Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det må vi, siden du tydeligvis ENDA ikke har fått med deg at hjørner ikke kan snakke.

 

Hvis jeg en transvistitt så er du en <insert insult here>.

 

Det er da ikke vits å dra en barnslig kommentar fordi jeg snakker fakta?

Du er en barnslig kommentar.

Lenke til kommentar

Da tviler jeg ikke på det er driverinstallasjonen som gikk litt gale, eller Flash Player som ikke har konfigurasjonen for de nye driverne. Oppdater/reinstallert flash.

 

Hvis det ikke funker, ville jeg anbefalt å reinstallere drivere igjen, eller degradere.

Skal prøve å reinstallere nå.

Lenke til kommentar

En kompis av meg. Selvom han er en av de beste vennene jeg har, kjent han siden vi var 9/10 - og han er som en slags bror. Så kan han avogtil irritere meg så grenseløst. Klarer ikke ta avgjørelser selv nesten, eller komme med forslag til ting. Forstår ikke ting til hans eget beste avogtil. Har en care holdning til forslag, som avogtil kan være til hans eget beste. Er lei, drittlei av hele greia avogtil. Avogtil stiller jeg meg spørsmålet, selvom jeg ikke burde - eller ei vet om det faktisk er riktig av meg å tenke slikt "hvorfor er jeg venn med han egentlig" når han kan gjøre så mye som får meg irritert, ikke gidder å høre etter, prøve å forstå eller noe. Kan fyren ikke bare, for en gangs skyld skjerpe seg litt. Please.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...