Larzen_91 Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Dubious skrev (54 minutter siden): Gipsvegger Har heldigvis ikke gipsvegger selv, men ser at de er bare prakk og skjønner ikke hvorfor de ikke bruker noen solide plater bak Den økte kostnaden vil ikke være noe i forhold til hvor mye bedre veggene blir, med mindre det har blitt forbudt? Det går vel mest på pris og brannsikkerhet. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 VegardBS skrev (39 minutter siden): "Sparetips" som bare er nyttige for de som har 6 millioner i huslån, 4 barn og over millionen inn på lønnskontoene i året totalt mellom mann og kone ? Avisene som later som alle lever i luksus lala land.. fordi journalist kontor jobben som bladsmører er bra.. luksus ferier, luksus biler, luksus vin til 5k, vesker ditt og datt. Hvem bryr seg?? Skal jeg betale for den avisa der, eller betaler reisebyrå? Og når f*** ble paradice Island nyheter??? 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Vill ut å vandre litt i skogen, men er for vamt og steikende sol.... Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Folk som klager på varmen i Norge. Ærlig talt, vi har 7-8 dager med ordentlig sommer og så skal folk klage. Og drar til Syden når det blir litt kjølig her hjemme... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 At folk setter ut kattene sine når de drar på ferie og tror de skal klare seg selv. De stikker og formere seg.. Dyrebeskyttelsen her i Bergen har fanget opptil 16 katter den siste tiden. Jeg er selv fosterhjem for en nydelig pus som mest sannsynlig ikke har hatt noe forhold til mennesker før. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Folk som er så borte i natta at de arrangerer et rave i et gammelt tilfluktsrom med en trang inngang/utgang, dieselaggreat og 200 personer. Det er så ansvarsløst og farlig at det å angre i ettertid, rett og slett ikke holder. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Tror ikke de har forstått at det var farlig. Rett og slett uvitenhet, hvis ikke må de ha vært bra dumme ja. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Enig i det. Tror neppe dette var en kalkulert risiko, men det holder ikke. Dette kunne virkelig endt i en katastrofe med mange dødsfall. Bare flaks at det gikk som det gikk. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Psykake skrev (1 time siden): Folk som er så borte i natta at de arrangerer et rave i et gammelt tilfluktsrom med en trang inngang/utgang, dieselaggreat og 200 personer. Det er så ansvarsløst og farlig at det å angre i ettertid, rett og slett ikke holder. Corona er det jeg irriterer meg over mht rave partyet. Diesel aggregat i hule, veldig smart... Tror det var 2... Finnes det ikke nok nedlagte industri felt i Oslo? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 2 hours ago, Omnia vincit amor said: Dyrebeskyttelsen her i Bergen har fanget opptil 16 katter den siste tiden. Er alle katter nå pålagt å ha chip i øret? Hvordan vet ellers dyrebeskyttelsen at kattene ikke hører hjemme hos noen? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 SirOwen skrev (20 minutter siden): Er alle katter nå pålagt å ha chip i øret? Hvordan vet ellers dyrebeskyttelsen at kattene ikke hører hjemme hos noen? Er vel ikke pålagt, men enhver ansvarsfull katteeier sørger for at det og basic vaksiner er på plass. Jeg tror det er standard praksis i alle institusjoner for dyrebeskyttelse å sterilisere, vaksinere og chippe dyra. Jeg tok over 2 katter fra Foreningen for Omplassering av Dyr (FOD), og der var alt det på plass. Den ene katten døde dessverre for noen år siden, men jeg satte veldig pris på at noen tok henne med til dyrlegen som kunne lese chippen og ringe meg og si ifra. Det verste med sånt er om man går og engster seg i usikkerhet, når man vet sikkert så får man i hvert fall en avslutning på det. Det tar seg heldigvis opp med straffing av de som mishandler eller forsømmer dyr, men kan jo sikkert bli strengere. De som eventuelt måtte tas i å forlate dyr bør få en saftig bot og blir svartelistet mot å kunne eie dyr igjen. Historiene der folk har putta kattunger i sekker og bare hivd ut i skogen fordi de skal på ferie eller bare fordi de ikke kan/vil ha kattene gjør meg så jævlig forbanna. Det er for det første moralsk forkastelig i seg selv, og for det andre helt uforståelig da det er plenty av muligheter til å gi fra seg dyr på en human måte om man ikke har mulighet til å sørge for de selv. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Chip skal vel i nakken, og tattovering i øret? Lenke til kommentar
m20k Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Møtte ei over Tinder. Hun så skikkelig pen ut på bilder, og jeg tenkte at hun er jo alt for pen for meg! Dette var for godt til å være sant. Viste seg at hun var sykelig overvektig, og at hun hadde tatt slankeoperasjon i fjor (og allikevel er hun fortsatt skikkelig feit). Kan si jeg ble skuffa. Ikke for å være dømmende, jeg har vært sammen med kvinner som har noen ekstra kilo på kroppen. Men når man er så overvektig at jeg blir kvalm av tanken på å ha sex med dem, da er det lov til å bli skuffa. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Dragen skrev (4 minutter siden): Chip skal vel i nakken, og tattovering i øret? Ja, stemmer. La ikke merke til det. Tatoveringen i øret er bare for å indikere at katta er chippet, som er i nakken. Lenke til kommentar
Bjarte_1 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 At jeg ikke finner svarene jeg får her inne. Det kommer opp melding på skjermen som sier at den og den har svart deg..vis svar, så trykker jeg på vis svar så forsvinner det og ingenting skjer og jeg finner ikke svarene noen steder Lenke til kommentar
Bjarte_1 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Bjarte_1 skrev (Akkurat nå): At jeg ikke finner svarene jeg får her inne. Det kommer opp melding på skjermen som sier at den og den har svart deg..vis svar, så trykker jeg på vis svar så forsvinner det og ingenting skjer og jeg finner ikke svarene noen steder Rasandes Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Larzen_91 skrev (11 minutter siden): Ja, stemmer. La ikke merke til det. Tatoveringen i øret er bare for å indikere at katta er chippet, som er i nakken. Mulig nå, men våre katter fikk bare tatovering i øre. Var ikke nødvendig med mer fikk vi beskjed om fra dyrlege. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Funker sikkert det også ja, poenget er i hvert fall å ID merke dyret på en god måte så man kan finne info dersom de kommer på avveie. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Psykake skrev (6 timer siden): Folk som er så borte i natta at de arrangerer et rave i et gammelt tilfluktsrom med en trang inngang/utgang, dieselaggreat og 200 personer. Det er så ansvarsløst og farlig at det å angre i ettertid, rett og slett ikke holder. Viser seg nå at aggregatet sto på et eget isolert rom med egen lufting men at noen brøt seg inn. Om man skal tro arrangøren. Forferdelig dårlig gjennomført uansett. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 VegardBS skrev (På 29.8.2020 den 20.56): "Sparetips" som bare er nyttige for de som har 6 millioner i huslån, 4 barn og over millionen inn på lønnskontoene i året totalt mellom mann og kone ? Minner meg om alle disse sakene om hvordan unge folk har hatt råd til leilighet og hytte, også er "tipset" at de har arvet millioner. Glimrende journalistikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå