SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Her tror jeg du bommer litt SnittLeif. Du mener "Man bytter vel ikke bort kreft mot aids heller", i og med at kreft rammer vanlige personer helt tilfeldig, mens alle vet at de med AIDS må leve med skammen over å ha hatt ubeskyttet sex med en Thailandsk gutteprostituert, litt som skammen over å eie en Mac. Ja, jeg bomma litt, men absolutt ikke på den måten du tenkte på. Det jeg egentlig mente var hiv-smitte, ikke AIDS. Siden hiv-smitte er fullstendig håndterbart, og kreft har en tendens til ikke å være det. Jeg ser nå at jeg egentlig skulle valgt å si "man bytter ikke en vanlig forkjølelse med dødelig kreft i hele kroppen" Er det nå jeg skal være lykkelig over at jeg fikk macen min dyttet nedover mitt eget hode av skolen? Og at jeg ikke eier den selv?Det faktum at du har en mac til din disposisjon gjør at du ikke er tillatt å vise glede overhode, så nei. Det er ikke nå du skal være lykkelig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det faktum at du har en mac til din disposisjon gjør at du ikke er tillatt å vise glede overhode, så nei. Det er ikke nå du skal være lykkelig. Men ja, jeg er jo ikke lykkelig. Riktignok delvis også på grunn av at jeg er tom for vin... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg tror du kom borti Caps Lock. Det der irriterer meg noe sykt. Hva er problemet med caps? Den er der for en grunn. Jeg uttrykker sinnet enda mer med caps på. Jeg bruker det som kompensasjon for banning. La meg bruke capslock hvis jeg vil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg tror du kom borti Caps Lock. Det der irriterer meg noe sykt. Hva er problemet med caps? Den er der for en grunn. Jeg uttrykker sinnet enda mer med caps på. Jeg bruker det som kompensasjon for banning. La meg bruke capslock hvis jeg vil. Hva skjer om jeg sier nei? 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Å holde inne shift er best. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva skjer om jeg sier nei? Da ser jeg oppgitt på deg og lever livet videre som vanlig mens jeg tenker mitt. Men nå er denne "diskusjonen" over. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det der irriterer meg noe sykt. Hva er problemet med caps? Den er der for en grunn. Jeg uttrykker sinnet enda mer med caps på. Jeg bruker det som kompensasjon for banning. La meg bruke capslock hvis jeg vil. Hvorfor ikke heller banne? Bedre det enn å se SKRIVING MED CAPS LOCK! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kan du tenke ditt uten Caps Lock da? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 La meg bruke capslock hvis jeg vil. I beg to differ. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Det der irriterer meg noe sykt. Hva er problemet med caps? Den er der for en grunn. Jeg uttrykker sinnet enda mer med caps på. Jeg bruker det som kompensasjon for banning. La meg bruke capslock hvis jeg vil. Hvorfor ikke heller banne? Bedre det enn å se SKRIVING MED CAPS LOCK! Å BANNE MED CAPS LOCK ER FAEN MEG BEST EDIT: Stryk det. Man utagerar best når man banner og held inne shift. Endret 25. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Å holde inne shift er best. Det er den einaste måten å uttrykke sinne på. Mykje kjekkare å voldta shift med lillefingeren enn å taste i vei med caps lock på. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg spolte framover i en YouTube-video og videoreklamen kom på nytt. FFFFF Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg spolte framover i en YouTube-video og videoreklamen kom på nytt. FFFFF Når i alle dager kom det videoreklame? Meiner du annonsen i nederste delen av video-vinduet? Jeg regner også med at som vanlig så kommer du til å slå meg i trynet gjennom min skjerm grunnet et dumt spørsmål fra Ch. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg spolte framover i en YouTube-video og videoreklamen kom på nytt. FFFFF Adblock? Har aldri opplevd reklame i YouTube-videoar. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Videoreklame, som tjener penger til de som laster opp videoene. Det forekommer kun på videoer som er lastet opp av YouTube partners, som f.eks Day9. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg irriterer meg over en fyr jeg snakker med på Skype nå som er *fan* av Adolf Hitler. Hvordan i helvete kan man... "And honestly? Yeah, he could come back whenever he wants, eradicate all the blacks in this country". ...no words. Endret 26. januar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg irriterer meg over en fyr jeg snakker med på Skype nå som er *fan* av Adolf Hitler. Hvordan i helvete kan man... "And honestly? Yeah, he could come back whenever he wants, eradicate all the blacks in this country". ...no words. Kristin Halvorsen og Jens Stoltenberg er tydeligvis fans av Adolf Hitler og hans politikk de også, det er noe som irriterer. Bare at de har byttet ut de avvikende rasene med sosiale avvik ser det ut til. Ellers så ser jeg egentlig ingen store forskjeller i politikken de fører, men regner med at denne fyren du snakker med ikke har noe spesielt dypt grunnlag for å være "fan" av Hitler heller. Bare fortell han at hvis han vil utrydde alle de svarte, så er det bare å begynne. Ingen som stopper han.. foreløpig. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg irriterer meg over en fyr jeg snakker med på Skype nå som er *fan* av Adolf Hitler. Hvordan i helvete kan man... "And honestly? Yeah, he could come back whenever he wants, eradicate all the blacks in this country". ...no words. Kristin Halvorsen og Jens Stoltenberg er tydeligvis fans av Adolf Hitler og hans politikk de også, det er noe som irriterer. Bare at de har byttet ut de avvikende rasene med sosiale avvik ser det ut til. Ellers så ser jeg egentlig ingen store forskjeller i politikken de fører, men regner med at denne fyren du snakker med ikke har noe spesielt dypt grunnlag for å være "fan" av Hitler heller. Bare fortell han at hvis han vil utrydde alle de svarte, så er det bare å begynne. Ingen som stopper han.. foreløpig. La meg gjette! Du stemmer FrP? Forøvrig så var Adolf en svær interessant mann. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bare fordi han argumenterer på den måten trenger han ikke stemme Frp av den grunn. Drittlei av alle som mener "DU STEMMER FRP OMG" fordi vedkommende ikke liker AP. Og nei, jeg stemmer ikke Frp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 "Jeg kan ikke fly" "DU ER EN STEIN OMG!" "..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå