Dubious Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Budeia skrev (1 time siden): Tenkte dere på å ta inn på hotell etter å ha mottatt varsel om støy? Ikke alle som har mulighet til det. La meg i 5-tiden. for da var det stille, og våknet litt over 8 En god natts søvn... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Lurer på om posten kommer fram, hører de kaster sten på postbudet fordi de kommer med regninger. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/boende-i-angered-om-den-senaste-tidens-oroligheter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Sånn kan det blir i Norge snart også om vi ikke gir politiet mer penger så de kan rykke ut på alt Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Jeg irriterer meg over at ikke dødslange spillelister i Spotify ikke har all albumart. Noen som vet løsninger? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Folk som legger ut på fjelltur når det er elendig vær, for så å måtte reddes. Hva skjedde med å vise respekt for været og værmeldingen? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Kjøleskap skrev (37 minutter siden): Folk som legger ut på fjelltur når det er elendig vær, for så å måtte reddes. Hva skjedde med å vise respekt for været og værmeldingen? Det er jo sånn man får gratis tur med helikopter 5 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Gouldfan skrev (17 timer siden): Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Lurer på om posten kommer fram, hører de kaster sten på postbudet fordi de kommer med regninger. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/boende-i-angered-om-den-senaste-tidens-oroligheter Det er jo slik at de(Löfven) omsider kanskje skjønner koblingen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Kjøleskap skrev (17 timer siden): Folk som legger ut på fjelltur når det er elendig vær, for så å måtte reddes. Hva skjedde med å vise respekt for været og værmeldingen? Attpåtil i joggesko og lett tøy. Ille bra! Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Dubious skrev (22 timer siden): Sånn kan det blir i Norge snart også om vi ikke gir politiet mer penger så de kan rykke ut på alt https://www.tv2.no/nyheter/11645986/ Politiet har ressurser til å inndra elsykler som går i 34 km/t. Vil forresten tro at enhver vanlig sykkel går fort i nedoverbakke. Men bør helst ikke snakke i mobilen samtidig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Budeia skrev (7 minutter siden): https://www.tv2.no/nyheter/11645986/ Politiet har ressurser til å inndra elsykler som går i 34 km/t. Vil forresten tro at enhver vanlig sykkel går fort i nedoverbakke. Men bør helst ikke snakke i mobilen samtidig. UP har masse ressurser og har alltid fartskontroller, men de rykker svært sjeldent ut, for det er politiet sin jobb Ironisk siden de heter Utrykningspolitiet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Rundkjøringer på E6, og nå har de laget en til.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Kvinner som gråter over småting. De fleste er så latterlig overemosjonelle at jeg blir helt kvalm. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 On 9/13/2020 at 3:03 AM, Kjøleskap said: Folk som legger ut på fjelltur når det er elendig vær, for så å måtte reddes. Hva skjedde med å vise respekt for været og værmeldingen? Folk som ikke kan noe om survival og bare dævver i skogen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Har bedre ting å gjøre enn å bli vekt av en journalist. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Dragen skrev (2 timer siden): Har bedre ting å gjøre enn å bli vekt av en journalist. 5 på døra eller telefon? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Hus som er reklamert som 5 sov 2 bad hvor soverommene bare har plass til en 90 seng og badene er realistisk sett en do og vask på ett og det andre badet bare har plass til mikrodusj. Pluss poeng om kjøkken er trangt og stua er enorm uten en god plass å sette sofa og tv. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Gouldfan skrev (2 timer siden): 5 på døra eller telefon? Telefon. VegardBS skrev (18 minutter siden): Hus som er reklamert som 5 sov 2 bad hvor soverommene bare har plass til en 90 seng og badene er realistisk sett en do og vask på ett og det andre badet bare har plass til mikrodusj. Pluss poeng om kjøkken er trangt og stua er enorm uten en god plass å sette sofa og tv. Ikke glem skråvegger. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Bedrevitere som forsøker å bruke mest mulig "flotte" ord, sånn at de liksom skal høres mest mulig "smarte" ut. For eksempel dersom man sier at noe er "ett eklatant bevis på at..." når de selvfølgelig bare kunne sagt at noe er åpenbart. Eller dersom man påstår at noe er Aksiomatisk, i stedet for å bare si selvfølgelig eller noe sånn. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 WeirdFace skrev (8 minutter siden): Bedrevitere som forsøker å bruke mest mulig "flotte" ord, sånn at de liksom skal høres mest mulig "smarte" ut. For eksempel dersom man sier at noe er "ett eklatant bevis på at..." når de selvfølgelig bare kunne sagt at noe er åpenbart. Eller dersom man påstår at noe er Aksiomatisk, i stedet for å bare si selvfølgelig eller noe sånn. Sånne folk bare ignorerer jeg fullstendig. De er bare ute etter å "brife" med sitt ordforråd. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Høres mer ut som alkiser på brunpuben som tror de er smarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå