Takk for meg Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Du kunne jo dratt på polet forrige dagen her når du tok deg fri 1 Lenke til kommentar
ScandiFlick Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 D0vendyret skrev (På 16.6.2020 den 22.54): Mange som ser det. Det blir ikke noe billigere uten kanalene, for de øker bare pris for nett da, så man kommer så og si likt ut med hva man må betale. Nå irriterer du meg! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 D0vendyret skrev (19 minutter siden): Du kunne jo dratt på polet forrige dagen her når du tok deg fri Nei, for da hadde jeg ikke hatt noe å drikke i morgen Jeg har ikke evne til å ikke drikke eller spise noe jeg kjøper, så det må kjøpes dagen før, eller på dagen Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Dubious skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke evne til å ikke drikke eller spise noe jeg kjøper, så det må kjøpes dagen før, eller på dagen J .... kjedelig matskap og kjøleskap/fryser du har skjønner jeg 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 debattklovn skrev (8 timer siden): 2000? Det er ca 1000 pantede flasker om dagen.. Så mange tror jeg ikke de klarer å pante på èn dag. BadCat skrev (7 timer siden): I snitt er det neppe mer enn 200 kr dag for ti timers innsats, altså 20 kr per time. Det hadde vært mer effektivt og mindre slitsomt å klippe plen i 1 time for 200 kr. Det var faktisk ikke et tall jeg bare fant på. Jeg har snakket med et par av de som samler tomgods i parkene og på badesteder (Sørenga) i Oslo, og to tusen er absolutt mulig å få inn av én person på en dag, med knallvær og mange folk ute. På en regnværsdag blir det selvfølgelig noe helt annet. 200 kr er fire fulle Kiwiposer med pant, og det tror jeg man kan greie å finne på en time på en bra dag. Kan hende det er dårligere business i år enn i fjor, da, siden folk ikke får sitte like tett på Sørenga f.eks. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 D0vendyret skrev (1 time siden): J .... kjedelig matskap og kjøleskap/fryser du har skjønner jeg Bare brød i fryseren Stort sett bare pålegg i kjøleskapet, men i disse dager så er det også vann der Har levd på brød og vann i 20 år (Så lenge jeg har bodd alene) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 9 hours ago, BadCat said: Flaskesamlere som går fra søppeldunk til søppeldunk på jakt etter flasker og COVID-19. Slik aktivitet burde være forbudt akkurat nå. Da må behovet for smittevern veies opp mot miljøhensyn. Det er vel andre gasser og bakterier som utgjør større helserisiko omkring i de tusener av søppelkasser i det ganske land enn akkurat kåvidnitten. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 "Gode nyheter: Den varme sommeren fortsetter" Ja, når var det gode nyheter at det er så varmt at man ikke får sove? At man svetter hele dagen. At man blir så svett på jobb at man mister fokus og ork? 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 m20k skrev (Akkurat nå): "Gode nyheter: Den varme sommeren fortsetter" Ja, når var det gode nyheter at det er så varmt at man ikke får sove? At man svetter hele dagen. At man blir så svett på jobb at man mister fokus og ork? AC fikser dette 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Dubious skrev (Akkurat nå): AC fikser dette Hjelper ikke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Panten er ikke høy nok om flaskesamlere kan tjene 1000 kroner dagen Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 5 minutes ago, Dubious said: AC fikser dette Hvem kjøper AC for soverommet? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Fantomtegningen skrev (11 minutter siden): Hvem kjøper AC for soverommet? Jeg gjorde det en gang når jeg bodde i leilighet med vestvendt soverom, en portabel en. Verdt hver krone 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Fantomtegningen skrev (29 minutter siden): Hvem kjøper AC for soverommet? Vurderer å lage hull i veggen, med vifte, for å dra kald luft fra stua og inn på soverommet Kald luft er ekstrem lat og flytter ikke så lett på seg Varmen derimot kommer seg inn over alt Døren til soverommet står åpen, men det er fortsatt mye varmere der enn på stua Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 (endret) Norge er trivielt , kunne handle matvarer til 02 i L.A (eller døgnet rundt på Ralphs - men da måtte jeg ha bil) "Hadde tenkt å bruke de på lappen" Skal du få en same som slave , hirr hirr :P Endret 18. juni 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Dubious skrev (3 timer siden): Panten er ikke høy nok om flaskesamlere kan tjene 1000 kroner dagen Hvorfor det? Om svært få enheter faktisk ender opp i søpla, så er den vel passe. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 At Eirik Jensen fikk 21 års fengsel. Dropp det. Han har ikke gjort noe galt Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 At VG har kjøpt diskusjon.no... hvis de endrer like mye som de gjorde da de kjøpte hardware.no så ender jeg vel opp med å slette kontoen her også ? 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 JEG FORLANGER MER LIVSKALITET Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Det som kan øke livskvaliteten din mest på raskest mulig tid er din egen psykologi. Så gå i deg selv heller enn å forlange. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå