Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det kan jeg si meg enig i. Det forandrer ikke faktum at anime kan være bra, og at det på alle mulige måter er feil å si at all anime suger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Klare og punktere to ganger på en dag.Lol Endret 26. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det kan nok være. Nå gir jeg riktig nok bare min egen, subjektive mening. Har aldri prøvd å uttale på meg vegne av noen andre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Anime irriterer? Du vet vel at det er et enormt vidt spekter innen anime? All anime irriterer. Den holdningen der irriterer. Har du noen gang sett på en ordentlig god animefilm eller serie? Se Death Note, så kan du uttale deg igjen. Death Note er da langt ifra så bra som alle vil ha det til. Altfor langdradd og mange av bikarakterene er jo direkte kjedelig. Er mange gode historier presentert i Anime, men av det jeg har sett er gjennomføringen ofte heller dårlig. Endret 26. januar 2011 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Manga>Anime Men Donald er best. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Så Bøker>Film/tv-serier også? Tegnefilm er et utmerket medium Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Edderkopper! BUUUUUUURN! 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Har prøvd alt du foreslo nå, ser ut som at jeg må leve med YouTube uten video da... Reinstaller browser, feilen kan ligge mangen steder... Det meste av anime er rein drit ja, men synes Hayao Miyazaki har laget noe bra saker. Airsoft-mennesker irriterer, retards hele gjengen Hayao Miyazaki har laget noe bra, jeg har alle filmene hans liggende. Hva mener du med airsoft mennesker? Kjenner da en som driver med det, og hun er ikke en idiot eller tilbakestående på noen måte. Edderkopper! BUUUUUUURN! Nei. Denne diskusjonen tok vi på MSN. Edderkopper er kule, punktum. Endret 27. januar 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Det som er med anime er at det som er virkelig bra, det er virkelig bra. Det som suger derimot, det suger som bare faen. Og det meste suger. Eksempel på dårlig anime: Endret 27. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Anime er mer enn typiske serier som Death Note og slikt. Filmer er også Anime (Ghost in the Shell anyone?) Irriterende å være sulten om morgenene, men samt ikke klare å få i seg noe mat. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det forbanna maset etter spørreundersøkelsen til høyre på sida som følger etter deg som en fattig rumener ... 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det irriterer fryktelig at ene nybegynneren på jobb plukket opp saksnummer 1337 før jeg fikk gjort det! Grrrr! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jævlig irriterende og komme på skolen for å finne ut at foreleseren er syk. Når ga personen beskjed? Jo, klokken 07.16! TO LATE, BITCH! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Folka på jobben her klager konstant i lunsjen. Har de ikke noe bedre å snakke om? De virker døde innvendig hele gjengen, de følger rutiner og retningslinjer slavisk, har lite kreativitet og ingen fantasi. Jeg tror da det går an å bli voksen uten å dø inni seg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det faktum at vi kun skal jobbe med en oppgave i dag, men må være på skolen til kl 3 selv om vi skulle bli ferdig lenge før den tid irriterer. Skaper ikke akuratt motivasjon for å bli ferdig heller, siden oppgaven ikke skal leveres før kl 12 i natt. .__. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kan dere ikke dra hjem og jobbe med oppgaven? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kan dere ikke dra hjem og jobbe med oppgaven? Nope. Det er forøvrig rimelig tåpelig at det kun er snakk om en godkjent/ikke godkjent oppgave. Og det eneste vi skal gjøre er å kopiere en artikkel fra Illustrert vitenskap. Tekst og flere av illustrasjonene har vi allerede fått utlevert. Samt fontstørrelse, format osv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg hater å ha fredagsfølelse på torsdager. Det er så ille. Verste jeg vet. Åååååhh. FML. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg hater å ha fredagsfølelse på torsdager. Det er så ille. Verste jeg vet. Åååååhh. FML. Ja, føkk livet ditt. Å ha en fredagsfølelse på en torsdag må være verdens verste ting. Sultne barn i Afrika har ingenting på fredagsfølelsen på en torsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå