djgudleif Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Kim Jong Un når skal du gå til grunne og havne i prison camp din feite faen? 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 (endret) Amerikaniseringen av den norske samfunnsdebatten hvor det sitter langt løsere enn tidligere i norsk debattkultur å tillegge mennesker meninger, motiver og holdninger de overhodet ikke har. Endret 24. juni 2020 av Morromann 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 https://www.nrk.no/kultur/fa-hovedroller-for-flerkulturelle-i-filmbransjen_-_-det-er-en-kulturell_-rasistisk-forbrytelse-1.15063965 Ikke gi meg biroller bare pga min hudfarge! (Men det går bra hvis jeg får hovedrollen) 6 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Sokker som er bundet sammen med sånne tynne plastikksnorer man må klippe av enden på og trekke gjennom sokkene. De sitter så stramt at man må inn med en sylskarp saks og leke kirurg for å klippe den uten å skade sokkene. Kjøpte en 7-pakk, og der var sokk 1-3, 3-5 og 5-7 bundet sammen slik, så jeg måtte klippe 3 stykker. Tar under et minutt å klippe opp, men gud bedre så irritert jeg klarer å bli på de sekundene. 2 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 2 hours ago, djgudleif said: https://www.nrk.no/kultur/fa-hovedroller-for-flerkulturelle-i-filmbransjen_-_-det-er-en-kulturell_-rasistisk-forbrytelse-1.15063965 Ikke gi meg biroller bare pga min hudfarge! (Men det går bra hvis jeg får hovedrollen) Ja, BLM og "rasisme" bølgen skal innom alle kriker og kroker i samfunnet, dem skal utnytte det til det fulleste for egen gevinst. 4 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 djgudleif skrev (3 timer siden): https://www.nrk.no/kultur/fa-hovedroller-for-flerkulturelle-i-filmbransjen_-_-det-er-en-kulturell_-rasistisk-forbrytelse-1.15063965 Ikke gi meg biroller bare pga min hudfarge! (Men det går bra hvis jeg får hovedrollen) Hehe, jeg kommenterte dette vrøvleriet i en annen tråd og likevel kommer det noen til forsvar for dette mølet. Noen burde kanskje ikke ha sa kjepphøye tanker om seg selv. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Å ha ting over seg, også blir det ikke gjort den dagen. Også får man dårlig samvittighet. Feks klippe hekken, male gjerdet osv. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 https://greatist.com/connect/how-to-care-for-black-lives-matter-donate#money-as-aftercare Haha jesus, hvite må betale til svarte nå. Ting som dette går rundt på twitter nå 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 5 hours ago, djgudleif said: https://www.nrk.no/kultur/fa-hovedroller-for-flerkulturelle-i-filmbransjen_-_-det-er-en-kulturell_-rasistisk-forbrytelse-1.15063965 Ikke gi meg biroller bare pga min hudfarge! (Men det går bra hvis jeg får hovedrollen) For et sjokk at mennesker i skuespillerbransjen blir castet etter utseende. Det har vel vært slik siden forever. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Norske butikker har sluttet å selge puree mixen jeg pleide å kjøpe for å lage min supergode coctail. Gjennom googlesøk kommer jeg til Coop sin matlevering side med resultat, men ved manuell søk har de fjernet mixer-gruppen og forstår ikke om de faktisk har varen på lager eller ikke. En annen dansk nettside kamuflert som norsk har satt 200 kr frakt for en vare på 135 kr. (For ordens skyld er det snakk om Finest Call Strawberry puree mix) Begynner å bli oppgitt over at alle ting jeg trenger disse dager svikter meg totalt; time hos klinikk (fikk helt på slutten av september) og fastlegen er på ferie fram til midten av juli og det er hverken skyer eller regnvær for å kjøle ned været litt. Lei av å koke hverdag. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Med det samme jordbær er nevnt. Sykt dyrt pga Corona, 100kr kurven her jeg bor. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Gouldfan skrev (50 minutter siden): Med det samme jordbær er nevnt. Sykt dyrt pga Corona, 100kr kurven her jeg bor. Får billigere utenlandsk jordbær hele året Prisen på norsk bær vil gå ned etterhvert som at folk ikke kjøper, og at produsentene blir sittende med bær som begynner å bli gammel 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 De norske jordbærene som kom nå er allerede halvråtne. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Allerede gått ned til under 70 her i Bergen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Bor i Sverige, er ikke import fra Spania osv i år sikkert pga Corona, samt arbeidere uteblir Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Nettsider som krever at man taster inn fødselsdato for å "verifisere" at man er over 18 ALLE kan skrive vilkårlige tall og komme inn, sånn som jeg alltid gjør 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Gouldfan skrev (2 timer siden): Bor i Sverige, er ikke import fra Spania osv i år sikkert pga Corona, samt arbeidere uteblir Har vært jordbær fra Nederland og Spania til stort sett vanlige priser i Norge hele tiden. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Sexylubb1 skrev (1 time siden): Har vært jordbær fra Nederland og Spania til stort sett vanlige priser i Norge hele tiden. Finner bare svenske bær her, litt rart siden vi de er med i EU... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Gouldfan skrev (6 minutter siden): Finner bare svenske bær her, litt rart siden vi de er med i EU... De tjener, tjente, vel mer på å selge til Norge om de hadde mindre bær enn vanlig? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 4 hours ago, Dubious said: Nettsider som krever at man taster inn fødselsdato for å "verifisere" at man er over 18 ALLE kan skrive vilkårlige tall og komme inn, sånn som jeg alltid gjør Det kan de, men da ligger ansvaret hos den som har skrevet inn falske tall. Alternativet hadde vært at det kun ble publisert familievennlig stoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå