å ha blitt stengt ned av det offentlige. Nå blir de nødt til å stenge seg ned selv, fordi de lenge har vært i en ulønnsom situasjon. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Jeg har Coop Mastercard som jeg kun bruker til å handle hos Coop Tæpping sluttet å fungere, så jeg sendte en mail og får dette svaret: Når kontaktløs betaling er aktivert på kortet vil du kunne benytte det fem ganger på kjøp under kr 400, før det må aktiveres på nytt med chip og PIN utafor COOP-systemet. 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 21 minutes ago, Dubious said: Når kontaktløs betaling er aktivert på kortet vil du kunne benytte det fem ganger på kjøp under kr 400, før det må aktiveres på nytt med chip og PIN utafor COOP-systemet. Komplett idiotisk. Får fnatt. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 WarpX skrev (2 minutter siden): Komplett idiotisk. Får fnatt. Er vel for at dersom jeg finner kortet ditt, skal jeg ikke kunne bruke opp alt som er på kontoen uten noe krav om kode? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Budeia skrev (21 minutter siden): Er vel for at dersom jeg finner kortet ditt, skal jeg ikke kunne bruke opp alt som er på kontoen uten noe krav om kode? Du leste alt? En må bruke COOP kortet på Rema 1000 for å aktivere flere tæpps.......... 1 Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Budeia skrev (6 timer siden): Regelen om at pubgjester må holde seg på den samme puben etter 22.00, gjelder vel fortsatt. Og med skjenkestopp 24.00 mener pubeierne at Høie likeså godt kunne ha stengt dem ned. For da kunne de søkt om erstatning etter å ha blitt stengt ned av det offentlige. Nå blir de nødt til å stenge seg ned selv, fordi de lenge har vært i en ulønnsom situasjon. Det er vel total skjenkestopp i Oslo nå? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 RaptorStrike skrev (11 minutter siden): Det er vel total skjenkestopp i Oslo nå? Fra tirsdag 10. november Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Dubious skrev (41 minutter siden): Fra tirsdag 10. november Herlighet... Hvilket betyr at alle puber, barer og det som er kommer til å være stappfulle i helgen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Staten er ubrukelig når det kommer til å sette forbud, for de settes alltid fram i tid og ikke med øyeblikkelig virkning Kommer du hjem før midnatt så er det null fare for smitte, kommer du 1 sekund etter så må du i karantene......... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Lambi-dassruller som ruller ut alt når du kommer på slutten. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Åpner en nettside på mobilen. Reklame popper opp nede, chat-hode med "How can I help you?" i midten, prøve å scrolle ned og da kommer det jammen reklame oppe i tillegg. Over 60% av skjermen er nå reklame som man ikke får klikket vekk. Nesten ikke mulig å scrolle en gang fordi alt du kommer borti er reklame. Når jeg klikker "tilbake" får jeg pop-up med "Wait, before you go!" De som lager sånne sider bare sørger for at ingen gidder å besøke de to ganger, uansett hvor bra innholdet skulle være. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå