Gouldfan Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 (endret) Union Jack timer... ? Endret 18. september 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Vi får ta det på mandag. Jeg har damefri helg, så jeg har tenkt å drikke øl og overklokke. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 BadCat skrev (1 time siden): Vi får ta det på mandag. Jeg har damefri helg, så jeg har tenkt å drikke øl og overklokke. Jeg har gått lenger enn å tenke, men er fortsatt på min første ale. ? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Det er bra. Kos deg og ha ei fin helg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Folk som sier "nei det er feil" uten å si hva man skal gjøre i stedet. OK takk for hjelpa suppehue. 3 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Dykker ned i mange subforum for å finne en spesifikk vifte feil, kommer til slutten hvor noen har skrevet "Fant feilen, takk!" men sier ikke hva det var. 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 (endret) Dette er skikkelig i-landsproblem, men laptopen min har strømuttaket på feil side. Eller så står sofaen min feil i forhold til stikkontakten i veggen. Men uansett. Det er feil. Og det irriterer! Endret 19. september 2020 av :utakt Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 7 hours ago, :utakt said: Dette er skikkelig i-landsproblem, men laptopen min har strømuttaket på feil side. Eller så står sofaen min feil i forhold til stikkontakten i veggen. Men uansett. Det er feil. Og det irriterer! Har nøyaktig samme problem. Tipper Apple har gjort det kun for å irritere meg ? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Min laptop har kun USB-uttak på venstre side. Det er helt krise design. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Har ikke skjønt før nå at jeg er protagonisten i universet Lenke til kommentar
m20k Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 :utakt skrev (På 19.9.2020 den 16.42): Dette er skikkelig i-landsproblem, men laptopen min har strømuttaket på feil side. Eller så står sofaen min feil i forhold til stikkontakten i veggen. Men uansett. Det er feil. Og det irriterer! Samme her. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 VegardBS skrev (På 19.9.2020 den 11.09): Folk som sier "nei det er feil" uten å si hva man skal gjøre i stedet. OK takk for hjelpa suppehue. Enig i dette. Spesielt når man ønsker å hjelpe til, eller å spørre for å få i gang en samtale. Hva med å legge egoet til side... folk som er alt for mye inni sitt eget hode, samtidig som man er både helten og offeret og synes synd på seg selv. Jeg ser, jeg ser... jeg er vist kommet paa en feil klode! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 At man får mas om man skal stemme og om man har sjekket alternativene når man bruker Windows 10. At jeg har US-English som hovedspråk betyr ikke at jeg skal stemme. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 At Lenovo, ASUS osv ikke kan bestemme seg hvor fn skal være. Den skal selvfølgelig ikke være helt ytterst, men det har jeg blitt vant til med thinkpad. Nå har jeg ASUS og bommer på CTRL hele tiden. Vanlige tastatur er stort sett standarisert, men ikke laptop-tastatur, jøss. Skjønner at Mac er overlegent Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bnKoPB/32-paagrepet-etter-sivil-ulydighet-i-oslo Det er nettopp oljen som gjør at dere kan sitte der i beste arbeidstid og demonstrere som de ubrukelige sosialklientene dere er. Faen som slike folk irriterer meg. 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 djgudleif skrev (15 minutter siden): At Lenovo, ASUS osv ikke kan bestemme seg hvor fn skal være. Den skal selvfølgelig ikke være helt ytterst, men det har jeg blitt vant til med thinkpad. Nå har jeg ASUS og bommer på CTRL hele tiden. Vanlige tastatur er stort sett standarisert, men ikke laptop-tastatur, jøss. Skjønner at Mac er overlegent Min Macbook har "fn" ytterst da Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 43 minutes ago, koots said: Min Macbook har "fn" ytterst da Ja, jeg er vel vant med det fra der også. Poenget mitt var at med Mac så kan man forvente at det blir sånn i overskuelig fremtid. Her må man drite i design, det er mer viktig at man blir enig om noe. ASUS har sikkert sett på Mac og Thinkpad, men gjort noe helt for å sette et "personlig preg". Egentlig burde alle drite i "fn", det finnes machine learning og AI som kan vite hva man vil utifra kontekst. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Tåkefyrste skrev (8 timer siden): Det er nettopp oljen som gjør at dere kan sitte der i beste arbeidstid og demonstrere som de ubrukelige sosialklientene dere er. Disse flotte kostymene har sikkert krevd en del ressurser å lage... et gammelt laken ville vært mer miljøvennlig sånn sett. 1 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Folk som skriver "Ha en fin dag" som avslutning på en negativ tilbakemelding. Så falskt at det blir irriterende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå