Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Her tror jeg du bommer litt SnittLeif. Du mener "Man bytter vel ikke bort kreft mot aids heller", i og med at kreft rammer vanlige personer helt tilfeldig, mens alle vet at de med AIDS må leve med skammen over å ha hatt ubeskyttet sex med en Thailandsk gutteprostituert, litt som skammen over å eie en Mac.

Ja, jeg bomma litt, men absolutt ikke på den måten du tenkte på.

 

Det jeg egentlig mente var hiv-smitte, ikke AIDS. Siden hiv-smitte er fullstendig håndterbart, og kreft har en tendens til ikke å være det.

Jeg ser nå at jeg egentlig skulle valgt å si "man bytter ikke en vanlig forkjølelse med dødelig kreft i hele kroppen"

 

Er det nå jeg skal være lykkelig over at jeg fikk macen min dyttet nedover mitt eget hode av skolen? Og at jeg ikke eier den selv?

Det faktum at du har en mac til din disposisjon gjør at du ikke er tillatt å vise glede overhode, så nei. Det er ikke nå du skal være lykkelig.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der irriterer meg noe sykt. Hva er problemet med caps? Den er der for en grunn. Jeg uttrykker sinnet enda mer med caps på. Jeg bruker det som kompensasjon for banning.

 

La meg bruke capslock hvis jeg vil.

Hvorfor ikke heller banne? Bedre det enn å se SKRIVING MED CAPS LOCK!

 

 

Å BANNE MED CAPS LOCK ER FAEN MEG BEST

 

EDIT: Stryk det. Man utagerar best når man banner og held inne shift. :D

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar

Jeg spolte framover i en YouTube-video og videoreklamen kom på nytt.

 

FFFFF

 

Når i alle dager kom det videoreklame?

Meiner du annonsen i nederste delen av video-vinduet?

 

Jeg regner også med at som vanlig så kommer du til å slå meg i trynet gjennom min skjerm grunnet et dumt spørsmål fra Ch.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over en fyr jeg snakker med på Skype nå som er *fan* av Adolf Hitler. Hvordan i helvete kan man...

 

"And honestly? Yeah, he could come back whenever he wants, eradicate all the blacks in this country".

 

...no words.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over en fyr jeg snakker med på Skype nå som er *fan* av Adolf Hitler. Hvordan i helvete kan man...

 

"And honestly? Yeah, he could come back whenever he wants, eradicate all the blacks in this country".

 

...no words.

 

Kristin Halvorsen og Jens Stoltenberg er tydeligvis fans av Adolf Hitler og hans politikk de også, det er noe som irriterer. Bare at de har byttet ut de avvikende rasene med sosiale avvik ser det ut til. Ellers så ser jeg egentlig ingen store forskjeller i politikken de fører, men regner med at denne fyren du snakker med ikke har noe spesielt dypt grunnlag for å være "fan" av Hitler heller. Bare fortell han at hvis han vil utrydde alle de svarte, så er det bare å begynne. Ingen som stopper han.. foreløpig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over en fyr jeg snakker med på Skype nå som er *fan* av Adolf Hitler. Hvordan i helvete kan man...

 

"And honestly? Yeah, he could come back whenever he wants, eradicate all the blacks in this country".

 

...no words.

 

Kristin Halvorsen og Jens Stoltenberg er tydeligvis fans av Adolf Hitler og hans politikk de også, det er noe som irriterer. Bare at de har byttet ut de avvikende rasene med sosiale avvik ser det ut til. Ellers så ser jeg egentlig ingen store forskjeller i politikken de fører, men regner med at denne fyren du snakker med ikke har noe spesielt dypt grunnlag for å være "fan" av Hitler heller. Bare fortell han at hvis han vil utrydde alle de svarte, så er det bare å begynne. Ingen som stopper han.. foreløpig.

 

La meg gjette! Du stemmer FrP?

 

Forøvrig så var Adolf en svær interessant mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...