DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tenkte på problemet med youtube... Altså dette^ Forstår ikke hvorfor alle videoene blir grønn Ingen som har noen idè eller kanskje samme problem? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Naruto, Anime, Hentai og alt slikt søppel. Ugh. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja, det må vi, siden du tydeligvis ENDA ikke har fått med deg at hjørner ikke kan snakke. Hvis jeg en transvistitt så er du en <insert insult here>. Det er da ikke vits å dra en barnslig kommentar fordi jeg snakker fakta? Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg irriterer meg over at du irriterer deg over Anime. hva er galt irriterende med det ? Endret 26. januar 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja, det må vi, siden du tydeligvis ENDA ikke har fått med deg at hjørner ikke kan snakke. Hvis jeg en transvistitt så er du en <insert insult here>. Det er da ikke vits å dra en barnslig kommentar fordi jeg snakker fakta? Du er en barnslig kommentar. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hva er galt irriterende med det ? Alt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tenkte på problemet med youtube... Altså dette^ Forstår ikke hvorfor alle videoene blir grønn Ingen som har noen idè eller kanskje samme problem? Reinstaller drivere. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tenkte på problemet med youtube... Altså dette^ Forstår ikke hvorfor alle videoene blir grønn Ingen som har noen idè eller kanskje samme problem? Reinstaller drivere. Gjorde faktisk det i går før jeg fikk det problemet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Roy Castillo noen andre som har det problemet? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Roy Castillo noen andre som har det problemet? Aldri hørt om. Ray William Johnson derimot....... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Da tviler jeg ikke på det er driverinstallasjonen som gikk litt gale, eller Flash Player som ikke har konfigurasjonen for de nye driverne. Oppdater/reinstallert flash. Hvis det ikke funker, ville jeg anbefalt å reinstallere drivere igjen, eller degradere. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Roy Castillo noen andre som har det problemet? Aldri hørt om. Ray William Johnson derimot....... Vel, personen er ukjent, men kjent samtidig. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Da tviler jeg ikke på det er driverinstallasjonen som gikk litt gale, eller Flash Player som ikke har konfigurasjonen for de nye driverne. Oppdater/reinstallert flash. Hvis det ikke funker, ville jeg anbefalt å reinstallere drivere igjen, eller degradere. Skal prøve å reinstallere nå. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ser man det, ja.. Er han i streamen din? Iallefall, jeg elsker sterk mat. Spiste shitloads med kylling curry og masse krydder på. Lurer på hvordan dette går ikveld. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 ja, men han skal visst til danao city. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 At vi har matte skriftlig eksamen den 21. Juni! (Hvis jeg kommer opp). Og siste skoledag før sommerferie er 22 Juni. Så kommer det enda et problem; Vi har bestilt reise til Hawaii den 18. Juni... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 En kompis av meg. Selvom han er en av de beste vennene jeg har, kjent han siden vi var 9/10 - og han er som en slags bror. Så kan han avogtil irritere meg så grenseløst. Klarer ikke ta avgjørelser selv nesten, eller komme med forslag til ting. Forstår ikke ting til hans eget beste avogtil. Har en care holdning til forslag, som avogtil kan være til hans eget beste. Er lei, drittlei av hele greia avogtil. Avogtil stiller jeg meg spørsmålet, selvom jeg ikke burde - eller ei vet om det faktisk er riktig av meg å tenke slikt "hvorfor er jeg venn med han egentlig" når han kan gjøre så mye som får meg irritert, ikke gidder å høre etter, prøve å forstå eller noe. Kan fyren ikke bare, for en gangs skyld skjerpe seg litt. Please. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bare for å dra den ENDA lengre Ja, jeg er i russland, men jeg døde desverre i eksposjonen, så jeg kan desverre ikke svare på spørsmålet Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 At vi har matte skriftlig eksamen den 21. Juni! (Hvis jeg kommer opp). Og siste skoledag før sommerferie er 22 Juni. Så kommer det enda et problem; Vi har bestilt reise til Hawaii den 18. Juni... Den er kjip... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå