BadCat Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Fritid er for folk som ender opp på kirkegården med urealiserte drømmer. For meg er jobb og fritid det samme. I kveld skal jeg livestreame at jeg nyter ei stor mugge white russian. Alltid på jobb, alltid fri. The dude abides. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Har ikke råd til slave, så da har jeg sikkert ikke råd til å dra på butikken selv heller, men det frister med noe godt Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Det som irriterer grenseløst er kjerringer som klager over at mannfolk ikke legger ned lokket etter de har vært på do. VEL....vi kan jo si det samme om kjerringer, som ikke setter opp lokket igjen etter de har vært på do..! Likestilling, ffs! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (33 minutter siden): Det som irriterer grenseløst er kjerringer som klager over at mannfolk ikke legger ned lokket etter de har vært på do. VEL....vi kan jo si det samme om kjerringer, som ikke setter opp lokket igjen etter de har vært på do..! Likestilling, ffs! Vel, jeg synes nå dama har litt rett da.. Du har større sansnylighet for å få infeksjon dersom du står å pisser da blæren ikke nødvendigvis blir tømt helt. Å sitte og pisse gjør at du tømmer blæren helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Vel, jeg synes nå dama har litt rett da.. Du har større sansnylighet for å få infeksjon dersom du står å pisser da blæren ikke nødvendigvis blir tømt helt. Å sitte og pisse gjør at du tømmer blæren helt. Ja, når du nærmer deg graven. Menn står og pisser. Grunnen tl å lukke dasslokket r å unngå at skittent van blåser ut i hele rommet. Stå naken ved siden av dassen, lokket oppe og trekk ned. Sånn, nå kan du flytte håndkleet så langt vekk fra dass som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 JØI skrev (Akkurat nå): Ja, når du nærmer deg graven. Menn står og pisser. Hva du mener er "menn" er irrelevant til det jeg skrev. At normen i vesten er å stå og pisse får så være. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Jeg skjønner ikke problemet. Er det så vanskelig for menn generelt å legge ned den j**la doringen? Jeg har alltid sittet på do uansett hva jeg gjør der, så dette "problemet" vedrører ikke meg uansett, men er det så vanskelig? Doringen er ikke tung, er vel bare å ta den opp, gjøre det du skal og legge den ned igjen? Av og til skjønner jeg kvinner bedre enn menn og ang. doringen skjønner jeg ikke menn i det hele tatt selv om jeg er en mann selv. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Ta av doring med lokk, så er det mindre å vaske. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Aldri skjønt doring-problematikken selv. Hvorfor skal kun det ene kjønnet endre doringens posisjon? Jeg kan jo spørre akkurat samme spørsmål. Er det så vanskelig for damer generelt å legge ned den j**la doringen? Men ja, man sitter naturligvis på do i 2020, så denne problematikken eksisterer heller ikke her. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Ja, hvorfor er det så jævlig vanskelig for kvinnfolk å sjekke hva de setter seg på? Det er jo helt naturlig for de å sjekke, for eksempel, en benk for ulumpskheter før de setter seg. De påstår at de er det smartere kjønn, men de klarer jo faen ikke engang sjekke om de kan sette seg eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Testiklene er i veien hele tiden, og skulle ønske de kunne bli dyttet inn igjen, uten at de faller ut, lommen de falt ut av er der fortsatt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) 28 minutes ago, Dubious said: Testiklene er i veien hele tiden, og skulle ønske de kunne bli dyttet inn igjen, uten at de faller ut, lommen de falt ut av er der fortsatt. Kanskje de vet råd hvis du reiser til Island hvor de spiser fåretestikler hele tiden. Endret 26. juli 2020 av BadCat Lenke til kommentar
90xx Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Dragen skrev (4 timer siden): Ja, hvorfor er det så jævlig vanskelig for kvinnfolk å sjekke hva de setter seg på? Det er jo helt naturlig for de å sjekke, for eksempel, en benk for ulumpskheter før de setter seg. De påstår at de er det smartere kjønn, men de klarer jo faen ikke engang sjekke om de kan sette seg eller ikke. Faen meg jævlig dumme ass... Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Kjøleskap skrev (5 timer siden): Men ja, man sitter naturligvis på do i 2020, pffhui ... hva f... - damene har godt av å vaske skvettingen etter pissingen. Noe må de jo f ... klare Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Har dere problemer med skvetting og vil stå og pisse, så er det 2 alternativer, pissoar eller handikap dass Handikap dass er stort sett høyere enn normale dass Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Fedmeaktivister. De sprer løgn og setter unge sårbare liv i fare. Jeg har slitt med overvekt selv og er glad disse ikke holdt på da jeg var ung. Jeg er for ytringsfrihet, men akkurat disse bør kanskje få ytringsbegrensning fordi de sprer livsødeleggende ideer. 2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Jeg har vært uheldig og bitt meg selv i underleppa, og nå har det oppstått et sår som følge av det. Gjør så uutrolig vondt hver gang jeg skal spise/drikke. Au. 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 10 hours ago, Omnia vincit amor said: At normen i vesten er å stå og pisse får så være. Hæ?? Tror nok det er normen alle andre plasser også, ikke bare i vesten. Lenke til kommentar
90xx Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Dubious skrev (6 timer siden): Har dere problemer med skvetting og vil stå og pisse, så er det 2 alternativer, pissoar eller handikap dass Handikap dass er stort sett høyere enn normale dass Kan kjøpe et rør også, som man trer tissen inn i og stikker den andre enden ned i toalettskålen. Men da må man jo vaske røret for hver gang, og desinfisere også om man ikke lager et synlig merke på den enden tissen skal inn i. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Jeg må tisse i litersglass og helle i do for det sputer så fælt. Det hjelper ikke å sitte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå