Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 D0vendyret skrev (27 minutter siden): Nei, man kan ikke velge å, hvis man kjøper pose. Kjøpet er reklame for firmaet Du kan la være å kjøpe pose? 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Alle Youtube-videoer som spiller med alt for høy musikk. Sånn at man nesten aldri hører det folkene i videoen egentlig skal forsøke å snakke om. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Sexylubb1 skrev (2 timer siden): Du kan la være å kjøpe pose? Vært greit hvis du har sluttet å gjenta deg selv når du nettopp har nevnt at det er ett valg å kjøpe. Men du kommer ikke unna at hvis man kjøper pose så tar de betalt for at du skal reklamere for de. Posene koster ikke mer, (sikkert mindre) hvis de har vært uten reklame. Så irritasjonen står ved lag. Skal du fortsette å kveruler, lag en tråd/emnet rundt temaet, for det er irriterende at du går utenfor trådens tema her nå. Endret 1. oktober 2020 av D0vendyret La til siste linje Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 D0vendyret skrev (5 minutter siden): Vært greit hvis du har sluttet å gjenta deg selv når du nettopp har nevnt at det er ett valg å kjøpe. Men du kommer ikke unna at hvis man kjøper pose så tar de betalt for at du skal reklamere for de. Posene koster ikke mer, (sikkert mindre) hvis de har vært uten reklame. Så irritasjonen står ved lag. Skal du fortsette å kveruler, lag en tråd/emnet rundt temaet, for det er irriterende at du går utenfor trådens tema her nå. Irriterende at du mener jeg gjentar meg selv når det er du som gjør det. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Mange har en rekke med trær, som de kaller hekk. I tillegg rykker de ut i media for å klage, og motsier seg selv. Denne dama påstår at hun ville ha klipt "hekken" selv, men klager flere ganger over at hun er for synlig for naboene. Så hvorfor sier hun da at hun ville ha klipt "hekken" selv? Hun bor ved et veikryss, men ønsker å sitte helt skjult for naboene på terrassen. https://www.tv2.no/nyheter/11683442/ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Sitat UP advarer bilister via Snapchat: - Det å kjøre på et stort dyr er veldig farlig. Hadde vært mindre farlig om det hadde vært lov med kufanger i Norge En kufanger kan være forskjellen mellom liv og død og eneste grunnen til at de er forbudt i Norge er sånn i tilfelle du får lyst å kjøre på fotgjengere Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Dubious skrev (12 minutter siden): Hadde vært mindre farlig om det hadde vært lov med kufanger i Norge En kufanger kan være forskjellen mellom liv og død og eneste grunnen til at de er forbudt i Norge er sånn i tilfelle du får lyst å kjøre på fotgjengere Det er vel lov så lenge den er godkjent? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Sexylubb1 skrev (43 minutter siden): Det er vel lov så lenge den er godkjent? Kun lov med "lysholder" i Norge og Europa Det er lov med kufanger på biler som hadde det før loven kom, men de finnes ikke lengre Det er lov med kufanger i Australia og USA Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Sexylubb1 skrev (46 minutter siden): Det er vel lov så lenge den er godkjent? Nei, man har fortsatt ikke lov å kjøre på fotgjengere selv om den er godkjent 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Dubious skrev (1 time siden): Kun lov med "lysholder" i Norge og Europa Det er lov med kufanger på biler som hadde det før loven kom, men de finnes ikke lengre Det er lov med kufanger i Australia og USA Ok. Så du mener at det som kalles kufanger i bildelbutikkene ikke er virkelige kufangere? Fair enough. Regner med at grunnen til at de ikke er lov er trekkspillfunksjonen nyere biler har ved kollisjoner? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Sexylubb1 skrev (17 minutter siden): Ok. Så du mener at det som kalles kufanger i bildelbutikkene ikke er virkelige kufangere? Fair enough. Regner med at grunnen til at de ikke er lov er trekkspillfunksjonen nyere biler har ved kollisjoner? Store biler hvor det er mulig å montere på kufanger har ikke noen slik "trekkspillfunskjon" Cybertruck kommer ikke til Europa fordi den er farlig for gående Jeg kan lovlig montere snøplog på bilen, men ikke kufanger Endret 1. oktober 2020 av Dubious Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Sexylubb1 skrev (3 minutter siden): Så hva er grunnen? Fotgjengersikkerhet, hva ellers? Snøplog er arbeidsredskap og er unntatt slike regler Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 At selvinnsikten til flesteparten av bilister er lik null. Haha Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/ombygging/Frontale+beskyttelsessystemer Det står ingenting om at kufangere etc ikke er lov, bare at de må godkjennes før det er lovlig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Pliscin skrev (55 minutter siden): https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/ombygging/Frontale+beskyttelsessystemer Det står ingenting om at kufangere etc ikke er lov, bare at de må godkjennes før det er lovlig. Lykke til med å få de godkjent, da de må kræsjtestes https://lovdata.no/static/NLX3/32005l0066.pdf https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1994-10-04-918/*#KAPITTEL_14 Så mange krav at det kun er runde lyktebøyler som det går an å få godkjent Lenke til kommentar
m20k Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Slutt å ligg i rumpa på meg når jeg kjører over fartsgrensa. Takk. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 m20k skrev (23 minutter siden): Slutt å ligg i rumpa på meg når jeg kjører over fartsgrensa. Takk. Bare senk farten litt, og se i bakspeilet på en sjåfør som er fortvilt over at det går for sent. Enjoy🍺 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Dubious skrev (På 29.9.2020 den 18.47): McDonalds byttet ut plastsugerør, som kunne bli gjenvunnet, med papprør som går i restavfallet Og som blir bløte og dårlige ganske fort, slik at jeg alltid tar 2 stk. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Og hvorfor må nøkler alltid ligge i den lomma som det er vanskeligst å nå når jeg har hendene fulle av ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå