Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Det jeg mener er at alkohol er rett og slett noe som gjør deg for dum til å tenke på ting. Er du skikkelig full tenker du kun i øyeblikket, mens marihuana ikke gjør slikt hvis du ikke er "Gone", og da klarer man ikke egentlig å plukke opp hva man tenker uansett. Hvis man er skikkelig deprimert er det ikke nødvendigvis sant at marihuana ville gjort ting bedre, snakker ut av erfaring her. (Har ikke drukket alkohol enda, though..) Endret 26. januar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Alkohol kan gjøre deg ganske depressiv jo, med mindre man drikker seg halvt/helt bevistløs da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Protip: Dialekt på forumet er ikke lov Det samme gjelder å påpeke andres regelbru... Oh shit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er man deppa, gjør man noe som gjør man glad. Musikk, dataspill, trening, film, håndjager... Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Protip: Dialekt på forumet er ikke lov Unnskyld kan ikke noe for det, noen som vet hva som er galt? Oppdaget problemet i går og jeg vet ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Protip: Dialekt på forumet er ikke lov Unnskyld kan ikke noe for det, noen som vet hva som er galt? Oppdaget problemet i går og jeg vet ikke hva det kan være. Har som regel med oppveksten din å gjøre. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er man deppa, gjør man noe som gjør man glad. Musikk, dataspill, trening, film, håndjager... Er ikke alltid noe av det hjelper. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Protip: Dialekt på forumet er ikke lov Unnskyld kan ikke noe for det, noen som vet hva som er galt? Oppdaget problemet i går og jeg vet ikke hva det kan være. Har som regel med oppveksten din å gjøre. Tenkte på problemet med youtube... Altså dette^ Forstår ikke hvorfor alle videoene blir grønn 1 Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 La meg gjette! Du stemmer FrP? Forøvrig så var Adolf en svær interessant mann. Hvorfor skal jeg stemme på noen som helst personer for at de skal få makt? Å stemme i Norge(Ikke det at det er bedre noe annet sted i verden, så du kan godt se Norge som verdens beste dritt over alt annet dritt, det er jeg enig i) er som å få valget mellom å hoppe fra en brennende skyskraper eller å brenne inne. Det går til helvette uansett. Det er spennende tider i møte, det kan jeg forsikre deg om. Jeg har aldri hatt et spesielt ønske om å bli gammel, men nå lever jeg sundt som aldri før for endinga på denne visa SKAL jeg få med meg og jeg er overbevist om at dette vil skje om rundt 50 år, om ikke lenge før. Det er helt sikkert normalt å tro på dommedagsprofetier, men det er ikke noe slikt jeg sikter til. Jeg har bare helt mistet troen på menneskeheten. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg anbefaler hexanol! Det kan da alkohol også gjøre. Jeg anbefaler rohypnol. Jeg anbefaler en klem 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg anbefaler hexanol! Det kan da alkohol også gjøre. Jeg anbefaler rohypnol. Jeg anbefaler en klem Kjedelig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg liker NothinDoin™s forslag best. Who's up for the task? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Aww! *hugs Dermuszdel* Takk! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg liker NothinDoin™s forslag best. Who's up for the task? Ihvertfall ikke hvis det er deg jeg må klemme. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Enn hvis ingen tilbyr å klemme da? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg liker NothinDoin™s forslag best. Who's up for the task? Ihvertfall ikke hvis det er deg jeg må klemme. Corner! Now! You heard me. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Må vi ta denne igjen? Jeg liker ikke hjørnet, det mobber meg. EDIT: Forøvrig klemmer jeg ikke transvesitter. Endret 26. januar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja, det må vi, siden du tydeligvis ENDA ikke har fått med deg at hjørner ikke kan snakke. Hvis jeg en transvistitt så er du en <insert insult here>. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå