Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det jeg mener er at alkohol er rett og slett noe som gjør deg for dum til å tenke på ting. Er du skikkelig full tenker du kun i øyeblikket, mens marihuana ikke gjør slikt hvis du ikke er "Gone", og da klarer man ikke egentlig å plukke opp hva man tenker uansett.

 

Hvis man er skikkelig deprimert er det ikke nødvendigvis sant at marihuana ville gjort ting bedre, snakker ut av erfaring her. (Har ikke drukket alkohol enda, though..)

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Protip: Dialekt på forumet er ikke lov

Unnskyld kan ikke noe for det, noen som vet hva som er galt? Oppdaget problemet i går og jeg vet ikke hva det kan være.

Har som regel med oppveksten din å gjøre.

Tenkte på problemet med youtube...

 

15qqg7m.png

Altså dette^

Forstår ikke hvorfor alle videoene blir grønn :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La meg gjette! Du stemmer FrP?

 

Forøvrig så var Adolf en svær interessant mann.

 

Hvorfor skal jeg stemme på noen som helst personer for at de skal få makt? Å stemme i Norge(Ikke det at det er bedre noe annet sted i verden, så du kan godt se Norge som verdens beste dritt over alt annet dritt, det er jeg enig i) er som å få valget mellom å hoppe fra en brennende skyskraper eller å brenne inne. Det går til helvette uansett. Det er spennende tider i møte, det kan jeg forsikre deg om.

 

Jeg har aldri hatt et spesielt ønske om å bli gammel, men nå lever jeg sundt som aldri før for endinga på denne visa SKAL jeg få med meg og jeg er overbevist om at dette vil skje om rundt 50 år, om ikke lenge før. Det er helt sikkert normalt å tro på dommedagsprofetier, men det er ikke noe slikt jeg sikter til. Jeg har bare helt mistet troen på menneskeheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...