:utakt Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Meg selv. Og svindlere. Jeg gikk rett på en falsk konkurranse på Facebook tidligere i dag. Oppga kortnummer og alt. Så nå har jeg sperret kortet, satt opp kredittsperre på meg selv og venter bare på id tyveriet. Ingenting er belastet enn så lenge.. Helvetes jævla pakk. ? Og helvetes jævla sløve meg som ikke oppdaget det. Facebookinnlegget virket legit, jeg fikk melding på messenger på feilfri norsk. Sånn i etterpåklokskapens navn burde jeg blitt mistenksom på at de ville ha betalt for porto for å sende "premien", og at URLen var til noe utenlandsk.. Men det slo meg ikke der og da, det kunne jo godt ha vært en samarbeidspartner som håndterte selve utsendelsen. Svarte faen. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 :utakt skrev (31 minutter siden): Meg selv. Og svindlere. Uff, så kjipt! Bra du så det selv før det var gått for lang tid, i det minste. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Miljøsvin som sender ut reklame i posten, altså bare drit i det? For moen sinnsyke mengder med unødvendig DRITT. Nytt vedtak i morgen? Ingen stemmer mot. Ferdig? Drittlett. Skal bli politiker 1 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 (endret) Alle nyhetsoppslag om folk som nå angrer på utenlandsreisen sin og må i karantene. BUHU, null medlidenhet idioter. Endret 23. juli 2020 av Skogslik Rettelse 3 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Skogslik skrev (2 timer siden): Alle nyhetsoppslag om folk som nå angrer på utenlandsreisen sin og må i karantene. BUHU, null medlidenhet idioter. I de artiklene jeg har lest har de reisende vært forberedt på faren for karantene, så jeg er ikke sikker på om skadefryden din treffer så mange. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 frohmage skrev (57 minutter siden): I de artiklene jeg har lest har de reisende vært forberedt på faren for karantene, så jeg er ikke sikker på om skadefryden din treffer så mange. Nettopp. Så det og komme og ''angre seg'' og ''jeg hadde aldri gjort dette igjen'' når dem hele tiden var klar over at karantene var en mulighet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 å ikke ha noe å gjøre, og være relativt fattig Folk med fast arbeid er heldige, de har noe å gjøre, og mer penger 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 (endret) Når du er på Elkjøp sin Outlet og kjøper 2 stk. kamera for så å komme hjem til 2 stk. defekte kameraer. Hva skjedde med å teste varene før man selger på outlet? (Begge var nok utstillingsmodeller ut fra utseende på dem.) Sitat hjemmesidene til Elkjøp: "Disse varene blir kontrollert og vi sørger for at de fungerer som det skal." Nope... Det gjør dere ikke.... #maxuflaks (Hell i uhell at selger skrøt av full garanti og reklamasjon) Endret 23. juli 2020 av CaZpeR Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Rekkeviddeangst, på en dieselbil Tanken på bilen har en rar utforming og måleren er ikke helt god den heller Brukte litt under halv tank, i følge måleren, den ene veien og kanskje en kvart tank andre veien Ingen bensinstasjoner jeg hadde firmakort for på strekket (Kunne brukt privat) Med elbil kunne jeg ha ladet der jeg var i flere dager 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 CaZpeR skrev (15 timer siden): Når du er på Elkjøp sin Outlet og kjøper 2 stk. kamera for så å komme hjem til 2 stk. defekte kameraer. Hva skjedde med å teste varene før man selger på outlet? (Begge var nok utstillingsmodeller ut fra utseende på dem.) Sitat hjemmesidene til Elkjøp: "Disse varene blir kontrollert og vi sørger for at de fungerer som det skal." Nope... Det gjør dere ikke.... #maxuflaks (Hell i uhell at selger skrøt av full garanti og reklamasjon) Reklamasjon har man uansett hva selger sier. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 (endret) Dragen skrev (2 minutter siden): Reklamasjon har man uansett hva selger sier. Jepp. Viste seg at det ene kameraet var en dummy (riktignok en veldig naturtro en med knapper, linse og alt). Men får fiksa det andrekameraet. Fikk og tilbud om et annet kamera istedenfor, men var ikke i nærheten av det jeg kjøpte. Så fikk heller pengene tilbake. Fornøyd med det som blir fikset ? Endret 24. juli 2020 av CaZpeR Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Folk som reiser til utlandet og kommer tilbake med corona På tide at man innfører obligatorisk test av covid før man slipper inn i landet, og testen skal betales av de som testes 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Dubious skrev (28 minutter siden): Folk som reiser til utlandet og kommer tilbake med corona På tide at man innfører obligatorisk test av covid før man slipper inn i landet, og testen skal betales av de som testes Og Utlandet skal betale for det! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) Det er visst spredning eller eksponering for smitte i Norge allerede fra folk som er kommet tilbake fra utlandet. Det kan bli en kjip høst. Mange varer er allerede vanskelige å få tak i. En ny runde lover ikke godt. Sko og engangshansker i store størrelser er mangelvare. Endret 25. juli 2020 av BadCat Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Kaldt og regn. Ubrukelig drittsommer 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) Folk som har reist til utlandet burde havne på en offentlig liste. Utdanning og jobb må bli mye vanskeligere for de i fremtiden. Kanskje de burde bli tatt fra barn osv Endret 25. juli 2020 av djgudleif Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) Bittert å tenke på at dersom det skipet som kom til Bjørgvin i 1349 hadde kommet frem før midnatt, hadde hele svartedauen vært unngått. Endret 25. juli 2020 av ChopperReid 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 55 minutes ago, Dubious said: For mye fritid Ja det er et problem om man er arbeidsledig, og om man jobber så er for lite fritid et problem. Irriterer at det skal være så jævlig vanskelig å finne en balanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå