debattklovn Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Farlige lovbrytere i Norge blir anmeldt, sluppet løs, anmeldt, sluppet løs, anmeldt og sluppet løs igjen. Det hele er en vits. Quote Vest politidistrikt har stanset en mann i 40-årene for kontroll for tredje dag på rad. Onsdag ble mannen tatt i laserkontroll og anmeldt for kjøring uten gyldig førerkort. Torsdag ble mannen tatt for promillekjøring, og fredag ble han igjen tatt for kjøring i påvirket tilstand. - Urovekkende! skriver Vet politidistrikt. Mannen er anmeldt. Takket være at politiet slipper løs forbrytere har denne mannen kjørt uten gyldig førerkort og med ruspåvirking på veiene to dager på rad og utgjørt en stor trafikkrisiko. Hvem vet hvor mange dager til han skal kjøre i ruspåvirkning uten lappen før politiet finner ut at det kan være lurt å fengsle ham... 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 debattklovn skrev (1 time siden): Farlige lovbrytere i Norge blir anmeldt, sluppet løs, anmeldt, sluppet løs, anmeldt og sluppet løs igjen. Det hele er en vits. Takket være at politiet slipper løs forbrytere har denne mannen kjørt uten gyldig førerkort og med ruspåvirking på veiene to dager på rad og utgjørt en stor trafikkrisiko. Hvem vet hvor mange dager til han skal kjøre i ruspåvirkning uten lappen før politiet finner ut at det kan være lurt å fengsle ham... Det vanlige er vel å ta beslag i kjøretøy ved slike gjentakelser. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 debattklovn skrev (1 time siden): Hvem vet hvor mange dager til han skal kjøre i ruspåvirkning uten lappen før politiet finner ut at det kan være lurt å fengsle ham... Det er ikke politiet som bestemmer dette, det er loven og da juristene som avgjør. Så nattpatruljen fra Trondheim der det var en gjenganger og politiet var jo møkklei av å ta samme fyren xxxx ganger - bortkastet tid de kunne brukt på annet iom han slapp jo ut asap uansett. Lovene skulle helt klart blitt endret, gjengangere bør sitte inn, samt lengre og lengre for hver gang. Livstid om nødvendig mener nå jeg. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Det stod om en i avisen som var tiltalt for over 30 lovbrudd. Han skulle bli fengslet til sakene kom opp, fordi det var farlig å ha ham ute blant folk. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 17 hours ago, BadCat said: Du er nok ikke den eneste. Sett dem under fellesbetegnelsen "rare mennesker som man ikke kan forstå seg på" . Det er vel ikke mer mystisk enn at man ikke ønsker, eller behøver, å støtte en industri som produserer lidelse. 3 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Togtabeller som er ikke-eksisterende... De finnes selvsagt ikke lengre på papir, siden det ble bestemt at det ikke var miljøvennlig. Men finnes strekningen Jærbanen her? https://www.vy.no/trafikk-og-ruter/rutetider?item=2893 Klarer ikke å finne den der. (Stavanger-Egersund, Egersund-Stavanger), under rutetabeller for tog. Å skulle sjekke togtidene for en kjeftende gjest hver gang, er en prøvelse. Mens personen klager over at de ikke lengre deler ut de små rutetabellene av papir. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Budeia skrev (8 minutter siden): Klarer ikke å finne den der. "Reiseplanleggeren" på siden du linker til funker vel? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 frohmage skrev (2 minutter siden): "Reiseplanleggeren" på siden du linker til funker vel? Ja, men det blir ikke helt det samme som en tabell. Ser nå at det står "tabeller over tog i Norge", MEN at tog som kjøres av GoAhead har tabeller på deres hjemmeside. Skakkje ver lett, vettu Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Budeia skrev (1 minutt siden): Ja, men det blir ikke helt det samme som en tabell. Hehe, ser den ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 On 9/10/2020 at 5:06 PM, Budeia said: Uvanlig å tørke ting på el-produkter? Bør også være et nei-nei å tørke klær på tregjenstander, som dører, trestoler, trebord og henge dryppende klær over parkett. Det ser ut som om lukten heldigvis ikke fikk satt seg. Fikk renset med ispropanol. Bør jeg si noe til henne eller skal jeg satse på at det var et engangstilfelle? Har ikke lyst til å ødelegge relasjonen med kjefting og ved å fortelle hva som ikke må gjøres. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 BadCat skrev (15 minutter siden): Har ikke lyst til å ødelegge relasjonen med kjefting Kan utsette problemet ved å tenke at dere sikkert ikke blir samboere uansett. Men selv om du tenker det, kan dagen plutselig komme der dere flytter sammen og det er duket for "sure sokker, sure kluter, søppel som ikke blir sortert eller tatt ut" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 At livet er så forbasket kort. Har lyst å følge med alt mulig som skjer om 100 år, 200 år og mer. Er ikke med på dette her , det er uakseptabelt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 15 hours ago, Pliscin said: Utfordrer dere til å se hele denne, samt sitte stille og ikke lage en grimase. Klarte 38 sekunder. Stolt av meg selv. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 22 minutes ago, Budeia said: Kan utsette problemet ved å tenke at dere sikkert ikke blir samboere uansett. Men selv om du tenker det, kan dagen plutselig komme der dere flytter sammen og det er duket for "sure sokker, sure kluter, søppel som ikke blir sortert eller tatt ut" Jeg har dårlig erfaring med å bli samboer. Jeg liker bedre å bo hver for seg og møtes på helg. Jeg er ikke allergisk mot sure kluter så lenge de ikke legges på en kostbar gjenstand. Fine ting bør helst ikke lukte sur klut. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Noen ganger så kan det være irriterende å bo nærme jernbanen Legger knapt merke til at godstoget passerer, men hører veldig godt at de jobber med noe De har nylig byttet ut skinner og sviller, nå driver de å roter i grusen De har sendt nabovarsel, så vi visste om det Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Pliscin skrev (15 timer siden): Utfordrer dere til å se hele denne, samt sitte stille og ikke lage en grimase. Klarte det til 4.07 min.lol Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Irriterer at jeg ikke har toghorn på bilen, for da kunne jeg ha skremt vettet av arbeiderne som jobber ute på toglinjen 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 SirOwen skrev (8 timer siden): Klarte 38 sekunder. Stolt av meg selv. Du er flink. Jeg greide ca 8 sekunder. Røk på en blanding av grimase og ukontrollerte rykninger. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Damer er grinete. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Dubious skrev (12 timer siden): Irriterer at jeg ikke har toghorn på bilen, for da kunne jeg ha skremt vettet av arbeiderne som jobber ute på toglinjen Tenkte dere på å ta inn på hotell etter å ha mottatt varsel om støy? Ikke alle som har mulighet til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå