Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Folk som liker feil julebrus irriterer. Sikta til mr. Rød julebrus og Dioxide.... . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-. . . . . . . . . . . . . . . . . .-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\, . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:. . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./ . . . . . . . /__.(. . .~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./ . . . . . . /(_. . ~,_. . . ..~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .=,_. . . .-,_. . . ,.-~-,}, .~; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .=-._. . .;,,./`. . / . . . ./. .. ../ . . . .. . .\`~,. . ..~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,- . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\ . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__ ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==`` . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..` irriterer meg at jeg er tom for voks, og MÅ ha sleik på skolen i morgen Noen gode tips? er ikke villig til å prøve matvarer nei. Militærklipp. Endret 24. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Da avslutter vi julebrusdiskusjonen. For øyeblikket irriterer jeg meg over at jeg ikke får det til å brenne i peisen. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) irriterer meg at jeg er tom for voks, og MÅ ha sleik på skolen i morgen Noen gode tips? er ikke villig til å prøve matvarer nei. Militærklipp. SLEIK Herp derp, 97% vil ikke ha denne i statusen sin, vær av de 5 som tar den i statusen sin i en time. Herp fuckings derp Endret 24. oktober 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Da avslutter vi julebrusdiskusjonen. For øyeblikket irriterer jeg meg over at jeg ikke får det til å brenne i peisen. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Herp derp, 97% vil ikke ha denne i statusen sin, vær av de 5 som tar den i statusen sin i en time. Herp fuckings derp Stfu. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Da avslutter vi julebrusdiskusjonen. For øyeblikket irriterer jeg meg over at jeg ikke får det til å brenne i peisen. Bensin + flamme = Eksplosjon Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg sa "brenne i peisen", ikke hele huset. Men takk for forslaget! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Herp derp, 97% vil ikke ha denne i statusen sin, vær av de 5 som tar den i statusen sin i en time. Herp fuckings derp Stfu. jeg skriver på pc'en, jeg kan ikke shutte up, jeg må shutte down. Endret 24. oktober 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Den definitivt beste: *snip* +20... irriterer meg at jeg er tom for voks, og MÅ ha sleik på skolen i morgen Noen gode tips? er ikke villig til å prøve matvarer nei. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 jeg skriver på pc'en, jeg kan ikke shutte up, jeg på shutte down. Then.. potatoes. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Klarte for første gang å bomme på bompengeskåla. Da var det bare å gå ut, plukke, gå inn og kaste på nytt. Var ingen bak meg heldigvis... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg sa "brenne i peisen", ikke hele huset. Men takk for forslaget! Alt med måte. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du blir varm av å tenne på huset også For å holde meg On-topic: Irriterer at jeg har myyye jobb fremfor meg neste uken.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Irriterer meg at jeg har lite jobb framover. (denne måneden) Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Iriiterer at Stoltenberg kommer til å gi flere ti talls millioner på mine vegne og sløse vekk oljepenger på TV aksjonen. Jeg støtter han som hang opp dette i Bergen, og det oppfordrer jeg alle andre til å gjøre.: 3 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Irriterer meg at jeg blir nødt å starte neste uke halvsyk med matteprøve Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Irriterer meg at bare fordi jeg ikke gadd å jobbe på OD-dagen for å autimatisk gi alle pengene til jungelbarn i Brazil får jeg en såkalt "kjedelig dag" på skolen i stedet. Herregud! Den forbanna fitte-komiteen som har ansvaret for dette har vel faen ingen rett utover dette til å gi meg en ekstra kjedelig dag bare fordi jeg ikke jobber? FAEN! Det blir som å utvise meg fra skolen bare fordi jeg ikke vil ta i mot kristendommen! Jeg burde hatt en heeelt vanlig skoledag eller fått fri. Jævla dritt-kommitee!!!!! EDIT: jeg sa nei til jobb av prinsipper. Endret 24. oktober 2010 av Hestekølle 2 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva innebærer den kjedlige dagen egentlig? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 EDIT: jeg sa nei til jobb av prinsipper. Hihi 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva innebærer den kjedlige dagen egentlig? Nei det vet jeg ikke...de sa bare at det kom til å bli et gørr-kjedelig opplegg...FOR Å STRAFFE DERE JÆVLER SOM IKKE VIL GI PENGER TIL VILT FREMMEDE FOLK I EN VERDENSDEL SOM IKKE TRENGER DET MEST! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå