Bordplate Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Årh herregud! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10037655 Når skal den fitta slutta å sutre? Oppmerksomhetssyke hore! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er vel strengt tatt avisene som følger hu, ikke motsatt. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Måten hun beskriver seg selv på avslører henne som oppmerksomhetshore. "Jeg kunne ikke kjenne bena under meg" og "Jeg er fortsatt i sjokk" (for å nevne NOEN) Sier bare at denne hurpa gjør alt hun kan for å vinne Nordmenns sympati. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Med dialekt, mener du slik som det her?: "Va mener du me dialekt? xD" Det kalles ikke dialekt. Det kalles kreft. Kreft med høye dødstall. Mener mer som dette: "Jaauv! Fått start på mærca au! Ut å råne i kvell da veitu!" Og slike setninger kommer fra folk som snakker helt vanlig bokmål. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nya Youtube!!! Dialekt irri- nvm. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Han är svensk. (I tilfelle du trodde det var dialekt) Vet ikke hva du mener med -nvm. Endret 25. januar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 nvm = Nevermind. Get it now? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Serviceinnstillingen på Skattekontoret frustrerer meg veldig. Jeg skulle be om råd, lover og regler når det gjelder oppstart av en bedrift, men ble møtt med holdningen: "Nei, det vil jeg ikke hjelpe deg med." Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har prøve i religion i morgen. Jeg er 18 år og går VG3. Jeg må ha prøve om buddhismen og kristendommen i morgen. Jeg må være flink i dette faget, for å få en god karakter. Får jeg ikke en god karakter, smiler og nikker i timen, så får jeg en dårlig karakter. Dette trekker ned mitt snitt. Jeg må fjerne min logiske sans, og ha om et fag som er totalt kudritt. Jeg må skrive om det, lese om det. Jeg må ha prøve i det. Det strider i mot flere fag på skolen, biologi, fysikk. Hvorfor er dette et fag på skolen? I tredjeklasse på videregående skole? Hva i helvete? Det kunne vært et fag som het Kultur, hvor man lærte forskjellig om verden. Men når det er snakk om studiespesialiserende, tredje året, da burde det ikke vært et fag som heter Religion. Jeg driter i om moralene dine kommer her fra, religiøse moraler baserer seg på blindhet og følging av usikre kilder uansett. Det kunne heller vært et fag som het Logisk tenkning, moral og etikk. Ja. Det irriterer. Irriterer meg at dette ikke er en populær post, det beste jeg har lest på forumet i hele år. In the signatur du går Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg bruker akkurat nå en DRITTREG PC! Den har windows XP!! Windows xp klarer aldri å finne ut hva det er jeg har putta inn i maskina jeg har en Creative zen musikkspiller Den har for øyeblikket for få sanger Den kom med en ***** dårlig installasjons-cd, som ikke engang klarer å installere det den skal Jeg kan ikke installere driverene til mp3-spilleren med cdn. Vet du hvorfor? FORDI DEN IKKE VIL AKKURAT NÅ! OG DA TAR DEN SEG EN PAUSE! DRIVERENE ER UMULIG Å FINNE PÅ NETTET Jeg fant driveren, men nå må jeg i tilleg ha ørten programmer jeg ikke har på denne pcen De programmene MÅ JEG HA akkurat denne ene gangen De programmene tar timesvis å laste ned Når de er ferdige å laste ned, står det: " An error occured. Could not finish install ". AN ERROR MEG I RÆVA! HVORFOR skal alt være så usannsynlig vanskelig??????????? AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DØØØØØØØØØØØ! BREEENN!! BRENN LENGE! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Kjøp en Mac. Det er så utrolig mye bedre. </sarcasm> Endret 25. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg tror du kom borti Caps Lock. Trykker du på den igjen, så skrur det seg av. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kjøp en Mac. Det er så utrolig mye bedre. </sarcasm> Du ville faktisk sluppe unna nesten alle dei problema med ein mac. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du ville faktisk sluppe unna nesten alle dei problema med ein mac. Det ville ein ha gjort om ein ikkje hadde eit elendig og utdatert OS. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 At jeg ikke har noe annet enn øl og rusbrus atm irriterer veldig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det ville ein ha gjort om ein ikkje hadde eit elendig og utdatert OS. Eller hadde en fungerende Windows XP Du ville faktisk sluppe unna nesten alle dei problema med ein mac. Man bytter vel ikke bort AIDS mot kreft heller? 3 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) At jeg hentet posten først etter øving og der lå såklart øreproppene jeg hadde bestillt... Hadde jeg bare gjort det tidligere på dagen ville jeg sluppet denne sinnsyke pipelyden :wallbash: Endret 25. januar 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du ville faktisk sluppe unna nesten alle dei problema med ein mac. Man bytter vel ikke bort AIDS mot kreft heller? Her tror jeg du bommer litt SnittLeif. Du mener "Man bytter vel ikke bort kreft mot aids heller", i og med at kreft rammer vanlige personer helt tilfeldig, mens alle vet at de med AIDS må leve med skammen over å ha hatt ubeskyttet sex med en Thailandsk gutteprostituert, litt som skammen over å eie en Mac. 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Her tror jeg du bommer litt SnittLeif. Du mener "Man bytter vel ikke bort kreft mot aids heller", i og med at kreft rammer vanlige personer helt tilfeldig, mens alle vet at de med AIDS må leve med skammen over å ha hatt ubeskyttet sex med en Thailandsk gutteprostituert, litt som skammen over å eie en Mac. Er det nå jeg skal være lykkelig over at jeg fikk macen min dyttet nedover mitt eget hode av skolen? Og at jeg ikke eier den selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå