Dubious Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Laffe skrev (5 timer siden): Nei. Av meg selv. Ingen vaksine og er like frisk.. i forhold til andre som har tatt vaksine, men har blitt syk likevel. Hvordan vet du at du ikke har tatt noen vaksine? Vanligvis får man vaksinene man trenger når man er barn 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 (endret) Når en har ferdiggjort dippen, brusen er iskald, pizzaen er rykende varm og filmene er klare, og åpner så opp potetgull/snacksposen, kun for å innse at man nok en gang har endt opp med en av den beryktede potetgullsabotøren aka breie elefantrævens (han som kun har en oppgave her i livet, og det er å sette seg på så mange potetgullposer som mulig) mange flatklemte verker. Endret 18. oktober 2020 av Frank.N.Steen 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 6 minutes ago, Frank.N.Steen said: Når en har ferdiggjort dippen, brusen er iskald, pizzaen er rykende varm og filmene er klare, og åpner så opp potetgull/snacksposen, kun for å innse at man nok en gang har endt opp med en av den beryktede potetgullsabotøren aka breie elefantrævens (han som kun har en oppgave her i livet, og det er å sette seg på så mange potetgullposer som mulig) mange flatklemte verker. Det er et hint til at du skal gjøre noe fornuftig i stedet. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 BadCat skrev (Akkurat nå): Det er et hint til at du skal gjøre noe fornuftig i stedet. Det ble greit løst av at man tok ei kjapp tur innom butikken (5 minutter før stengetid), og denne gang fikk man nå med seg en potetgullpose som ikke var fullstendig flatklemt. Så da ble nå gårsdagens filmkveld ikke så "fæl" likevel. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Jeg skulle til å kommentere at det er da ikke noe problem å spise potetgull som er litt knust, men så så jeg: 57 minutes ago, Frank.N.Steen said: Når en har ferdiggjort dippen Da kan jeg bare si kondolerer likevel. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): at det er da ikke noe problem å spise potetgull som er litt knust Nei, litt knust potetgull er intet problem, men når det er totalt sønderknust (bare smuler og knapt nok det), og som om noen ansatte (i butikk/fabrikk) har virkelig tatt ut alt av sinne og frustrasjon på posen og dens innhold, da er det ikke så fristende lenger. Ikke noe en opplever for ofte, men kjipt er det jo, når en først er gira på å sette tenna i en pose med sprø snacks utpå lørdagskvelden, men som sagt det ordna seg jo til slutt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Til dipp så bruker man pringles, som er eneste grunnen til at man kjøper pringles Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 4 hours ago, BadCat said: Det er et hint til at du skal gjøre noe fornuftig i stedet. Dette irriterer. Hvorfor skal man alltid være fornuftig? 6 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Frank.N.Steen skrev (8 timer siden): Nei, litt knust potetgull er intet problem, men når det er totalt sønderknust (bare smuler og knapt nok det), og som om noen ansatte (i butikk/fabrikk) har virkelig tatt ut alt av sinne og frustrasjon på posen og dens innhold, da er det ikke så fristende lenger. Ikke noe en opplever for ofte, men kjipt er det jo, når en først er gira på å sette tenna i en pose med sprø snacks utpå lørdagskvelden, men som sagt det ordna seg jo til slutt. Hva med å lage en slags tacoskål, bare med potetgullsmuler og dip? Smaken er jo der fortsatt, må bare finne ut hvordan man utilizer den på best mulig måte. Kan man evt. smelte/lime det sammen på et vis? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Amatørhuggere på Finn har en stereotype som uhøflige, lite hjelpsomme og lite pliktoppfyllende. Jeg vurderer å kjøpe nye deler bare for å slippe å forholde meg til disse folka. Han ene jeg avtalte med hadde stukket på fisketur når jeg kom for å hente deler. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Gavekort skrev (17 minutter siden): Amatørhuggere på Finn har en stereotype som uhøflige, lite hjelpsomme og lite pliktoppfyllende. Jeg vurderer å kjøpe nye deler bare for å slippe å forholde meg til disse folka. Han ene jeg avtalte med hadde stukket på fisketur når jeg kom for å hente deler. Og ikke minst tullinger med "det fungerte når bilen ble parkert" og "(del) var bra når jeg parkerte bilen". Nå sitter jeg med halvparten av delene jeg kjørte 2 timer for og halvparten av de igjen var defekte. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 10 hours ago, Skurupu said: Dette irriterer. Hvorfor skal man alltid være fornuftig? Fordi det gir mange ganger bedre resultat. Kraftig synergi kommer i spill. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 VegardBS skrev (2 timer siden): Og ikke minst tullinger med "det fungerte når bilen ble parkert" og "(del) var bra når jeg parkerte bilen". Nå sitter jeg med halvparten av delene jeg kjørte 2 timer for og halvparten av de igjen var defekte. Jeg skulle ha front- og bakfangere til bilen som er ganske sjelden i Norge. Kun en registrert som plukkebil i Norge på det tidspunktet. Dro ned på huggeren, sa at jeg trenger den og den delen, fikk beskjed om at de måtte hente bilen/delene fra lagerplassen. Skulle ringe meg når de hadde henta den. Ei uke gikk. Så kunne jeg komme og plukke. Forbanna fjøshorene hadde lagra bilen på understellet rett på ugress. Understellet var gjennomrustent, alt av plast (sånn som fangerne) var pill råttent. Inventaret var muggent. Ut i fra bildene var det meste pent på bilen når de fikk den, utenom skadene på dører og A/B-stolpene. Når jeg spurte hvorfor lyktene var knust, så sa de at det gjorde fordi unger brøt seg inn på lagerplassen for å knuse slikt. Bitch, ingen unger drar 5 km inn fra sivilisasjonen for å knuse lykter. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Sånne tåpelige sammenligninger med krigen. "Bestefaren din ble bedt om å kjempe for landet sitt, du blir bare bedt om å bruke munnbind og holde avstand". Spar meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Fagforbundet som fikk JA til årets elendige oppgjør. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 On 10/18/2020 at 10:54 AM, Frank.N.Steen said: Når en har ferdiggjort dippen, brusen er iskald, pizzaen er rykende varm og filmene er klare, og åpner så opp potetgull/snacksposen, kun for å innse at man nok en gang har endt opp med en av den beryktede potetgullsabotøren aka breie elefantrævens (han som kun har en oppgave her i livet, og det er å sette seg på så mange potetgullposer som mulig) mange flatklemte verker. Dette var urutinert, Frank. Jeg kjenner alltid på chipsen gjennom posen i butikken, for å forsikre meg om at den ikke har blitt påvirket av elefanter. 1 1 Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 WarpX skrev (På 29.9.2020 den 18.20): Dette har aldri vært noe problem, plastbestikk har eksistert her til lands i mange tiår. 99,9% havner på fyllinga. Det som er problemet er HYSTERISKE MILJØTULLINGER. Sånn som de som ikke skjønner at bare 7% av all plast blir resirkulert mens resten bare dumpes på ei svær dynge i f.eks. Sverige? Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Mest irriterende når det kommer til plast er innsatsen man selv gjør for miljø er bortkastet - den er bare for å få bedre samvittighet, for realitetene er vel at det meste blir sendt til Tyskland, for de lager nye produkt av vår plast. Men problemet er at de sliter med kapasiteten, så de må sende 'sin' plast til andre land som er mer av den typen .... vi dytter det i havet. 2 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 (endret) Når en voksen arbeidstaker oppfører seg som en forvirret umoden tenåring uten selvinnsikt, og sjefen lar seg begeistre. Endret 20. oktober 2020 av plankeby 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Folk som hele tiden ler av andre menneskers problemer. For eksempel dersom noen faller og slår seg stygt på is og snø. Så har alle andre det tydeligvis som deres "livsoppgave" å le hysterisk veldig lenge. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå