Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med dialekt, mener du slik som det her?:

"Va mener du me dialekt? xD"

 

Det kalles ikke dialekt. Det kalles kreft. Kreft med høye dødstall.

Mener mer som dette: "Jaauv! Fått start på mærca au! Ut å råne i kvell da veitu!"

 

Og slike setninger kommer fra folk som snakker helt vanlig bokmål.

Lenke til kommentar

Jeg har prøve i religion i morgen.

 

Jeg er 18 år og går VG3. Jeg må ha prøve om buddhismen og kristendommen i morgen. Jeg må være flink i dette faget, for å få en god karakter. Får jeg ikke en god karakter, smiler og nikker i timen, så får jeg en dårlig karakter. Dette trekker ned mitt snitt. Jeg må fjerne min logiske sans, og ha om et fag som er totalt kudritt. Jeg må skrive om det, lese om det. Jeg må ha prøve i det. Det strider i mot flere fag på skolen, biologi, fysikk. Hvorfor er dette et fag på skolen? I tredjeklasse på videregående skole? Hva i helvete? Det kunne vært et fag som het Kultur, hvor man lærte forskjellig om verden. Men når det er snakk om studiespesialiserende, tredje året, da burde det ikke vært et fag som heter Religion. Jeg driter i om moralene dine kommer her fra, religiøse moraler baserer seg på blindhet og følging av usikre kilder uansett. Det kunne heller vært et fag som het Logisk tenkning, moral og etikk.

 

Ja.

 

Det irriterer.

 

Irriterer meg at dette ikke er en populær post, det beste jeg har lest på forumet i hele år.

 

In the signatur du går

Lenke til kommentar

  • Jeg bruker akkurat nå en DRITTREG PC!
  • Den har windows XP!!
  • Windows xp klarer aldri å finne ut hva det er jeg har putta inn i maskina
  • jeg har en Creative zen musikkspiller
  • Den har for øyeblikket for få sanger
  • Den kom med en ***** dårlig installasjons-cd, som ikke engang klarer å installere det den skal
  • Jeg kan ikke installere driverene til mp3-spilleren med cdn. Vet du hvorfor? FORDI DEN IKKE VIL AKKURAT NÅ! OG DA TAR DEN SEG EN PAUSE!
  • DRIVERENE ER UMULIG Å FINNE PÅ NETTET
  • Jeg fant driveren, men nå må jeg i tilleg ha ørten programmer jeg ikke har på denne pcen
  • De programmene MÅ JEG HA akkurat denne ene gangen
  • De programmene tar timesvis å laste ned
  • Når de er ferdige å laste ned, står det: " An error occured. Could not finish install ".
  • AN ERROR MEG I RÆVA!
  • HVORFOR skal alt være så usannsynlig vanskelig???????????
  • AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • DØØØØØØØØØØØ! BREEENN!! BRENN LENGE!
     

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du ville faktisk sluppe unna nesten alle dei problema med ein mac. :D

Man bytter vel ikke bort AIDS mot kreft heller?

 

Her tror jeg du bommer litt SnittLeif. Du mener "Man bytter vel ikke bort kreft mot aids heller", i og med at kreft rammer vanlige personer helt tilfeldig, mens alle vet at de med AIDS må leve med skammen over å ha hatt ubeskyttet sex med en Thailandsk gutteprostituert, litt som skammen over å eie en Mac.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her tror jeg du bommer litt SnittLeif. Du mener "Man bytter vel ikke bort kreft mot aids heller", i og med at kreft rammer vanlige personer helt tilfeldig, mens alle vet at de med AIDS må leve med skammen over å ha hatt ubeskyttet sex med en Thailandsk gutteprostituert, litt som skammen over å eie en Mac.

Er det nå jeg skal være lykkelig over at jeg fikk macen min dyttet nedover mitt eget hode av skolen? Og at jeg ikke eier den selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...