Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over en fyr jeg snakker med på Skype nå som er *fan* av Adolf Hitler. Hvordan i helvete kan man...

 

"And honestly? Yeah, he could come back whenever he wants, eradicate all the blacks in this country".

 

...no words.

 

Forøvrig så var Adolf en svær interessant mann.

Det skal jeg ikke nekte for at han var. Joda, han var brilliant, han hadde utmerket lederegenskaper, men jeg støtter så ABSOLUTT ikke det han gjorde. Altså, å forsvare handlingene hans ved å si at han ikke kunne hjelpe for det fordi han var psykisk syk, det blir å gå for langt syns jeg...

 

Så har jeg ikke mye til over for rassisme heller.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Begynn å drikke isteden da :thumbs:

 

Rett og slett et idiotisk forslag.

 

 

For å slippe fyllesyken kan jeg annbefale marihuana i stedet. Eventuelt spedd på med litt tabeletter, her har man mange å velge mellom.

 

Lenke til kommentar

Rett og slett et idiotisk forslag.

 

 

For å slippe fyllesyken kan jeg annbefale marihuana i stedet. Eventuelt spedd på med litt tabeletter, her har man mange å velge mellom.

 

 

 

Marihuana og alkohol har to veldig forskjellige effekter. Marihuana kan gjøre en mer deprimert hvis man er deprimert.

 

Jeg anbefaler hexanol! :thumbs:

Lenke til kommentar

At bilen min ikke vil tine seg opp! At skulderen min, som jeg har gått på medisiner for i ti dager og som jeg nå trodde var bra igjen plutselig verker noe så inn i granskauen! Og sist men ikke minst, at en viktig telefon om mulig jobb som egentlig skulle komme mandag ikke er kommet ennå! Grrrr!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...